Τραγούδια Αναμνήσεων-Let the music play Part B

By Katerina Verigka - Νοεμβρίου 23, 2016



Πριν από μερικές μέρες ξεκινήσαμε έναν όμορφο μουσικοχαμό αναμνήσεων, που συνεχίζω να απολαμβάνω στις αναρτήσεις σας! (αν ξέχασα κάποια, ειδοποιήστε με)



Η πρόσκληση είναι ανοιχτή προς όλους όσους θέλουν να 
μοιραστούν τις δικές τους μουσικές αναμνήσεις!




Το ξεκίνησα με 3 τραγούδια ελληνικά που μου προκαλούσαν πάντα δυνατά συναισθήματα και με ξεσήκωναν με έναν τρόπο βαθύ και όχι επιφανειακό. Το Part B περιλαμβάνει κυρίως ξένα κομμάτια από την εφηβεία μου, που με άγγιξαν και συνεχίζουν να το προκαλούν με έναν μοναδικό τρόπο.


Συνόδευε τα πρώτα σκιρτήματα στην εφηβεία
και συνεχίζει μέχρι σήμερα,σχεδόν 16 χρόνια μετά
να μου δημιουργεί έντονα συναισθήματα.


Φανταστείτε την στιγμή στο ΟΑΚΑ live,
μια μαγική στιγμή για όλους απ'ότι διάβασα..
Το τραγούδι που παίχτηκε όσο κανένα άλλο
και που εξακολουθεί να μας αγγίζει το ίδιο.
Βρέθηκα με έναν μαγικό τρόπο σε αυτή την
συναυλία το 2010 με τον αδερφό μου και είναι 
μια εμπειρία αξέχαστη. Ακόμα ανατριχιάζω 
όταν βλέπω τα βίντεο της συναυλίας.


Δεν χωρούν λόγια σε τέτοια τραγούδια
από συγκροτήματα που άφησαν εποχή..

"Together we stand, divided we fall.."


Το πρώτο κόλλημα από τους Depeche Mode
ήταν αυτό.. μετά ακολούθησαν άπειρα..


Ήμουν μικρή όταν το άκουγα συνεχώς στην διαπασών 
από γείτονες και ενώ δεν καταλάβαινα τους στίχους
κάτι με τραβούσε, κάτι απροσδιόριστο.
Δυστυχώς είναι διαχρονικό..


Υπάρχουν μουσικές αναμνήσεις
χωρίς το Losing my religion?


Και φυσικά δεν θα μπορούσα να αφήσω απ'έξω
ένα κομμάτι που εμείς χορεύαμε..μπλουζ στα πάρτι!


Κλείνω το Part B με τι άλλο..;
Το αγαπημένο μου τραγούδι από την εφηβεία μέχρι σήμερα!








  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Καλημέρα Κατερινάκι μου
    Ξεχωριστά όλα!!!!

    φιλάκι γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη σκυτάλη παραδίνεις Κατερίνα μου στο 2ο μέρος σου. Διαλεχτά τραγούδια με ποιότητα και ξεχωριστή χροιά το καθένα. Τις απόλαυσα τις επιλογές σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένες επιλογές όλες τους!! (ακόμη τα ακούω...)
    Φιλί! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένα ακούσματα όλα όσα έβαλες Κατερίνα μου!
    Καλά, για το Βασίλη, νομίζω ότι είναι περιττό να πω κάτι! Το ξέρεις, είναι η καψούρα μου!
    Πολύ όμορφα μας ταξίδεψες μουσικά, για ακόμα μία φορά!
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα, πώς να σταματήσεις στα 3 τραγούδια;;
    Τι να πω; Τα αγαπώ όλα! Και φεύγω για να τα ακούσω όλα!
    Καλό βράδυ, Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..