39+1 random facts about me



Για να είμαι ειλικρινής, μου είχαν λείψει οι προκλήσεις στο blogging μιας και τα τελευταία χρόνια πέσαμε με τα μούτρα (και καλά κάναμε) στα λογοτεχνικά δρώμενα! Μόλις είδα να κυκλοφορεί ξανά το "59+1 τυχαία πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα", (η αρχική ιδέα είναι από blogs στο εξωτερικό, την πιο παλιά, το 2006, την βρήκα εδώ) χαμογέλασα γιατί έχουμε ανάγκη και από τέτοια διαλείμματα. Το blogging δεν είναι απρόσωπο, είναι ωραίο να μαθαίνουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον. Με αρκετούς γνωριζόμαστε χρόνια (με κάποιους από κοντά και έχουμε δεθεί, με άλλους δεν ταιριάξαμε και χώρισαν οι δρόμοι μας) αλλά πάντα υπάρχουν νέοι άνθρωποι για να γνωρίζεις και να επικοινωνείς. Και όχι δεν είναι ψωνίστικο να μιλάς (γράφεις) για τον εαυτό σου γιατί εξαρτάται από το περιεχόμενο, τον τρόπο και τον λόγο που μοιράζεσαι. Μερικές φορές νιώθουμε καλύτερα όταν βλέπουμε ότι έχουμε πολλά κοινά με τους γύρω μας, όσο κι αν η διαφορετικότητα είναι πολύτιμη και αναγκαία.



Τα 60 μου φάνηκαν τελικά πάρα πολλά, 
οπότε θα μοιραστώ 39+1!



