Sweet May









1. Προχωράω μπροστά.
2. Έρωτας
3. Μελίσσια
4. Νοοτροπίας (Δεν αφήνω να επηρεάζεται η ψυχολογία μου από συμπεριφορές άλλων)
5. Λίγες. Για κάποιες επιλογές που δεν έκανα γιατί δεν προνόησα.

6. 



7. Να μπορώ να ζω από τα χόμπι μου.
8. Να αποκτήσω ένα ετήσιο πτυχίο.
9. Να μην πεθάνω νέα. 
10. Room (2015) Με συγκλόνισε.
11. Να παίζω quisdom πριν κοιμηθώ!
12. Ιδέα: Για μια μελλοντική συνεργασία που θα αφορά λογοτεχνικό δρώμενο.
13. Καμία παραδόξως. Ήταν μία όμορφη μέρα με συναδέλφους έξοδος μετά τη δουλειά.
14. Αρκετά..Ας πούμε ο ανιψιός μας που σαν την αγκαλιά του δεν έχει!
15. Υγιεινή ρουτίνα μία φρουτόκρεμα με κεφίρ που με κράτησε όλη τη σχολική χρονιά μακριά από ιώσεις, κι ας συναναστράφηκα 50 κάτι παιδιά!


💐💐💐

Ένας μήνας έμεινε, για να μπορέσω να επανέλθω πιο τακτικά στο blogging που δεν ξεχνώ γιατί μου έχει χαρίσει τόσα.. Αυτός ο μήνας εκτός από δημιουργικός είναι και πολύ γιορτινός, οπότε αφήνω λίγο παραπάνω ώρες για κάποιες εμπειρίες εκτός ίντερνετ! 

Κάτι πολύ σημαντικό, που δεν γινόταν να μην αναφέρω και εδώ είναι το Παζάρι Αλληλεγγύης, μία πρωτοβουλία της Αλεξάνδρας στο οποίο μπορείτε να συμμετέχετε είτε με δική σας δημιουργία, είτε με αγορά και τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν στην σπουδαία δράση της Κοινωνικής Κουζίνας, ο Άλλος Άνθρωπος.










Σχόλια

  1. Καλημέρα Κατερίνα μου! Αν εννοείς την περιοχή Μελίσσια, ειναι όμορφη και με πολύ πράσινο! Και δικος μου φοβος ειναι να μην πεθανω νεα ή να μην φυγουν οι δικοίμου νέοι....Με το quizdom είχα καει ενα διαστημα στην κυριολεξία και αποφασισα να αποτοξινωθω! Θα στηριξουμε την Αλεξάνδρα μας!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις έρθει από τα μέρη μας; Εδώ μένω από το 1990..
      Ναι είναι κόλλημα..! Το είχα διακόψει παλιά.. μπορεί να το ξανακάνω!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα Κατερινακι!
    Τι ειναι το κεφιρ; για δωσε υλικα για αυτη την κρεμα γιατι μας θερισαν οι ιωσεις φετος!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κεφίρ για μένα είναι σαν ξινισμένο γιαούρτι! Δεν καταπίνεται με τίποτα! Το έπαιρνα με το ζόρι κάποτε που ήμουν νια και γυμναζόμουν βαρέως! Τώρα για τη φρουτόκρεμα περιμένω κι εγώ να μας πει η ειδική!
      (κι εγώ αρρώστησα δεύτερη φορά για φέτος-χτες και σήμερα είμαι χάλια-, κάτι σπάνιο για μένα... Είχα να κάνω πυρετό πάνω από 10 χρόνια :(( )

      Διαγραφή
    2. Μπορείς να μη πετάγεσαι εσύ;; Δεν είναι ξινόγαλα έτσι όπως το φτιάχνω με φρούτα και μέλι! Άντε μην την τρομοκρατείς, γιατί εμένα με έσωσε σας λέω!!

      Διαγραφή
  3. Είμαστε στην τελική ευθεία πιτσιρίκα μου! Μετά θα ελευθερωθούμε αλλά θα έχουμε πάλι αγωνία για το μετά. Ουδέν καλόν αμιγές κακού! :)
    Το κομμάτι τα σπάει! Γουστάρω κάργα! (ψαγμένο μου εσύ!!!)
    Καλή συνέχεια τσουπάκι μου!
    Και καλή εβδομάδα ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασε για τα 9μηνα στα σχολεία μέσω οαεδ!
      Ελπίζω να βγουν εγκαίρως!

      Διαγραφή
  4. Φρουτόκρεμα να το δεχτώ, αλλά κεφίρ;;; Αν δεν μπορεί να το φάει η Αριστέα, που τρώει όλα τα καφετιά, εγώ δεν έχω καμιά ελπίδα. Τα ανθυγιεινά είναι κολλημένα μαζί μου, δεν με αποχωρίζονται με τίποτα...
    quisdom; Πρέπει να ενημερωθώ άμεσα για το θέμα!
    Σε ευχαριστώ για τη στήριξη, Κατερινάκι! Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε σεις τι την ακούτε;; Βάζω μέλι μέσα και γίνεται τρομερά γευστικό..

      Διαγραφή
  5. Και πολύ καλά κάνεις Κατερίνα..... Απόλαυσε τις στιγμές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μας έμεινε και τίποτα άλλο Γιάννη μου..
      Ειδικά σε εμάς, την χαμένη γενιά!

