Αλλάξαμε στέκι..





Κάποιοι συνηθίζουν να λένε πως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, εμένα μου αρέσει να πιστεύω πως τα πάντα στην ζωή κάνουν τον κύκλο τους.. Άλλοτε σταματούν, έχοντας προσφέρει έστω και κάτι, άλλοτε συνεχίζουν παίρνοντας διαφορετική μορφή!

Το νέο μου στέκι βρίσκεται εδώ και μαζί του όλα όσα με εμπνέουν, όλα όσα αγαπώ να μοιράζομαι.. Σε λιγότερες στήλες, μικρότερη θεματολογία αλλά με την ίδια στάση ζωής.. 

Τέσσερα χρόνια περίπου στο blogging, έχω εισπράξει κυρίως θετικές εμπειρίες, γνωριμίες με ανθρώπους που δέσαμε από το πουθενά και έχουν πολύ σημαντική θέση στην ζωή μου. Το πρώτο μου blog Positive Thinking Greece, εμφανίστηκε δειλά δειλά και σε περίπου ένα χρόνο βρήκε την κατεύθυνσή του, την ταυτότητά του. Μαζί του απελευθερώθηκα και εγώ που σαν ανασφαλής, διακριτικός και ενίοτε διστακτικός άνθρωπος μοιραζόμουν σκέψεις και ιδέες με ελάχιστους ανθρώπους. Γιατί πάντα είχα τον ρόλο του ακροατή.

Αυτός ο μαγικός χώρος, αν χρησιμοποιηθεί σωστά θα σε ταξιδέψει παντού.. θα σου αλλάξει την καθημερινότητα. Αρκεί να θυμάσαι πάντα πως πρώτα ζεις και ύστερα γράφεις.

Χαιρετώ τους παλιούς φίλους που όλα αυτά τα χρόνια ήταν ο καθένας με τον τρόπο του συνταξιδιώτης και καλωσορίζω τους νέους αναγνώστες! Μέσα σε μια χρονιά που ξεκίνησε ακόμα πιο δύσκολα, που δεν βλέπουμε φως και παλεύουμε ακόμα και για τα αυτονόητα.. είναι απαραίτητο να παραμένουμε δημιουργικοί. Να είμαστε κοντά ο ένας στον άλλον, να μην απομονωνόμαστε. Διανύουμε τα πιο κρίσιμα γεγονότα, στην σύγχρονη ιστορία, κι αυτό καθιστά ακόμα μεγαλύτερη την αναγκαιότητα να είμαστε ενωμένοι.





Και σας καλωσορίζω με το αγαπημένο μου αυτοδημιούργητο μότο:

Ό,τι έχουμε δεν υφίσταται αν δεν το μοιραστούμε..


Χίλια καλώς εσμίξαμε ξανά! 



Κατερίνα
Just K





Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Καλώς την!! Μου κάνεις ποδαρικό!! :)
      Καλοτάξιδο και από εδώ το e-book σου!!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν... Καλή αρχή! Ξέρω πως την χρειάζεσαι την ευχή αν και επίσης ξέρω πως είναι δεδομένο πως ολα θα πάνε... κατ ευχήν! Αν το Positive Thinking Greece (το οποίο πολλές φορες΄το ένιωσα δικό μου) ήταν μια αχτίδα αισιοδοξίας στον χώρο του blogging, αυτή η γωνιά έχω την αίσθηση πως θα πάει ένα βήμα παραπάνω αυτή την ειλικρινη επικοινωνία που είχες και έχεις με τους ανθρώπους που σε διαβάζουν. Έχω ακόμια μια αίσθηση. Πως οι αλλαγές που συμβαίνουν στην ζωή σου, εδωσαν σάρκα και οστά σε αυτό το νέο blog. Ίσως ήταν εσωτερική ανάγκη τελικά!

    Υ.Γ. Εγώ ξέρεις, θα είμα εδώ! Πιστός αναγνώστης, μα πάνω απ'όλα συνοδοιπόρος σκέψεων στο ταξίδι σου. Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε τώρα με συγκινείς πολύ, θέλω να σε πειράξω και δε μπορώ!
      Πολύ πολύ σ'ευχαριστώ για όλα. Άντε σύντομα και από κοντά :) :)