1. Ξεκίνησα να γράφω ιστορίες στις αρχές του γυμνασίου, όντας επηρεασμένη από τα λογοτεχνικά βιβλία και τις ταινίες. Δεν τα έδειχνα σε κανέναν και από ανασφάλεια τα κατέστρεψα. 
2. Ανήκω στο απειροελάχιστο ποσοστό γυναικών που τους αρέσει να σιδερώνουν!! (όταν ήμουν μικρή είχε βγει μια παιδική διαφήμιση σιδερούλα..και μου το έβγαλαν παρατσούκλι!)
3. Ένιωθα και συνεχίζω ακόμη, τα πάντα σε βάθος. Γι'αυτό δεν αντέχω να είμαι με ανθρώπους που σκέφτονται και πράττουν επιφανειακά.
4. Φοβάμαι το σκοτάδι, τα ύψη, τα αεροπλάνα, τα ζωύφια που δεν γνωρίζω τους σκοπούς τους και στο καπάκι έχω και κλειστοφοβία. Το πιο κουλό από όλα φοβάμαι το μαχαίρι, δεν κόβω ποτέ πατάτες ή φρούτα. (ίσως κάτι κακό να συνέβη στην προηγούμενη ζωή μου)Τα καταπολεμώ, χωρίς όμως επιτυχία τις περισσότερες φορές! 
5. Απεχθάνομαι εκφράσεις του τύπου "δε βαριέσαι όλα για τον άνθρωπο είναι", "τώρα τα κεφάλια μέσα", "κάθε κατεργάρης στον πάγκο του","η απώλεια έγινε συνήθειά μας", "τρέχω, έχω τρεξίματα","έγινε viral", "όταν θα γίνεις μάνα θα καταλάβεις" και άλλα τέτοια κλισέ.
6. Είμαι πολλά χρόνια αρραβωνιασμένη, όχι από.. άποψη, απλά γιατί μας ήρθαν όλα ανάποδα επαγγελματικά-οικονομικά και δεν είχαμε σχεδόν τίποτα έτοιμο. Έτσι αναγκάζομαι να ακούω από δεξιά και αριστερά όλες τις γνωστές αδιάκριτες ατάκες. Δεν είμαι ούτε φανατική με τον γάμο, ούτε και εναντίον. Σημασία έχει η σχέση και σε αυτό νιώθω πολύ ευλογημένη.. και ακόμα τρελά ερωτευμένη κι ας πάμε για τον 8ο χρόνο μαζί!
7. Έχω πάντα μία ανεξήγητη εσωτερική δύναμη που δεν με αφήνει για πολύ πεσμένη και κάθε φορά μαζεύω τα κομμάτια μου και ξεκινώ ακόμα πιο συνειδητοποιημένη από την αρχή.. Ξανά και ξανά..
8. Λατρεύω τις συναυλίες, να πηγαίνω σινεμά και θέατρο. Βαριέμαι τα περισσότερα μουσεία, δεν μπορώ καν να διαβάσω τις επιγραφές(κουράζομαι εύκολα) και δεν αντέχω τα δήθεν κέντρα διασκέδασης. Προτιμώ μικρά μαγαζιά με ρεμπέτικη ή ροκ μουσική.
9. Έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τα όνειρα. Βλέπω και σημαδιακά, αλλά συνήθως είναι επιστημονικής φαντασίας, σουρεάλ, υπερπαραγωγές..
10. Θα με βάφτιζαν Ιφιγένεια και τελικά αποφάσισαν να τιμήσουν την γιαγιά μου.Κι έτσι έχω μετά το Μαρία και Ελένη, το πιο συνηθισμένο όνομα στην Ελλάδα.
11. Μία σοκαριστική εμπειρία και μία χρόνια πάθηση (αντιμετωπίσιμη) με έκαναν να στραφώ στο blogging το οποίο λειτούργησε ψυχοθεραπευτικά και παράλληλα άρχισα να αλλάζω νοοτροπία.
12. Το μυαλό μου δεν σταματά να σκέφτεται, είναι διαρκώς ανήσυχο. Οποιαδήποτε συμβουλή αποδεκτή..  ;)
13. Με τους άντρες φίλους νιώθω πιο άνετα και με τις γυναίκες που δεν κολλάνε στην εξωτερική σου εμφάνιση και μπορείς να συζητήσεις για πολλά χωρίς να σε περνούν ακτινογραφία..
14. Μ'αρέσει να στηρίζω ανθρώπους που μου εμπιστεύονται τους στόχους τους, να τους ενθαρρύνω και να μη τους κόβω τα φτερά.
15. Όταν θυμώνω έντονα, λέω λόγια για τα οποία μετανιώνω, κάτι που έχω περιορίσει πλέον με αυτοσυγκράτηση. Γιατί έχανα το δίκιο μου εκτός από όλα τα άλλα.
16. Δεν αγαπούσα το διάβασμα στο σχολείο και γενικότερα το εκπαιδευτικό σύστημα. 
17. Θέλω να κάνω τον γύρο της Ιταλίας και να ταξιδέψω με τρένο από μία χώρα σε άλλη.
18. Γελάω πάρα πολύ εύκολα και όταν αρχίσω να κλαίω δεν σταματάω.
19. Παρατηρώ τους ανθρώπους γύρω μου, μιλάω συνήθως λίγο και ακούω περισσότερο.
20. Δεν θα είχα γεννηθεί, αν η μητέρα μου δεν είχε αποβολή στην πρώτη της εγκυμοσύνη.Έτσι νιώθω πολλές φορές ότι έχω "χρέος" να ζω διπλά και για την ψυχή εκείνη που δεν ήρθε ποτέ στον κόσμο.
21. Δεν θα μπορούσα να ζήσω για πολύ καιρό στην επαρχία. Μπόρεσα μόνο για 4 χρόνια να σπουδάσω στην Πάτρα που είναι σχετικά μεγάλη πόλη με επιλογές. Οπουδήποτε αλλού θα καταπιεζόμουν γιατί βαριέμαι την ρουτίνα. 
22. Έχω τρομερή διαίσθηση και μερικές φορές δεν είναι ευλογία. Αντιλαμβάνομαι από χιλιόμετρα τι νιώθουν όταν με κοιτούν, αν ο άλλος εκπέμπει αρνητική αύρα, αν μου λέει ψέμματα.. Κι αυτό φυσικά έχει ισχυρό τίμημα!
23. Δεν αντέχω την αδικία (προς όλους), την αχαριστία, το θράσος και την αγένεια.
24. Αγαπώ τους παραδοσιακούς χορούς και επειδή έκανα μαθήματα είχαν αποτελέσει το εισιτήριο μου για να ταξιδέψω 2α Γυμνασίου Κάτω Ιταλία και Σικελία.Χορεύαμε σε ελληνόφωνα σχολεία και ήταν τότε μια ξεχωριστή εμπειρία. 
25. Είχα έντονες ευαισθησίες με τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, πολύ πριν γίνω Κοινωνική Λειτουργός. 
26. Η εργασιακή εμπειρία σε Ειδικό Σχολείο μου έδωσε περισσότερα μαθήματα ζωής και έζησα απίθανες στιγμές με τα παιδιά. Μου λείπουν κάθε μέρα και εύχομαι να τα ξανασυναντήσω!
27. Δεν πιστεύω στις θρησκείες, αλλά σε κάτι ανώτερο στο σύμπαν. Δεν αποδέχομαι τους διαχωρισμούς της Εκκλησίας και θεωρώ αυτόν τον φανατισμό υπαίτιο για άπειρες συμφορές. Ωστόσο έχω παρακολουθήσει λειτουργίες όταν νιώθω την εσωτερική ανάγκη και όχι για να ακολουθήσω τις παραδόσεις της θρησκείας. 
28. Δεν μου αρέσει να μιλάω στο τηλέφωνο.Προτιμώ την επαφή από κοντά. 
29. Αν κάτι με ενδιαφέρει το μαθαίνω απίστευτα εύκολα και τους αφήνω όλους άφωνους. Όταν όμως δεν βρίσκω ενδιαφέρον μπορεί να ξεχάσω μια πληροφορία στο λεπτό.
30. Έχω έναν παθολογικό φόβο με τις εξετάσεις-διαγωνισμούς. Γι'αυτό παράτησα τις ξένες γλώσσες μιας και αρρώσταινα από το άγχος και οι επιδόσεις μου ήταν κάκιστες. Ακόμα και για το δίπλωμα οδήγησης, δεν πέρασα τα σήματα με την πρώτη! 
31. Θυμάμαι στιγμές με λεπτομέρειες..
32. Έχω κόλλημα μεγάλο με τους στίχους των τραγουδιών. 
33. Μπορώ να κάνω παρέα με ανθρώπους όλων των ηλικιών. Κοιτάζω την ψυχή τους και το πνεύμα τους. 
34. Συνήθως όταν ξυπνάω θέλω τον χρόνο μου και μιλάω ελάχιστα. Όταν γίνει εισαγωγή καφεΐνης στο σύστημα γίνομαι καλύτερος άνθρωπος..
35. Έχω ελαττώσει την γκρίνια, απλά τώρα γκρινιάζω πιο χαριτωμένα και με αυτοσαρκασμό και το καλύπτω κάπως..
36. Με εξοργίζουν οι δημόσιες υπηρεσίες και η γραφειοκρατία τους.
37. Πολύ παλιά σχεδίαζα ρούχα και τα παράτησα γιατί θεώρησα πως δεν είμαι αρκετά καλή. 
38. Δεν έχω μάθει ποτέ μουσικό όργανο, έπαιζα στα χαζά αρμόνιο και μελλόντικα. Θα ήθελα να μάθω βιολί ή βιολοντσέλο.
39. Έχω μια περίεργη σχέση με το σύμπαν, άλλοτε μαγική και άλλοτε τραγελαφική!
40. Όταν όλες μου οι συμμαθήτριες ήθελαν να γίνουν δασκάλες ή ηθοποιοί, εγώ έλεγα συγγραφέας!


Θα χαρώ να μάθω και τα δικά σας!!


Και μην ξεχνάτε.. πως όλοι έχουμε τα στραβά μας και τα ανάποδα,
τις σκοτεινές πλευρές και τις φοβίες μας.
Η ομορφιά βρίσκεται στον τρόπο που διαχειριζόμαστε τις ατέλειες,
Αυτό εκπέμπουμε!


Σχόλια

  1. "Αποκάλυψη τώρα" έτσι Κατερίνα ; άνοιγμα αγκαλιάς θα το έλεγα. Πολύ ζεστό και ανθρώπινο, συνάμα και πρωτότυπο. Για να δούμε για τη συνέχεια. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα αποκάλυψη τώρα δεν λες τίποτα! πάντως διασκέδασα πολύ όταν τα έγραφα, ελπίζω κι εσείς! τα κουσουράκια μας ειδικά πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με χιούμορ!!
      Συνέχεια δεν θα έχει, είπαμε μη το κάνουμε και reality!! Να διαβάσω τα δικά σας τώρα, όσων δεν έχετε αποκαλύψει ακόμα.. :)

      Διαγραφή
  2. χεχε! Σιδερούλα! Κι εγώ λατρεύω το σιδέρωμα!
    Μοιάζουμε σε κάποια πολύ-σε άλλα όχι (πχ εγώ νιώθω το αντίθετο με επαρχία και Αθήνα!)
    Εύχομαι να είσαι πάντα ερωτευμένη με τον σύντροφο και να έχεις την τύχη να δουλέψεις πάλι σε ειδικό σχολείο!
    Γεια σου "παραλίγο Ιφιγένεια" ( και το Κατερίνα είναι όμορφο! )
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαστε για δέσιμο ε;; οι 9/10 το απεχθάνονται (με βάση επιστημονική έρευνα που έχω κάνει χεχε) Δεν θα μου πήγαινε το Ιφιγένεια θεωρώ καλύτερα που δεν το τόλμησαν, λίγο βαρύγδουπο για τα γούστα μου και σε συνδυασμό με περίεργο επίθετο θα είχα μεγαλύτερο θέμα.. (ποτέ κανείς δεν λέει και δεν γράφει σωστά το επίθετό μου)

      Διαγραφή
  3. Α ξέχασα. Το είδα στη γειτονιά το "59+1 τυχαία πράγματα για μένα" κι έκανα κάτι άλλο εγώ: έχω δώσει εργασία σε δικούς μου (φίλους και συγγενείς) να πουν αυτοί για μένα. Ακόμα μαζεύω (μόνο δύο με πήραν στα σοβαρά! αχαχα! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μήπως νόμιζαν ότι τους έβαλες να γράψουν 60 πράγματα για σενα και τρόμαξαν;; χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Ούτε και εγώ πιστεύω ότι είναι άσχημο να μιλάμε για εμάς . Μου αρέσει που αποκαλύπτεσαι όσο εσύ θες με τα μικροκουσουράκια .... σου
    Την αισιοδοξία σου και την θετική σου σκέψη κράτησε την μαζί με την αγάπη σου για τον καλό σου !! Καλό φθινόπωρο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ツ Να μιλάμε συνέχεια για εμάς, θα ήταν..ενοχλητικό ε; Έχουμε πολύ καιρό να μοιραστούμε αλήθειες τέτοιου είδους οπότε ας το απενεχοποιήσουμε κιόλας! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! Καλή συνέχεια με δύναμη!!

      Διαγραφή
  5. Κατερινάκι μου πολύ περιεκτική
    η παρουσίαση του εαυτού
    Εκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνεχίζω....εκείνο με το σιδέρωμα με έστειλε

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα όποτε το λέω με κοιτούν σαν να είμαι εξωγήινη!
      τουλάχιστον είναι εξυπηρετικό κι ας είναι εξωπραγματικό που μου αρέσει! ;)
      Μακάρι να έλεγα το ίδιο και για την μαγειρική.. Ο καθένας με τα γούστα του!
      Ελπίζω να μη σας κούρασα!! Πολλά φιλιά Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα σήμερα σε πέτυχα! Θα βαλω λινκ της ανάρτησης σου στην αρχική δική μου γιατί όλες λένε απο μένα ξεκίνησε το "κακό"!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!! Αυτό υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια από το εξωτερικό και μετά στα ελληνικά blogs! Το είχα δει πριν τουλάχιστον 3 χρόνια και με μικρή έρευνα βρήκα την πιο παλιά πριν 10 χρόνια! :) Δεν χρειάζεται να βάλεις κάτι, δεν είναι δικό μου :) Καλή συνέχεια Μαρίνα!!

      Διαγραφή
  8. Δεν σχολίασα...
    Και μένα μου αρέσει το σίδερο και ποτέ δεν γκρινιάζω οσες στοίβες και να έχω.
    Οταν βρεις πως να κάνεις το μυαλό σου να μην σκέφτεται τοσό πολύ πες το και σε μένα!
    Το 19 και γω!
    Ευχαριστώ που τα μοιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε ωραία να μαζευόμαστε οι σιδερούλες γιατί ένιωθα εξωγήινη τόσα χρόνια!!
      Να είσαι καλά σ'ευχαριστώ και πάλι καλώς ήρθες!!

