Diary of Bliss: December 2016

By Katerina Verigka - Δεκεμβρίου 21, 2016



Τι κι αν είχες τόσους στόχους, τι κι αν πάλεψες για αυτούς.. Η ζωή είχε άλλη γνώμη προφανώς. Κι έχει κολλήσει στο μυαλό σου εκείνο που διάβασες κάπου, πως όταν μια πόρτα είναι συνέχεια κλειστή δεν κάνει για σενα.. Τι κι αν έχεις περάσει προ πολλού στο plan b, plan c κι έχεις εξαντλήσει όλο το αλφάβητο, αυτό είναι κάτι που το ξέρεις μόνο εσύ. Οι άλλοι πάντα θα σε κρίνουν αυστηρά, πάντα θα σε κρίνουν βιαστικά.



Οι επιλογές μας, τα λάθη, οι αποτυχίες μας, η επιμονή πηγάζουν από πολλούς ενδογενείς παράγοντες που δεν μπορούν να γίνουν άμεσα αντιληπτοί στους άλλους. 

Κατά την διάρκεια του προσωπικού μας αγώνα, φίλοι έρχονται, φίλοι φεύγουν και κάποιοι παραμένουν.  Πιστεύουν σε εσένα, στον αγώνα σου, τα όνειρά σου. Πιστεύεις κι εσύ στα δικά τους, υπάρχει αλληλοσεβασμός και κατανόηση στις άσχημες μέρες. Ανταλλάσσετε ιδέες, απόψεις, εμπειρίες. Δεν σταματάς να έχεις εμπιστοσύνη επειδή κάηκες τόσες φορές, αυτό θα ήταν το πιο εύκολο. Η πορεία σου γίνεται πιο ομαλή, όταν υπάρχουν στην ζωή σου ξεκάθαρες, ειλικρινές σχέσεις.

Η οικογένεια; Οι γονείς, τα αδέλφια σου. Είτε θα έρθετε πιο κοντά είτε θα απομακρυνθείτε. Όλα εξαρτώνται από τις βάσεις που χτίζουμε τόσα χρόνια πριν. Συνήθως μετά τα 30 έχεις μεγαλύτερη κατανόηση, περνάς πιο ουσιαστικό χρόνο με τους γονείς σου και δεν ξοδεύεις φαιά ουσία σε ανόητες διαμάχες. Σκέφτεσαι πιο έντονα, ότι δεύτερη ζωή (εδώ τουλάχιστον) δεν έχει. Άρα να επιμεληθούμε άμεσα το παρόν μας. 

Ο σύντροφος της ζωής σου, last but not least. Αν τον έχεις βρει μην αφήσεις στιγμή να πάει χαμένη.

Μπορεί να μη στάθηκα "τυχερή" στα επαγγελματικά μου, μπορεί να παιδεύτηκα πολύ στις φιλίες, αλλά εδώ το σύμπαν μας έδωσε το καλύτερο δώρο κι εμείς το αξιοποιήσαμε. Μεγαλώνουμε μαζί μέσα σε αυτή την πρώτη δεκαετία, επηρεάζουμε θετικά ο ένας τον άλλον κι ενώ λες δεν μπορεί να δυναμώσει παραπάνω η αγάπη.. εκεί δυναμώνει! Υπάρχει παραπάνω, υπάρχει πιο πολύ; Ναι υπάρχει, έτσι είναι το άπειρο..  



Και μην κάνεις το λάθος να προσπαθήσεις να εξηγήσεις σε ανθρώπους δύσπιστους και κυνικούς, πόσο ολοκληρωτική και γεμάτη είναι η αγάπη σας. Δεν θα το καταλάβουν γιατί δεν έχουν αφεθεί και δεν έχουν παλέψει ώστε να το ζήσουν! 

Το πρώτο εξάμηνο του 2016 ήταν από τα καλύτερα της ζωής μου. Έζησα πολύτιμες εμπειρίες επαγγελματικά, που με έκαναν να βελτιωθώ περισσότερο εσωτερικά και να είμαι ακόμα πιο ξεκάθαρη στους στόχους μου και στο ποιους ανθρώπους θέλω να έχω δίπλα μου. 

Το δεύτερο εξάμηνο, με μία μικρή εξαίρεση στις καλοκαιρινές διακοπές, από τα πιο δύσκολα. Με διέλυσε ψυχολογικά η μία αποτυχία μετά την άλλη. Το ότι δεν θα μπορώ ούτε τώρα -άμεσα τουλάχιστον- να προχωρήσω ανεξάρτητη στην ζωή μου.. Αυτά παθαίνει όποιος παλεύει μόνος με την αξία του, χωρίς πλάτες..

Γνωρίζω πως δεν είμαι η μόνη και είναι ένας από τους λόγους που τα μοιράζομαι. Όταν μιλάς ανοικτά για όσα σε στεναχωρούν τελικά είναι ανακούφιση. Πόσο λάθος ήμουν και σε αυτό, που ξεκίνησα στο blogging μόνο για να μοιράζομαι τα ευχάριστα, τα θετικά.. Πίστευα πως έτσι μόνο παίρνουμε και μεταδίδουμε δύναμη και αισιοδοξία. Υπάρχουν πάντα οι εναλλακτικές..! Ο τρόπος που θα διαχειριστείς την μαυρίλα σου. 

Είμαστε έργα τέχνης.. ω ναι φίλε μου! Δεν θα μας εκτιμήσουν όλοι, μα όσοι το κάνουν δεν θα μας ξεχάσουν ποτέ! Και το σίγουρο.. Ούτε κι εμείς θα τους ξεχάσουμε.



Ήταν το τελευταίο Diary of Bliss
για το 2016.

Θα ήθελα τελειώνοντας την ασυνήθιστη φλυαρία μου
να το κλείσω αφιερώνοντας το παρακάτω τραγούδι
στον Κ. μου.





*****


Το Diary of Bliss, είναι ένα project που ξεκίνησε πριν χρόνια στο πρώτο μου blog και κατά καιρούς συμμετέχουν bloggers από τα δικά τους ιστολόγια. Δεν έχει συγκεκριμένη δομή, αποτελεί μία μικρή καταγραφή στιγμών ευγνωμοσύνης. Μετρώντας τις ευλογίες που έχουμε στην ζωή μας και όχι όσα στερούμαστε, παίρνουμε δύναμη να συνεχίζουμε. Χρόνια μετά που είχα υλοποιήσει αυτή την ιδέα, διάβασα σε βιβλίο μίας ψυχοθεραπεύτριας πως αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο το ημερολόγιο ευγνωμοσύνης. Εστιάζουμε στα σημαντικά, γιατί τελικά έχουμε πολύ παραπάνω λόγους να αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη από όσους πιστεύαμε!




ΥΓ: Η ανάρτηση αυτή ήταν να δημοσιευτεί χθες. Για ακόμα μια φορά όμως το σύμπαν μου έστειλε δοκιμασίες, περιπέτειες με την δική μου υγεία τώρα. Πέρασα την μέρα μου σε δύο νοσοκομεία και διαπίστωσα για ακόμα μια φορά πως πρέπει να με προσέχω παραπάνω. Έχω συνέχεια στο νου μου να είναι καλά η οικογένεια μου και αμέλησα το δικό μου ανοσοποιητικό. Είμαι τυχερή γιατί δεν μου συνέβη έξω στον δρόμο, αλλά μέσα στο σπίτι και δεν ήμουν μόνη. Κάποιες φορές υπερεκτιμάμε τις δυνάμεις μας, δεν κάνουμε σωστές επιλογές και τα καμπανάκια χτυπάνε κάποιες φορές με λίγο σοκαριστικούς τρόπους για να μας ταρακουνήσουν..




  • Share:

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Πόσο δίκιο έχεις σε όλα!!!!! Περαστικά και να τον προσέχεις τον εαυτό σου γιατί μόνο εσένα έχει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο δίκιο έχεις σε όλα!!!!! Περαστικά και να τον προσέχεις τον εαυτό σου γιατί μόνο εσένα έχει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα σ'ευχαριστώ πολύ!! Μέσα στην τρέλα της καθημερινότητας, του αγώνα και των ευθυνών ξεχνάμε να φροντίσουμε την υγεία μας μέχρι που χτυπάνε καμπανάκια..!
      Να έχεις καλές γιορτές με υγεία, δύναμη και ξεχωριστές στιγμές!!

      Διαγραφή
  3. Kατερίνα εγώ έχω να σε ευχαριστήσω που μας τιμάς ανοίγοντας διάπλατα τις σκέψεις σου και τα ενδόμυχά σου. Σε τιμάει αυτή η εμπιστοσύνη και η αμεσότητα.
    Να σου ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα από καρδιάς και το 2017 να είναι για σένα όσο πιο θετικό γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη η ευγένεια της ψυχής σου με ξεπερνά πολλές φορές!
      Ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!!
      Καλές γιορτές να περάσεις με την οικογένειά σου και τον σκύλο σου τον όμορφο! :) :)

      Διαγραφή
  4. Λατρεία, όταν δίνουμε όλο μας το είναι στο να στηρίζουμε άλλους, ασυναίσθητα βάζουμε σε δεύτερη μοίρα τον εαυτό μας και όταν όλα αρχίσουν να βαίνουν καλώς, ο οργανισμός μας, μας υπενθυμίζει αυτό που είχαμε ξεχάσει όλον τον προηγούμενο καιρό... -Εδώ μιλάει η πείρα! ;-) -
    Take care, κούκλα μου!
    Πού θα πάει, θα έρθουν και καλύτερες μέρες!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα για να σε δυναμώσουν, μάτια μου! Περαστικά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεπ!Τι έκπληξη;;
      Ευχαριστώ πολύ πείρα μου!! :) Ακόμα δεν έχω συνέλθει αλλά τουλάχιστον είμαι σε θεραπεία και βελτιώνεται.. Τις ίδιες βλακείες με εμένα έκανες κι εσύ ε;

      Διαγραφή
  5. Αυτό το ''δεύτερη ζωή δεν έχει'', δίνει έμφαση σε όλα όσα είπες Κατερίνα μου!
    Απόλυτο δίκιο σε όλα!
    Περαστικά σου και γρήγορα, για να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται αυτές τις μέρες!
    Καλές γιορτές κορίτσι όμορφο ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!!
      Καλές γιορτές με τους ανθρώπους σου!!
      ♥‿♥

      Διαγραφή
  6. Μερικές φορές οι δυσκολίες μας δείχνουν τον τρόπο και τον δρόμο. Άλλες φορές πάλι απλά μας κάνουν τον βίο... αβίωτο! Όσο αξία είχαν εκείνα που έγραφες στο προηγούμενο ιστολόγιο σου, η θετική σκέψη, η διαφορετικη οπτική στην επίλυση διαφόρων προβλημάτων, η αισιοδοξία, άλλο τόσο αξία και ίσως και μεγαλύτερη έχουν τα προβλήματα, οι δυσκολίες και οι μεταπτώσεις που μπορεί να έχουμε στην ψυχολογία μας σε κάθετι που βιώνουμε.
    Αυτό που μας συμβαίνει είναι πάντοτε διδακτικό (από την στιγμή που συνεχίζουμε να ξυπνάμε κάθε πρωί και αντικρίζουμε τον σκληρό κόσμο που ζούμε)και μόνο αν εμείς το θελήσουμε, μαθαίνουμε να προχωράμε στην ζωή από αυτή την διδαχή. Η θέληση είναι ένα απο τα μυστικά...

    Υ.Γ. Περάστικα και πάλι Κάθριν! Και μην ανησυχείς. Κάποια στιγμή έδινες εσύ κουράγιο στους άλλους με τις προτροπές και τις σκέψεις σου. Τώρα είναι η... δική μας σειρά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάααακη μετά το ραντεβού μας άρχισε η αντίστροφη μέτρηση!
      Θα στα πω ιδιαιτέρως κάποια στιγμή.
      Σ'ευχαριστώ για όλα όλα! Θα επιστρέψω δριμύτερη μην ανησυχείτε χαχαχα δεν θα γλιτώσετε εύκολα από εμένα! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Γράφεις πολλά και αληθινά Κατερίνα μου !Και ναι φροντίζουμε όλους τους άλλους αλλά είναι ανάγκη να προσέχουμε και τον εαυτό μας !!! Περαστικά σου !!και να προσέχεις !!
    Στέκομαι και σ΄αυτό που γράφεις ότι ξεκινώντας το μπλογκινγ έβγαζες μόνο ευχάριστα ,ταυτίζομαι μαζί σου και αρχίζω να μιλώ και για τα πιο δύσκολα όπως συμβαίνουν στη ζωή μας !! Τέλος το καλύτερο !!! Ο σύντροφός σου είναι πολύτιμος για σένα και εσύ για κείνον και χαίρομαι πολύ γι αυτό !!! Καλές γιορτές με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Καλά κάνεις Νικόλ μου, είναι και εσωτερική ανάγκη αλλά έτσι βοηθάμε πιστεύω καλύτερα ο ένας τον άλλον!
      Καλές γιορτές να περάσεις όμορφα!!

      Διαγραφή
  8. Περαστικά κορίτσι μου και πάντα η αγάπη
    να θρέφει τις καρδιές μας!!!!
    Καλά Χριστούγεννα με δύναμη ψυχής!!!!

    Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύυυυυ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Ανταποδίδω στο μέγιστο τις ευχές σου με την αγάπη μου!!
      (✿ ♥‿♥)

      Διαγραφή
  9. Αχ, Κατερινάκι μου! Ευτυχώς, είσαι καλά! Καταναλώνουμε όλες μας τις δυνάμεις για τους άλλους κι αντέχουμε. Κι έρχεται μια στιγμούλα που ο οργανισμός μας παραπονιέται που τον ξεχάσαμε! Το κάνω κι εγώ και το έχω πληρώσει...
    Το ότι βαδίζεις στη ζωή έτσι όπως βαδίζεις είναι χαρά και παράδειγμα. Το ξέρω, στενοχωριέσαι και οι πίκρες θα είναι πολλές, αλλά η ψυχή σου θα παραμείνει καθαρή και η καρδιά σου αγκαλίτσα με την άλλη καρδιά που αγαπάς!!!
    Χρόνια πολλά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..