Η μαγική στιγμή της ημέρας..




Ξεκινάω κάποια λεπτά μετά τις 5 από το σπίτι για να πάω στο γυμναστήριο και λίγο πριν φτάσω στη στάση χάνω και τα δύο λεωφορεία που πέρασαν απανωτά. Περπατάω μέσα στην ζέστη, ζαλίζομαι, σταματάω και κάθομαι λίγες στάσεις μετά να περιμένω τα επόμενα.. 

Πέρασαν 40 ολόκληρα λεπτά ακούγοντας πολύ μουσική και κάνοντας πολλές σκέψεις. Κάθε άνθρωπος όταν περιμένει στη στάση του λεωφορείου 40 λεπτά γίνονται τα νευράκια του τσαταλάκια.. 

Χωρίς νεύρα αλλά νιώθοντας ανούσια ταλαιπωρημένη ανεβαίνω και λίγη ώρα μετά μπαίνει με τον παππού του ένας 4χρονος.. Αυτό ήταν! Τον παρατηρούσα πως εξερευνούσε με υπερβολικό ενθουσιασμό τα πάντα γύρω του.. Τους ανθρώπους, το λεωφορείο, το τοπίο.. Με ένα τεράστιο χαμόγελο! Με μάτια που έλαμπαν. Αυτό ήταν! Έλαμψαν αμέσως και τα δικά μου και δεν μπορούσα (δεν ήθελα) να σταματήσω να χαμογελώ.


Σ'ευχαριστώ μικρέ! Και όλα αυτά τα πιτσιρίκια για τις άπειρες υπενθυμίσεις που μας δίνετε.. 

Αν δίναμε λίγη παραπάνω σημασία σε ένα σωρό μηνυματάκια που μας στέλνει αυτό το σύμπαν..



Αν θέλετε κι εσείς να γράψετε την μαγική στιγμή της ημέρας,
μιας οποιαδήποτε πρόσφατης ημέρας..
δανειστείτε την παρακάτω φωτογραφία και
αφήστε μου ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση
όταν το post σας είναι έτοιμο!





❝ Ο κόσμος είναι γεμάτος από μαγικά πράγματα που περιμένουν υπομονετικά το πνεύμα μας να γίνει πιο οξυδερκές.

Bertrand Russel, 1872-1970,  Βρετανός φιλόσοφος









****

Η μαγική στιγμή της ημέρας από την Αλεξάνδρα ,από την Αριστέα,
την Αριάδνη ,την Ελένη , την Μαρία και την Μαρία!







Σχόλια

  1. Όταν φωτογραφίζεις είναι πολλές οι μαγικές στιγμές που ανακαλύπτεις.
    Κάπου εκεί θα κινηθώ σε αυτό το δρώμενο.
    Πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! Αλλά όταν τις ζεις είναι πολύ καλύτερο!

      Διαγραφή
  2. Όλα τα ξέρουν τα παιδιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλή ιδέα!
    Εύχομαι καλή επιτυχία...όλο και κάπου
    βρίσκεται η ομορφιά και κυρίως στα μικρά
    καθημερινά εστιάζεται!!!

    Καληέρα Κατερινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κατερινάκι μου! Πωπωπω τι επαθες μεσα στη ζεστη!
    Τελικά όμως έγινε για καλό και σου εφτιαξε τη μερα αυτη η "ατυχία"
    Σιγουρα θα συμμετασχω και γω συντομα!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά αυτό δεν είναι τίποτα, έχω πάθει και χειρότερα!
      Καλή συνέχεια Αριάδνη μου!!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα που εξελίχθηκε αυτή η ταλαιπωρία μέσα στη ζέστη!!! Ωραίο δρώμενο, θα το έχω στα υπόψιν
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και με άλλα περιστατικά που δεν ανέφερα παραδειγματικά, έτσι και το συγκεκριμένο είναι από αυτά τα τρικάκια του σύμπαντος για να σε επαναφέρουν στην ουσία!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα τα είπες φίλη μου, καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα πιτσιρίκια, έτσι με τη μία, μας θυμίζουν πολλά και πολύτιμα που ξεχνάμε και σχεδόν πάντα μόνο τα κρίνουμε και τα κατακρίνουμε...
    Πολύ εσύ αυτό δρώμενο, εννοείται πως θα ξανάρθω με συμμετοχή! Καλημέρα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "πολύ εσύ αυτό το δρώμενο" μου άρεσε χιχι ♡

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο άρθρο ένα χαμόγελο ή μια ματιά μπορεί να σου αλλάξει όλη την μέρα γιατί η ευτυχία είναι στα μικρά πράγματα :) Αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου είμαι νέα blogger και θα χαρώ πολύ να τα πούμε εκεί :D https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/2016/06/natura-siberica-review.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μου αρέσει η πρότασή σου!
    Πάμε για μαγικές στιγμές λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η μαγική στιγμή της μέρας μου: http://abuttononthemoon.blogspot.com/2016/07/moments.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα το πήρα είδηση!
    Αύριο θα την έχεις την αναρτησούλα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://princess-airis.blogspot.gr/2016/07/magic-moment-of-my-day.html

    Φιλάκια♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ για τις συμμετοχές σας!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επανήλθα και με τη δικη μου συμμετοχή! :)

      http://mononai.blogspot.gr/2016/07/blog-post_14.html

      Διαγραφή
  14. Πέρασα τυχαία από την σελίδα σου διαβάζοντας την ανάρτηση της Ariadni St. Μια τέτοια μαγική στιγμή έζησα πρόσφατα κι έκανα και σχετική ανάρτηση. Δεν είμαι σε θέση να παραπέμψω στην ανάρτησή μου, δεδομένου ότι δεν ασχολούμαι με το blog παρά μόνο για αναρτήσεις που κάποτε ευελπιστώ να βρουν χρόνο να διαβάσουν τα παιδιά μου. Ωστόσο θα σου πω πως η ανάρτησή μου έχει τίτλο "Μια μικρή αιωνιότητα" και ήταν πράγματι μια μικρή αιωνιότητα!!!
    Καλή συνέχεια στο όμορφο δρώμενό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!! Σ'ευχαριστώ που πέρασες :)
      Αυτές οι μικρές αιωνιότητες μας δίνουν δύναμη για την ζωή!!
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  15. http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2016/07/blog-post_16.html

    Να ΄μαι και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατεχωρήθη! ;) Σ'ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συμμετοχή!!

      Διαγραφή
  16. Κατερινάκι μου τώρα την είδα την ανάρτηση/πρόκληση και πρέπει να σου πώ ότι έχω ήδη μια μισοτελειωμένη ανάρτηση με μικρές στιγμές που με έκαναν να χαμογελάσω! Θα την ολοκληρώσω και θα την ανεβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρώτη ανάρτηση για τη μαγική στιγμή!
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2016/08/collectmoments.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή