10 πράγματα που με εκνευρίζουν & που με κάνουν να χαμογελώ..

By Katerina Verigka - Οκτωβρίου 27, 2016


Εκεί που ερωτεύεται την ζωή, η Μαρίνα δημιουργεί ενδιαφέροντα projects και μας καλεί να συμμετέχουμε! 
10 πράγματα που με εκνευρίζουν, λοιπόν! Όταν κάτι σε εκνευρίζει πάει να πει ότι σε ενδιαφέρει. Κι αν προσπαθείς να το αλλάξεις (και δεν αλλάζει) τότε κάνεις μια στροφή στον τρόπο που το αντιμετωπίζεις. Ακόμα κι αν είναι ακατανόητος για τους άλλους.



1. Με εκνευρίζει η αγένεια. Την θεωρώ έλλειψη παιδείας, έλλειψη καλλιέργειας και συνέπεια ενός κακού χαρακτήρα. Πολλές φορές με έχουν κάνει να αισθανθώ εξωγήινη όταν φέρομαι ευγενικά, δεν θα το αλλάξω όμως ούτε θα το θεωρήσω αδυναμία. Γιατί στις
μέρες μας έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα.
2. Το να εξηγώ σε κάποιον κάτι με απλά λόγια και να μη το καταλαβαίνει επειδή δεν θέλει να το καταλάβει. Όταν σκέφτονται τι θα απαντήσουν και όχι να κατανοήσουν πρώτα αυτό που τους λες, γίνονται ωραιότατες παρερμηνεύσεις.
3. Με εκνευρίζει η παραπληροφόρηση και η τρομολαγνεία από τα ΜΜΕ και από όλα αυτά τα sites που δημιουργούν ειδήσεις και άρθρα για τα κλικαρίσματα.
4. Το ότι 13χρονα παιδιά έχουν λογαριασμό στο facebook. Και φυσικά τελευταίας τεχνολογίας κινητά και tablets. Πότε θα προβληματιστούν οι γονείς;
5. Όταν κοινοποιούνται άρθρα από σελίδες κοινωνικών δικτύων χωρίς να γίνει έρευνα και εξακρίβωση. Το τι έχουν δει τα μάτια μου από ανακρίβειες και απατεωνιές θα χρειαστούν μέρες να τα αναλύω. 
6. Η αδικία, δεν με εκνευρίζει απλά..με εξοργίζει! Και όχι μόνο σε θέματα που αφορούν το άτομό μου αλλά προς όλους.
7. Τα βιαστικά συμπεράσματα επίσης με τρελαίνουν. Αυτή η σιγουριά του κόσμου ότι τα ξέρει όλα για όλους και ως αποτέλεσμα σου φέρεται με βάση τη δική του φαντασία.
8. Να με πιάνουν από τα μούτρα όταν ξυπνήσω. Είμαι από εκείνους που θέλουν τον χρόνο τους και τον..σωστό καφέ για να λειτουργήσουν. Οπότε..μπάστα! 
9. Και επειδή ανέφερα τα πολύ σοβαρά στα 7 πρώτα, με εκνευρίζει όταν φυσάει που μόνο το δικό μου μαλλί γίνεται σαν την ζούγκλα. (άτιμη λεπτή τρίχα..) Βλέπεις γύρω σου των άλλων γυναικών ακούνητα και ακλόνητα και το δικό σου σαν να πέρασε ανεμοστρόβιλος.
10. Με εκνευρίζει να εκνευρίζομαι! Δεν θέλω μωρέ κατά βάθος!





Και επειδή είμαι ανάποδη θα τιμήσω παράλληλα και ένα παρόμοιο project, από το Πότε-πότε την Κυριακή.  Ο λόγος για το 10+1 πράγματα που με κάνουν να χαμογελάω! Το χαμόγελο δεν μου έφυγε ποτέ, ακόμα και τις πιο τραγικές ώρες. Μάλλον είναι το σήμα κατατεθέν μου τι να πω..




1. Οι μικρές κινήσεις μεγάλης αγάπης, από τον σύντροφό μου που δεν σταματά να με εκπλήσσει 7,5 χρόνια ασταμάτητα. 
2. Μία πράξη καλοσύνης που μπορεί να δω τυχαία στον δρόμο από έναν άγνωστο. Ταυτόχρονα με το χαμόγελο, συγκινούμαι και νιώθω ζωντανή την ελπίδα μέσα μου.
3. Όταν το σύμπαν επικοινωνεί μαζί μου με τους πιο κουλούς τρόπους! Σε μάθαμε πια του λέω και δεν μασάω.
4. Όταν είμαι με παιδιά χαμογελάω συνέχεια. Ελπίζω να το ανακαλύψω κάποτε αυτό που μου λένε από παλιά, ότι θα γινόμουν πολύ τρυφερή μητέρα.
5. Όταν ακούσω ένα τραγούδι που με αγγίζει απίστευτα το οποίο ψάχνω να το βρω σαν τρελή και τελικά το ανακαλύπτω στο άσχετο μήνες μετά.
6. Όταν δικαιωθώ για το παραμικρό έστω και χρόνια μετά.
7. Όταν τελειώνω ένα άρθρο στο ηλεκτρονικό μας περιοδικό ή ένα post στο blog. Αυτό μπορεί να το καταλάβει όποιος έχει έρωτα με το γράψιμο.
8. Όταν ακούω μια καλή και αληθινή κουβέντα από ανθρώπους που έχουμε αμοιβαία εκτίμηση.
9. Όταν κάνω κάποιον χαρούμενο.
10. Όταν δω μια ταινία που μου πρόσφερε μεγάλη έμπνευση και προβληματισμό.
συν 1. Ε, να μην την αναφέρω την δόλια την σοκολάτα; Σπουδαία ανακάλυψη παιδιά, τι να λέμε τώρα! Προσφέρει μεγάλα χαμόγελα!!







  • Share:

You Might Also Like

23 σχόλια

  1. Τι τέλεια ανάρτηση! Ακόμα γελάω με τα smarties... βρε λες να το δοκιμάσω αυτό, μιας και γίνομαι συχνά τούρμπο; Τι καλά που θα ήταν να μου περνάνε τα νεύρα με ωραίο (και χρωματιστό και σοκολατένιο) τρόπο!
    Πόσο συμφωνώ με τη λίστα σου για τα εκνευριστικά πράγματα! Όσον αφορά το μαλλί (στο 9), μην πτοείσαι. Το δικό μου το είδες, δεν το είδες; Όταν φυσάει, οι φύτρες μου ατενίζουν το φεγγάρι (ή τον ήλιο) και δεν προσγειώνονται με τίποτα, ούτε όταν σταματάει ο αέρας. Ξέρεις πόσες φωτογραφίες έχω, όπου η φάτσα μου ποζάρει χαμογελαστή μεν, το δε μαλλί όμως είναι σαν να έχω βάλει το χέρι στην πρίζα;
    Η λίστα σου με το 10 πράγματα που σε κάνουν να χαμογελάς, επίσης τέλεια! Και με έκανε να σ΄αγαπήσω ακόμη περισσότερο... ♥
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το μέγεθος του εκνευρισμού ξέρεις πότε φαίνεται ε;
      Από το "ό,τι χρώμα να'ναι" αχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Όμορφη εξομολόγηση Κατερίνα. Στα θετικά και αρνητικά της ζωής μας. Την καλησπέρα μου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχουμε και μια ισορροπία έτσι δεν είναι;; :)
      Καλησπέρα Γιάννη μου!!