      Διαγραφή
  3. Πάντα εδώ σε σε νέο η παλιό μπλογκ απλά γιατί οι σκέψεις σου και οι προβληματισμοί σου είναι και δικοί μας !!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που ήρθες τόσο άμεσα!!
      Η παρουσία σου με γεμίζει πάντα χαρά, τιμή και συγκίνηση.
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  4. ενα νεο ξεκινημα παντα μας ανανεωνει !Καλή συνεχεια λοιπόν και απο εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή και καλή συνέχεια Κατερίνα μου!
    Πολλά γλυκά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου καλή αρχή στο καινούργιο σου στέκι και καλή επιτυχία.
    Με χαρά θα συνεχίσω να διαβάζω τις σκέψεις που θα εναποθέτεις εδώ.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλορίζικο το νέο σου σπιτάκι! Είμαι σίγουρη πως θα είναι πάντα φιλόξενο και τακτοποιημένο, με λουλούδια στα βάζα και με τα παράθυρα ανοιχτά, να μπαίνει το φως του ήλιου.
    Καλή αρχή στη νέα σου διεύθυνση.
    Φιλάκια
    ΥΓ: Έκανα ποδαρικό με γραπτό σαρδάμ στο προηγούμενο σχόλιο, γι'αυτό το έσβησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να γίνει κι ένα σαρδάμ, χωρίς αναποδιές δεν γίνεται χαχαχα Ήδη σε πρώτη φάση δεν μου λειτούργησε το gadget των αναγνωστών! θα το ξεπεράσουμε όμως!
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  9. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
    Μου αρέσουν οι αλλαγές!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! :)
      μα είναι ωραίες οι αλλαγές, ειδικά όταν ξεκινούν πρώτα από μέσα σου και έρχονται πηγαία! Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  10. Καλή αρχή Κατερίνα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή αρχή Κατερίνα μου!
    Όταν κλείνει ένας κύκλος, αρχίζει ένας άλλος ομορφόρετος!
    Και κάνεις τη νέα σου αρχή, παράλληλα με τον ερχομό της ΆΝΟΙΞΗΣ!
    ΈΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Πολύ αγαπημένη εποχή η Άνοιξη, τότε ξεκίνησα και το πρώτο μου blog!
      Καλό βράδυ και καλή συνέχεια με χαμόγελο!!

      Διαγραφή
  12. Καλό ξεκίνημα, ματάκια μου! Αυτός ο αέρας ανανέωσης να σε πάει (κι εμάς μαζί!) σε στιγμές όμορφες!
    Μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα μαζί με άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Δεν μπορούσα να έρθω με άδεια χέρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω μερσί μερσί!! Πολλά φιλάκια καλό μου!!

      Διαγραφή
  13. Καλή αρχή στο νέο σου blog Κατερίνα μου!!! Καλορίζικο και καλοδιάβαστο να ναι κι αυτό και να χαρίσει δυνατές και συγκινητικές στιγμές!! Φιλάκια πολλά και να χεις ένα όμορφο σ/κ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου αγαπημένη!!

      Διαγραφή
  14. Κατερίνα, θα σου ευχηθώ ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και καλοτάξιδα τα καινούργια σου "φτερά" στο δικτυακό μας κόσμο.
    Φυσικά και θα είμαι κοντά σου και κοντά σας στα καινούργια σας πετάγματα.
    Καλά κάνεις και ανανεώνεσαι, είναι δείγμα θετικής σκέψης αυτό και δείχνει ζωντάνια και διάθεση θετικών αντιδράσεων.
    Προχωράμε λοιπόν.
    Με κάθε ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη πολύτιμη η συντροφιά σας πάντα και νιώθω πολύ τυχερή και ευγνώμων για αυτό!!

      Διαγραφή
  15. Το νέο μότο υπέροχο!
    ''Ό,τι έχουμε δεν υφίσταται αν δεν το μοιραστούμε..''
    Όλοι μαζί λοιπόν!
    Πάντα καλές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και για την φωτογραφία του Κειμένου. Πολύ ευγενικό εκ μέρους σου!

      Διαγραφή
    2. Αλίμονο! Φιλοξενείς τα κείμενα όλων μας κι εμείς δεν θα φιλοξενήσουμε την εικόνα;;
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! Α, το μότο μου είναι παλιό αλλά δεν το έλεγα συχνά! :) :)

      Διαγραφή
  16. Καλοτάξιδο το νέο blog Κατερίνα μου!!! Το έχεις κάνει υπέροχο πρέπει να πω!!! Καλά που με ειδοποίησες γιατί δεν είχα πάρει χαμπάρι, αφού λόγω έλλειψης χρόνου δε μπαίνω καθόλου στο φμπ. Καλή αρχή εύχομαι και ετούτο εδώ το μικρό blog να γίνει μεγάλο και τρανό!!! Περιμένω και το δεύτερο blog (το ομαδικό) με ανυπομονησία!!!
    Πολλά πολλά φιλάκιααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σ'ευχαριστώ πολύ!! Μάθε τέχνη κι ας την έγινα με αυτό το template.. ;)
      Είναι φρέσκο, δεν το έχω διαφημίσει σχεδόν καθόλου γι'αυτό δεν το πήρες χαμπάρι.. Απουσίαζα αρκετά τον τελευταίο καιρό! Τώρα που μπαίνουν κάπως σε μια σειρά οι εκκρεμότητες, θα επικοινωνούμε συχνότερα.. Καλό βράδυ κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  17. Καλη αρχή και συνέχεια!! :) Μου αρέσει πολυ το καινούριο ονομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Εύη μου!! :) Καλή Κυριακή!!