      Διαγραφή
  9. Να πάμε μαζί σε μια συναυλία!!! κι εγώ τις λατρεύω!!!
    Κι εγώ αν αρχίσω να κλαίω δύσκολα σταματάω....
    Α... και προτιμώ το Ιφιγένεια!!!
    Για το σίδερο διαφωνώ... χε χε χε
    Τα φιλία μου Κατερινάκι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάμε αμέ!! Αλλά ξέρεις ποια θα αποκλείσουμε εξαιτίας του δεύτερου που αναφέρεις;;
      Μποφίλιου! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Μολις σε ανακαλυψα!!! Έχουμε πολλα κοινα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νόμιζα πως είχα σχολιάσει.
    Τελικά ωραίο αυτό το παιχνιδάκι. Μαθαίνουμε πράγματα για τους άλλους, αν και νομίζω μια εικόνα, ειδικά για εμάς που γνωριζόμαστε καιρό, την έχουμε διαμορφώσει.
    Θα το κάνω και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να σου πω την αλήθεια όσο κι αν νομίζουμε ότι έχουμε μια εικόνα, αν δεν περάσουμε από κοντά καταστάσεις δεν μπορούμε να ξέρουμε! Μου έχουν τύχει πολλές..ανατροπές και ίσως γι αυτό δεν θέλω να έχω πια εικόνες! Μόνο αισθήματα που μου δημιουργούνται. Και εύχομαι το ένστικτό μου να μη με προδίδει. Ευτυχώς ήμουν τυχερή κι έχω σημαντικές φιλίες από το blogging κι έτσι οι δυσάρεστες εμπειρίες μένουν πίσω. :)

      Διαγραφή
  12. Εγω πάλι βαριεμαι να σιδερωνω αχ!!!!
    Ωραίο και το Ιφιγένεια!
    Και γω σιχαίνομαι τη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία!
    Το 40 με έκανε να χαμογελάσω!
    Καλό υπόλοιπο στη μέρα μας!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι φυσιολογική παιδί μου! :)
      Ωραίο είναι..λιγάκι τραγικό βέβαια χιχι
      Καλά το 40 είχε πολύ πλάκα, γιατί δεν είχα ερεθίσματα από πουθενά ήταν πηγαίο. Μετά όμως άρχισα να κολλάω και το νηπιαγωγός για να μη δείχνω εκτός ελληνικής πραγματικότητας.. Τελικά δεν έγινα ούτε το ένα ούτε το άλλο..! (ακόμα)
      Καλή συνέχεια Αριάδνη μου!!

      Διαγραφή
  13. Αααααα μ' άρεσε πολύυυυ! Και η πρόκληση και εσύ! Θα το κάνω κι εγώ... Έχουμε κάποια κοινά! θα τα διαβάσεις οσονούπω! χαχαχ Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω περιμένω!! Φαντάσου να έγραφα τα 60 πόσα κοινά θα βρίσκαμε όλες!! ;)

      Διαγραφή
  14. Κατερίνα πόσο χαίρομαι που έμαθα περισσότερα πράγματα για εσένα! Εχω χαθεί εδώ και καιρό αλλά αυτή η σκυταλοδρομία με έφερε πίσω στην οθόνη του υπολογιστή!
    Αυτή η έκτη αίσθηση που έχεις, δε θα έλεγες οτι σε γλιτώνει απο το να χάνεις το χρόνο σου με ανθρώπους που δεν αξίζουν; Εγώ θα ήθελα να μπορώ να ψυχολογώ τους ανθρώπους λίγο καλύτερα!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) :) Καλώς την!! Πολύ χαίρομαι που σε διαβάζω!!
      Αυτό το έντονο ένστικτο ναι με γλιτώνει πλέον αλλά μέχρι να μάθω να το διαχειρίζομαι διπλωματικά έκανα πολλά λάθη πάνω στον αυθορμητισμό μου κι έχανα το δίκιο μου. Όπως επίσης το να νιώθεις την αύρα που εκπέμπει ο καθένας, μπορεί πολύ εύκολα να σε ρίξει. Θέλει.. εκπαίδευση για να μη το αφήνεις να σε επηρεάζει αρνητικά! Γι'αυτό θεωρώ ότι έχει και ένα τίμημα.
      Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν κάνουμε και λάθη, είναι και το timing πολλές φορές και όχι κάτι προσωπικό των άλλων απέναντί μας. Οπότε θέλει προσοχή για να μην αδικήσεις.
      Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Θέματα που θα διαβάσεις στο Just K..