      Διαγραφή
  3. Θα μπορούσα άνετα να μη γράψω τη δική μου δεκάδα και να παραπέμπω τους φίλους στη δική σου, χαχαχαχα. Σχεδόν όλα όσα γράφεις, είναι σα να ακούω εμένα. Εκτός από το ότι εγώ δεν πίνω ποτέ καφέ και ξυπνάω με μισό μπουκάλι νερό παγωμένο που θα πιω μόλις σηκωθώ.
    Δεν έχεις δει τη δική μου αφάνα με τον αέρα, θα αισθανθείς αμέσως καλύτερα. Θα νομίζεις ότι έχεις βγει από κομμωτήριο, πίστεψέ με, χαχαχα.
    Φιλώ σεεεεε ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και δεν την παίρνεις;;
      Αφάνα πολύ καλύτερα από τις μπερδεμένες λεπτές τρίχες τις ακανόνιστες!!
      Θυμάμαι μια παλιά διαφήμιση με ένα κοκκινομάλλικο κοριτσάκι "κάθε πρωί μαζί με μενα ξυπνάει και η ζούγκλα, δηλαδή τα μαλλιά μου..." χαχαχα
      Φιλάκια κοπέλα μου καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου σε χάρηκα και στις δυο σου λίστες και μου άρεσε που ξεκίνησες με τον εκνευρισμό για να καταλήξεις στο χαμόγελο! :)
    Η αλήθεια είναι η αγένεια και εμένα με εκνευρίζει πολύ. Πολύ όμως. Και η αδικία επίσης. Τώρα ότι βλέπω και 8χρονο με iphone, απλά με ξεπερνά! Απλά!
    Μου άρεσαν οι λόγοι που σε κάνουν να χαμογελάς και εύχομαι πάντα μέσα στην μέρα σου να είναι περισσότεροι από όσα σε εκνευρίζουν!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Πάντα ανάποδη Μαρίνα μου!!
      Αυτό με τα παιδιά έχει παραγίνει και το θέμα είναι ότι οι γονείς δεν το αντιλαμβάνονται..
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ, να περάσεις ένα όμορφο τριήμερο!

      Διαγραφή
  5. Να χαμογελάς κορίτσι μου
    οι στιγμές μας θέλουν αισιόδοξους!!!!

    Καλημέρα Κατερινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο πολύ και από ποτέ τελικά..!
      Καλημέρα Ελένη μου σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία ανάρτηση. Ζήλεψα...
    Θα την κάνω και γω!
    Καλημέρα Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Να την κάνεις, να την κάνεις!
      Α Μαρία, ξέχασα να σου στείλω ότι δεν ετοίμασα λίστα Νοεμβρίου, δεν πρόλαβα γιατί έδινα για το ecdl! Οπότε αν έχεις φτιάξει θα τιμήσω και πάλι την δική σου.
      Καλή σου μέρα φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Βρε Κατερινάκι, έχουμε πολλά κοινά τα δυο μας! Μοιράζομαι απόλυτα τα 1,2,3,4,6,9 και 10 από τα πράγματα που σε εκνευρίζουν και τα 2,3,6,7,8,9,10 και +1 από τα πράγματα που κάνουν να χαμογελάς.
    Χαίρομαι πολύ γι'αυτό (+2, χα, σου την έσκασα!).
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα λίγα κοινά βρε συ!! :) Βασικά έπρεπε για να μη ταλαιπωρηθείς να γράψεις ποια δεν έχουμε χαχαχα
      Καλή συνέχεια με χαμόγελοοο!

      Διαγραφή
  8. Κι εμένα με εκνευρίζουν όσα σε εκνευρίζουν, αλλά κάποιες φορές κάνω κάποια από όσα με εκνευρίζουν κι εκνευρίζω άλλους..π.χ. να βγάζω βιαστικά συμπεράσματα, αν και παλιότερα το είχα περισσότερο αυτό, τώρα το ελέγχω κάπως, ή να έχω όρεξη για κουβεντολόι πριν πιει κι ο άλλος καφέ, ενώ αν δεν πιω εγώ καφέ δεν έχω όρεξη καμιά...
    Και πόσο εκνευριστικό αυτό με το μαλλί στα αλήθεια! Πολύ μαλλί, λεπτή τρίχα κι εγώ και νεύρα τσατάλια!

    Και φυσικά χαμογελώ με όσα σε κάνουν να χαμογελάς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου υπενθυμίζεις το κλισέ "μην κάνεις όσα δεν θέλεις να σου κάνουν" και να αυτοταρακουνείσαι!! ;) (δική μου λέξη)
      Ααα εγώ λίγο μαλλί λεπτή τρίχα οπότε καταλαβαίνεις το αποτέλεσμα! :)

      Διαγραφή
  9. Αχ, βρε μουσικοσυμπεθέρα μου. Με γέμισες γλύκα και χαμόγελο. Αν καθόμουν να τις σκαλίσω κι εγώ, κάπως έτσι θα τις έφτιαχνα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνα λοιπόν να τις σκαλίζεις.. έλαααα μας έλειψες!
      Μπορεί να σου μιλάω αλλού αλλά λείπεις από το blogging!!

      Διαγραφή
  10. αχαχαχαχαχα Όταν φυσάει χαλάει μόνο το δικό σου μαλλί! αχαχαχαχα! Έλιωσα Κατερινιώ μου, έλιωσα!
    Στο μεταξύ το 7 σου ( βιαστικά συμπεράσματα ) με χαλάει κι εμένα. Δεν με εκνευρίζει ακριβώς , με θλίβει.
    Όταν θα χαλιέσαι να θυμάσαι αυτά που σε κάνουν να χαμογελάς για να συνέρχεσαι πιο γρήγορα! Εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω. Κυρίως με τους τους (λίγους, το ομολογώ) ανθρώπους που μπορούν να με βγάλουν από τα ρούχα μου!
    Πολλά φιλιά κοριτσάρα μου! ( τη διαθήκη μου την πήρες είδηση για , ή την έχασες να μου πεις αν συμφωνάς με το μερίδιο σού; ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βγάλω καμία φωτογραφία μόνο για εσάς, να καταλάβετε το μέγεθος της τριχοκαταστροφής! αχαχαχα Λέμε καμία χαζομάρα να ξεχάσουμε τα σοβαρά!
      Α ναιιιι αυτό κάνω πάντα! Σκέφτομαι τα όμορφα, τα θετικά και αυτομάτως τσουπ επανέρχομαι! Λοιπόν παλιά εκνευριζόμουν πιο συχνά.. Από τα 29-30 και μετά χαλιέμαι πιο δύσκολα, αξιολογώ που θα ξοδέψω ενέργεια και όπως το είπες λίγοι πλέον είναι αυτοί που θα με βγάλουν από τα ρούχα μου και δεν θα μπορώ να φανώ ψύχραιμη.

      Εννοείται πως δεν την πήρα χαμπάρι!! Έδινα για ecdl και ήμουν λίγο χαμένη :)
      Σου ήρθα όμως και έλιωσα στο γέλιο με όλα.. Να ξορκίζουμε το κακό έτσι!!

      Διαγραφή
  11. Οι λίστες σου είναι φοβερές, όπως και εσύ, Κατερίνα μου!
    Πολλά από όσα έγραψες με βρίσκουν σύμφωνη, είτε στα πράγματα που σε κάνουν να χαμογελάς, είτε σε εκείνα που σε εκνευρίζουν!
    Πολύ πετυχημένες οι εικόνες, και ειδικά η σκέψη με τα smarties.. ♥♥♥
    Μπράβο στην Μαρίνα και την έμπνευση της για το project ;)
    Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο απόγευμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν θα πω πολλά, μόνο ότι θα μπορούσα να κάνω copy paste και τις δύο λίστες και να τις βσλω στο blog μου. Ταυτίζομαι απόλυτα.
    Βέβαια τη σοκολάτα θα την άλλαζα... να βάλω φράουλες; κάστανα; μιλκσέικ; τιραμισού;
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παρόλο που αντιπαθώ τα κλισέ, το "μην κάνεις όσα δεν θέλεις να σου κάνουν" το τηρώ πιστά, αλλά καμιά φορά και οι κανόνες που ακολουθούμε έχουν τις "εξαιρέσεις" τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..