      Διαγραφή
  6. Τί να πω? Εγώ το καημένο στην ανάρτησή σου ήθελα να σχολιάσω, αλλά αυτή η Αριστέα, βρε παιδάκι μου... Πφφφφ! Από πουθενά δεν την πιάνεις! Θα ξεχάσω εγώ που μόνο την καλημέρα δεν μου έκοψε όταν τόλμησα να γράψω πόσο αγαπώ τον αρακά?! (Οκ, υπάρχει μια τόση δα δόση υπερβολής στα λόγια μου, αλλά τέλος πάντων! Με αγαπάτε και με συγχωρείτε!)
    ;-)
    Πραγματικά σου εύχομαι να μπορείς να ζεις από τα χόμπι σου (για όλους μας δηλαδή το εύχομαι!) και να χάνεσαι σε αυτή την παιδική αγκαλιά που ξέρω πολύ καλά πως είναι το απόλυτο συναίσθημα!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσάς ζευγαράκι μου και αυτή τη φορά αφήνω και για τον ανηψιό!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η Αριστέα τρομοκρατεί τον κόσμο και όχι τίποτα άλλο λέει και ανακρίβειες χαχαχα!
      (Οπου να ναι θα έρθει να σχολιάσει!)
      Τον αρακά; Χμμ ενδιαφέρον! Μόνο με αγκινάρα τον προτιμώ!!
      Για όλους μας το εύχομαι κι εγώ Γιάννα μου γιατί έτσι θα είμαστε ευτυχισμένοι!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Κατερίνα μου. Τι κάνεις; Ώστε όνειρο να ζεις από τα χόμπι σου ε; Και δικό μου.
    Δεν το ξέρω το κεφίρ πολύ θα ήθελα να μας πει περισσότερα αφού σώθηκες από τις ιώσεις!
    Να σαι πάντα καλά μάτια μου και ερωτευμένη φουλ.
    Φυσικά θα στηρίξουμε την Αλεξάνδρα, όλοι μαζί μπορούμε
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!! Καλά, προσπαθώ!!
      Το κεφίρ είναι γαλακτοκομικό προβιοτικό και αν δοκιμάσεις να το βάλεις στο μίξερ με φρούτα (κατά προτίμηση μήλο κ μπανάνα) και μέλι είναι απίστευτα γευστικό!! (καμία σχέση με ξινόγαλα κατ'αυτό τον τρόπο)
      Καλή εβδομάδα φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. ήρθα να σχολιάσω! αμ πώς; Θα μου ξεφεύγατε πουλάκια μου;
    Κατερίνα εγώ μιλούσα για το κεφίρ ως έχει.
    Αν εξομολογηθείς ακριβώς τη συνταγή τα παίρνω όλα πίσω!
    Στο μεταξύ με το που τελειώνω το σκολείο αρχίζω πάλι τα υγιεινά μου και τις γυμναστικές μου κι ενδέχεται να σας κυνηγάω πάλινες! ☺
    ( ανάρρωσα κι έχω κέφια η καψερή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα θα σου εξομολογηθώ το λοιπόν: 1 μπανάνα, 1 μήλο (καθαρισμένο εννοείται), 2 κουταλιές μέλι και κεφίρ (εγώ προτιμώ Όλυμπος) περίπου 1 φλιτζάνι τσαγιού. Αν βάλεις πολλά κομμάτια φρούτων μπορεί και λίγο παραπάνω από 1 φλιτζάνι.
      Πότε τελειώνεις καλό μου;
      Στις 8 Ιουνίου λήγει η δική μου σύμβαση.

      Διαγραφή
  9. Η σύμβασή μου έληξε χτες! ☺
    Αλλά έχω να κάνω 16 ημερομίσθια ακόμα, λόγω των διακοπών μας (ως τις 7/6 εγώ). Τις ημέρες των πανελληνίων όμως δεν μου επιτρέπεται η είσοδος οπότε θα κάθομαι σπίτι και θα πιαστούν κανονικά ότι εργάστηκα! ☺
    Από πάρα πολλές απόψεις υπήρξα τυχερή και πέρασα υπέροχα!
    Αλλά θα κάνω εκείνο το diary of bliss που χρωστάω και θα τα γράψω !!
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πιστεύεις ότι από τότε που το είχαμε πρωτοπεί, ακόμη δεν αξιώθηκα να δοκιμάσω να φτιάξω αυτή τη φρουτόκρεμα με το κεφίρ; Πάντως μπράβο που σε βοήθησε με τις ιώσεις και σε προστάτεψε. Καλά το σκέφτηκες!
    (Είσαι μια από τις ελάχιστες περιπτώσεις που ξέρω που πήραν το βάπτισμα του πυρός σε σχολείο και δεν ήταν όλο τον καιρό με ένα χαρτομάντιλο στα χέρια - ή στη μύτη - και πυρετούς! Βρε το κεφίρ...)
    Φιλιά πολλά-πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ με τόσα παιδάκια έκανες την καλύτερη επιλογή μου φαίνεται και βγήκες λάδι!! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κεφίρ!!! Εγώ την έβγαλα με κουρκουμάδες πάντως γιατί το 80% πάντα μα πάντα των ανέργων στην δουλειά ήταν κρυωμένοι κι όχι μόνο!!
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και να έρθουν τα καλύτερα και τα μόνιμα επιτέλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή