Keep a 5 year journal: September part b





8. Ένας εθισμός:  Δεν έχω ούτε έναν σοβαρό εθισμό, έχω αποδειχθεί σε αυτά τα θέματα πολύ πειθαρχημένη. Μακάρι να ήμουν και σε άλλα έτσι!  

9. Παιδικά χρόνια αρχικά ανέμελα, με όμορφα ταξίδια,οικογενειακούς φίλους και τα παιδιά τους σε βόλτες, εκδρομές και πάρτι. Από την άλλη, η απώλεια από νωρίς των παππούδων.. Μέσα στην ίδια χρονιά της γιαγιάς που μας μεγάλωνε όταν οι γονείς εργάζονταν και ενός συγγενικού-φιλικού προσώπου σε νεαρή ηλικία που μας στιγμάτισε όλους. Έτσι στα 13 σταμάτησα να είμαι το ίδιο ανέμελη, κλείστηκα στον εαυτό μου κάνοντας πολλά λάθη και νομίζοντας πως οι φίλες μου δεν με καταλαβαίνουν. Το πένθος μου δημιούργησε έναν θυμό που θόλωνε κάποιες φορές την κρίση μου. Πέρασαν λίγα χρόνια για να συνέλθω, παρά το γεγονός ότι ζούσα σε υγιές περιβάλλον, και τότε να αρχίζω σιγά σιγά να βρίσκω τον εαυτό μου. 

10. Παιδικοί φίλοι:Έχω κρατήσει επαφές με ορισμένους παιδικούς φίλους και τον τελευταίο χρόνο είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη, γιατί έχω στενή επαφή με μία παιδική φίλη που είχαμε πολλά χρόνια να επικοινωνήσουμε. Από το πουθενά μπήκε η μία στην καθημερινότητα της άλλης και μοιραζόμαστε κοινά ενδιαφέροντα.

11. Η πρώτη μου μέρα στο σχολείο: Στο νηπιαγωγείο δεν θυμάμαι καν πως ήταν η πρώτη ημέρα, ήμουν ιδιαίτερα χαλαρή γιατί είχα μαμά νηπιαγωγό! Οπότε η μετάβαση στην πρώτη δημοτικού ήταν δραματική. Όταν με άφησε εκεί ένιωσα τρομοκρατημένη. Είχαμε μετακομίσει σε μία άλλη περιοχή όπου τα περισσότερα παιδιά ήδη γνωρίζονταν μεταξύ τους. Μου πήρε λίγο καιρό να προσαρμοστώ. Αν και το σχολείο δεν το αγάπησα ποτέ. Όταν μας ζητήθηκε στην Έκτη Δημοτικού να γράψουμε έκθεση για την πρώτη μέρα στο δημοτικό ξεκίνησα γράφοντας "Με φόβο και με το χέρι μου κολλημένο στο χέρι της μητέρας μου.." (δημιούργησα και δραματικό σασπένς τρομάρα μου)

12. Τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω. Συγγραφέας έλεγα και μετά νηπιαγωγός. Και το κρυφό μου όνειρο να δημιουργήσω το δικό μου περιοδικό. Σε αυτά τα τρία εστίαζα. Και παράλληλα να ταξιδεύω..να ταξιδεύω πολύ..

13. Τι έκανα που έλεγα πως δεν θα κάνω ποτέ: Είχα πει πως δεν θα ανοίξω ποτέ λογαριασμό στο facebook, όταν είχε δημιουργηθεί. Το θεωρούσα "κάπως" και τελικά με έπεισαν φίλοι που μένουμε μακριά για να μιλάμε. Ακόμα και σήμερα αμφιταλαντεύομαι. Το είχα κλείσει για 1,5 χρόνο, έχω φτιάξει καινούργιο προφίλ όπου αποφάσισα να έχω λίγους και να είμαι προσεκτική. Με κουράζουν και με ενοχλούν κάποια πράγματα, όπως επίσης έχω πέσει και θύμα άρρωστων ψυχικά ανθρώπων. Γνωστών και αγνώστων. Ένα παράδειγμα από τα αρκετά που μου έτυχαν: κάποια με ψεύτικο προφίλ χρησιμοποιούσε δική μου φωτογραφία για φωτογραφία δικού της προφίλ. Το ανακάλυψα τυχαία γιατί για κακή της τύχη είχαμε κοινό γνωστό. Έπαθα σοκ όταν συνειδητοποίησα ότι τόσο καιρό μιλούσε με κόσμο και παρίστανε εξωτερικά εμένα. Δεν κινήθηκα νομικά αλλά προειδοποίησα πως αν δεν αφαιρεθεί άμεσα θα απευθυνθώ στην δίωξη. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο απόλυτης παράνοιας. Από την άλλη το κρατάω γιατί μου έχει προσφέρει και όμορφα πράγματα. Προσπαθώ λοιπόν να βλέπω την θετική πλευρά.  Γενικότερα, μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μη πεις γιατί αυτά που κοροϊδεύεις θα τα λουστείς! Νόμος του σύμπαντος.

14. Γιατί χάνονται οι άνθρωποι; Είτε γιατί αλλάζουν, είτε γιατί δεν έχουν πια κοινά σημεία επαφής και ενδιαφέροντος, είτε λόγω παρεξηγήσεων, είτε γιατί βουλιάζουν στα προβλήματά τους και κλείνονται στον εαυτό τους και για τόσους ακόμα λόγους που ίσως να μην ανακαλύψουμε ποτέ.

15. Ανάμνηση από παιδικά παιχνίδια; Τα επιτραπέζια ήταν η αγαπημένη μου στιγμή! Τις περισσότερες φορές έχανα (όσοι έχουν μεγαλύτερα αδέλφια με νιώθουν) αλλά δεν με ένοιαζε ποτέ, δεν είχα ανταγωνιστική διάθεση.

16. Δεν έχω αγαπημένο ηλιοβασίλεμα, ούτε στην Σαντορίνη το θεώρησα κάτι το μοναδικό! Δεν είναι απαραίτητα το μέρος, όσο η στιγμή που θα σε βρει. Κάθομαι πολύ συχνά και χαζεύω τα χρώματα του ουρανού με τα σύννεφα, δεν προσδοκώ ποτέ ένα ιδανικό ηλιοβασίλεμα.

17. Αγαπημένο αντικείμενο: Ούτε με τα αντικείμενα κολλάω, δεν ξεχωρίζω κανένα.

18. Αγαπημένη εποχή: Ο Νοέμβρης..το τέλος του Φθινοπώρου και ο Μάιος το τέλος της Άνοιξης. Τα τέλη κοινώς κάθε εποχής γιατί τρελαίνομαι με τις αλλαγές και με το ξεκίνημα μιας άλλης εποχής.. δεν μπορώ με τίποτα τα ίδια και τα ίδια.

19. Με ανακουφίζει όταν με νιώθουν χωρίς να λέω πολλά, σπάνιο και ανεκτίμητο!

20. Με εκνευρίζει.. Ένα σωρό πράγματα με εκνευρίζουν,από που να ξεκινήσω; Με εκνευρίζει η αγένεια, το θράσος, οι εγωκεντρικοί και οι ξερόλες. (για αρχή)

21. Βαριέμαι αφόρητα την ρουτίνα, όταν εμπεριέχει καταστάσεις και συνήθειες που δεν με ευχαριστούν και δεν αποσκοπούν πουθενά!

22. Αδιαφορώ για.. τίποτα. Δεν αδιαφορώ ποτέ κι αυτό είναι λίγο ψυχοφθόρο.

23. Νοιάζομαι για εκείνους που θέλουν να νοιαστώ και δεν βάζουν τοίχο. Είμαι έτοιμη να στηρίξω όπως μπορώ όποιον το θελήσει, αρκεί να μου έχει εμπιστοσύνη. 

24.Μοναχική βόλτα έχω καιρό να κάνω και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να την..προγραμματίσω ένα πρωί, ευκαιρία να "εκμεταλλευτώ" δημιουργικά όσο χρόνο ανεργίας μου απομένει.

25. Μία Κυριακάτικη βόλτα που μου ήρθε αμέσως στο μυαλό αφορά μια χειμωνιάτικη βόλτα στην θάλασσα φέτος, που η διάρκειά της ήταν πολύ μικρή και μας άφησε φωτογραφικό υλικό για αναμνήσεις. Ένα "πάμε κρυώνω", ένα "αμάν πια, έχεις κάνει και φαντάρος στην Σάμο" και άλλες τέτοιες τυπικές γκρίνιες με φόντο την θάλασσα! 


26. Μια αλλιώτικη βόλτα: Στην αρχή του καλοκαιριού φέτος, με τον Κ. και τα αγαπημένα μας κοριτσάκια που μένουν μόνιμα στο εξωτερικό με τους γονείς τους. Βγήκαμε για καφέ πρώτη φορά οι τέσσερις μας. Πόσο μεγαλώνουν.. (και μεγαλώνουμε)

27. Το χόμπι μου: Το γράψιμο και η γυμναστική στο Curves (το αναφέρω γιατί είναι διαφορετική από τα συμβατικά γυμναστήρια, ειδικά για όσες έχουμε μόνιμες παθήσεις διάφορων ειδών και δεν αντέχουμε τα βάρη και την κόπωση. Μηχανήματα υδραυλικής αντίστασης σε πρόγραμμα 30 λεπτών, τα οποία μέσα σε 3 χρόνια με έχουν σώσει τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.)

28. Μια δουλειά που θα μου άρεσε να κάνω: Οποιαδήποτε που δεν θα αναγκαζόμουν να είμαι κλεισμένη σε ένα γραφείο. Να περιλαμβάνει προοπτική, ωραίο κλίμα συνεργασίας και όχι ίντριγκες, να έχει ποιότητα και χρησιμότητα. Θα ήθελα να ασχολούμαι επαγγελματικά παράλληλα με διαφορετικά πράγματα. Από την μία στο επάγγελμά μου και από την άλλη κάποιες δημιουργικές ενασχολήσεις που τώρα γίνονται ερασιτεχνικά και κάποιες που θα ήθελα να εξελίξω. (όσο ζω ελπίζω)

29. Μου αρέσει να κάνω με φίλους: Να γελάμε και να μη μιλάμε μόνο για προβλήματα.

30. Τι περιμένω αυτό το φθινόπωρο: Λόγω του ότι όσα περίμενα και είχα κάνει ενέργειες για αυτά, απέτυχαν ακόμα μια φορά, δεν θέλω να λέω τα σχέδια μου πλέον. Προτιμώ να κάνω ακόμα πιο σιωπηλές ενέργειες και αν πετύχουν τότε θα είμαι σε θέση να συζητήσω! Αυτός ο μήνας ήταν πολύ άσχημος για εμένα, ωστόσο δεν θέλω να γκρινιάζω γιατί εκτιμώ και τα λίγα που έχω. Κι ας καθυστερώ, κι ας ήθελα και επεδίωκα να ήμουν αλλού αυτή την στιγμή.. Οπότε περιμένω υγεία για όλους μας και δύναμη να αντέχουμε τα στραβά, τα άδικα και τα αμέτρητα εμπόδια.



Η λίστα του Οκτωβρίου, που επιμελήθηκα 
και είναι στην διάθεσή σας!
Το Keep a 5 year Journal είναι μία ιδέα που ξεκίνησε από το εξωτερικό.








Σχόλια

  1. Είσαι μια μεγάλη ευαίσθητη καρδιά
    Δύναμη εύχομαι και μυαλό καθαρό!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ έρχεται έστω και διαδικτυακά και κουμπώνει το ν19! ;) ♥
      Τα σχόλια σου Ελένη μου είναι ανεκτίμητα..
      Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερίνα μου.
    ΠΟλλά και ενδιαφέροντα πράγματα μοιράστηκες μαζί μας.
    Μου άρεσε πάρα πολύ που ήθελες να δημιουργήσεις το δικό σου περιοδικό και τελικά τα κατάφερες, μαζί με την υπέροχη ομάδα σου, φυσικά.
    Να περνάς όμορφα. Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κική μου!!
      :) Αν καταφέρουμε κάποτε να το εκδώσουμε κιόλας τότε ναι θα πω ότι τα κατάφερα!
      Καλή συνέχεια να έχεις κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις. Όταν διαβάζω τα δικά σας ημερολόγια πάντα κοιτάω το τι έχω απαντήσει εγώ. Γνωριζόμαστε καλύτερα έτσι.
    Την λίστα σου θα την τιμήσω. Είχα κάνει και δική μου για τον Οκτώβρη αλλά θα την αφήσω για τον Νοέμβρη.
    Καλημέρα Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ομολογώ ότι η λίστα σου θέλει ανάλυση!Οπότε μας βγαίνουν πολλές πληροφορίες!
      Όπως παρατήρησες αυτές που επιμελούμαι τις κάνω πιο σύντομες για να υπάρχει συσχέτιση τα επόμενα χρόνια σε πράγματα/γεγονότα πιο άμεσα για να δεις αν υπάρχει εξέλιξη και να δεις τι σε απασχολούσε πέρυσι και που είσαι σήμερα :) Σ'ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση!! Να έχουμε ποικιλία :)
      Καλή συνέχεια φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Εντάξει για το 12 τα πέτυχες όλα είτε έτσι είτε αλλιώς! 22... Να αδιαφορείς που και που! Κάνει καλο! (τώρα στο λέω εγώ που με επηρρεάζει ακόμα και ο...άνεμος αν δεν είναι ούριος!χαχα!)
    Το 14. Σιχαίνομαι την αλλαγή των ανθρώπων! Όχι οταν αυτό γίνεται για καλκό, αλλά για κακό! Και συνήθως όταν αναφέρουμε αλλαγή την αναφέρουμε αρνητικά! Με εκνευρίζει που κάποιος έχει γίνει κάποιος άλλος, άγνωστος σε μένα, απόμακρος!

    Για το 13... Οι φωτογενείς και ωραίοι άνθρωποι πέφτουν πάντοτε θύμα ανόητων! που θέλουν να κλέψουν λίγη από την λάμψη του; (είδες τι ποιητικά που το είπα?) Εδώ εγώ που είμαι πεντάμορφος ξέρεις τι έχω αντιμετωπίσει??? Ένας τύπος χρησιμοποιούσε φωτογραφία μου και του είπα να την βγάλει! Η απαντηση του? Εγώ μου λεει είμαι!χαχα! Τελικά πείστηκε...

    Υ.Γ. Τελικά μας είπες πολλά και ενδιαφέρονται Κάθριν! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν και αν σταματήσω να γελάω, θα σου απαντήσω και εδώ!! 😂

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society