      Διαγραφή
  18. Καλή αρχή γλυκό Κατερινάκι!
    Μου αρέσει ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα και που ξεκινάς νέα.
    Το μότο σου είναι όμορφο.
    {Ό,τι έχουμε δεν υφίσταται αν δεν το μοιραστούμε...}
    Να είσαι Καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες!!
      Χαίρομαι που σου αρέσει.. Καλή συνέχεια με χαμόγελο και δύναμη!!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες από εδώ!! :)

      Διαγραφή
  20. Καλή αρχή κι από μένα! Και το στιχάκι του κλεισίματος, πόσο πολύ μου άρεσε... Μαντινάδα;
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Γεια σου Ελένη! Το στιχάκι που λες όχι, δικό μου είναι! (αν εννοείς το ό,τι έχουμε δεν υφίσταται αν δεν το μοιραστούμε) Το χίλια καλώς εσμίξαμε είναι πασίγνωστο από τον Χαρούλη! Σ'ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  21. καλή αρχή κοπέλα μου!καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου πόσο χαίρομαι που ήρθες από εδώ!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ..

      Διαγραφή
  22. Κατερινάκι μου,
    τελευταία και καταιδρωμένη ήρθα, αλλά τα Σαββατοκύριακα τα αφιερώνω στην οικογένεια μου! Blogging από Δευτέρα πάντα!
    Μου αρέσει το νέο σου σπιτικό. Είναι ζεστό, χουχουλιάρικο και πολλά υποσχόμενο!
    Συνταξιδεύω λοιπόν μαζί σου!
    Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με καθυστέρηση, σ'ευχαριστώ πολύ Μάρθα μου!!

      Διαγραφή
  23. Χίλια καλώς (ξανα)σμίξαμε, λοιπόν! Καλή και δημιουργική αρχή!
    Πολύ όμορφος ο νέος σου χώρος, ζεστός και φιλόξενος.
    Φιλάκια πολλά, αγαπημένη μου φίλη! ♥ Καλό μήνα με υγεία, καλή άνοιξη γεμάτη χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ αγαπημένη μου!! Η γνώμη σου πολύτιμη πάντα!!

      Διαγραφή
  24. Κατερνάκι μου! Σε καταλαβαίνω. Άλλαξα κι εγώ blogοστέγη, όταν είχα ανάγκη να κλείσω έναν κύκλο.
    Καλοτάξιδο κι αυτό! Κι εύχομαι να είναι η αρχή για όμορφα πράγματα κι ευχάριστες εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε με νιώθεις! ;) Δεν λέει να πάμε κόντρα στα ένστικτά μας!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ Αλεξάνδρα μου!!

      Διαγραφή
  25. Καλη αρχη στο νεο σου ξεκινημα γλυκο μου κορίτσι, εδω ειμαστε να σε διαβαζουμε και να τα λεμε, διχως φόβο αλλα με πολύ πάθος, όπως πάντα!
    Καλή εβδομάδα,
    καλή συνέχεια στη μέρα σου!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου να είσαι καλά σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  26. Εδώ είμαι και εγώ!
    Σιγά μην λείψει η xristin από νέα ξεκινήματα,νέους αγώνες!
    Τα φιλιά μου και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να μαι και εγω λιγο καθυστερημενη ομως να αφήσω τις ευχες μου για τον καινουργιο σου χωρο... παντα με συγκινουν τα καινουργια ξεκινηματα .. καλορίζιο να είναι και να το γεμισεις Κατερινα μου με της ψυχής τα ομορφα... παρεούλα εδώ θα τα λεμε σε ευχαριστω πολύ που με ενημερωσες... να περνας ομορφα και ν ακανεις οτι αγαπας...σου αφηνω μια αγκαλια και ενα μεγαλο φιλι !!!
    ααααα και η μαντιναδα ..
    Χιλια καλώς εσμίξαμε
    σου στελνω με την σκεψη
    κι εμπνεση σου απο το νου
    ποτέ να μην στερέψει....... οι τρεις στιχοι δικοι μου χα..χα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλορίζικο το καινούργιο σου ξεκίνημα Κατερίνα μου, με το πολύ αληθινό καινούργιο μότο σου!
    Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society