Τι κρύβει το ιστορικό αναζήτησης σου;


Όπου ιδέες-projects-δρώμενα και χαρά, η δικιά σου πρώτη! Δεν μπορώ να το κρύψω, ότι μου αρέσουν όλα αυτά τα ευχάριστα που μας κάνουν να ξεχνιόμαστε. Και που μαθαίνουμε ο ένας τον άλλον, επικοινωνούμε περισσότερο. Η Μαρίνα έριξε την ιδέα! Πρόσφατα είχα λάβει μέρος και στην εξίσου ενδιαφέρουσα πρόκλησή της "10 πράγματα που με εκνευρίζουν", τα οποία τα ένωσα και με "10 πράγματα που με κάνουν να χαμογελάω" γιατί πως να το κάνουμε, αγαπώ τις ισορροπίες. Είχαμε γελάσει πολύ τότε θυμάμαι, διαβάζω πάλι τα σχόλια και χαμογελώ!

Το ιστορικό αναζήτησης μου αν είχε φωνή θα με έβριζε, είναι το μόνο σίγουρο. Αναζητώ τα πάντα, ό,τι μου κατέβει στον εγκέφαλο και σε όλους σχεδόν τους τομείς. Ειδικά όταν γράφεις σε site μεγάλης θεματολογίας εκεί γίνεται ο χαμός..Κυρίως όμως αναζητώ τα εξής:

  • ✓Αγγελίες εργασίας, προκηρύξεις, μεταπτυχιακά κλπ
  • ✓Ταινίες-σειρές-μουσική
  • ✓Εικόνες για το site και το blog
  • ✓Ειδήσεις επικαιρότητας & περίεργες ανά τον κόσμο
  • ✓Γεγονότα "σαν σήμερα"
  • ✓Άρθρα υγείας
  • ✓Για αφιερώματα στο site πληροφορίες για διάφορες προσωπικότητες ή για δική μου προσωπική γνώση
  • ✓Στο google play καμία χρήσιμη εφαρμογή
  • ✓Quotes
  • ✓Πληροφορίες για βιβλία που έχω διαβάσει
  • ✓Στίχους τραγουδιών και πληροφορίες για πρώτες εκτελέσεις
  • ✓Εργασίες, άρθρα ειδικής αγωγής
  • ✓Πολιτιστικά νέα, εύρεση θεατρικών παραστάσεων
  • ✓e-shops ρούχων
  • ✓Διευθύνσεις-χάρτες (αν και περιττός ο κόπος, πάντα χάνομαι έτσι απροσανατόλιστη που είμαι) 
  • ✓Απεργίες μέσων μεταφοράς
  • Έρευνα για άλλες αγορές
  • ✓Μετάφραση

Κι αν αυτές είναι οι..κύριες αναζητήσεις μου φανταστείτε τις δευτερεύουσες!! Και ναι αρκετές φορές νιώθω εντελώς βλάκας που googlάρω με το παραμικρό. Ενώ δεν με λες κολλημένη, πέφτω στο τρυπάκι αυτό, οπότε ένας καλός στόχος για την νέα χρονιά είναι λιγότερα..googlαρίσματα! 


Τί κρύβεται στο δικό σας ιστορικό αναζήτησης;;




Σχόλια

  1. Χαμός, η αλήθεια αυτή είναι, αναζητάμε τα πάντα!!!
    Χάνεσαι κι εσύ; Αχ, τι καλά, κι άλλοι στο κλαμπ!!! Αλλά πιστεύω δεν φταίμε εμείς, ο κόσμος είναι περίεργα φτιαγμένος...! 😄😄😄
    Καλημέρα, Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ωραίο αυτό, θα το λέω!!
      Χάνομαι στο φουλ Αλεξάνδρα μου. Τις πρώτες φορές ένιωθα απαίσια, σαν να έχω κάποιο πρόβλημα αλλά μετά το ξεπέρασα! Κάποιοι γεννιούνται με χάρτη μέσα στον εγκέφαλο και κάποιοι όχι.. Ε εμείς ζούμε την περιπέτεια!

      Διαγραφή
  2. Χρήσιμο αλλά κάποιες φορές πελαγώνεις!!!!

    Καλή εβδομάδα Κατερινιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα όσα τα χρησιμοποιούμε με μέτρο είναι χρήσιμα!
      Ξέρεις, ειδικά όταν ψάχνεις συμπτώματα πελαγώνεις.. Το έχω κόψει πια αυτό!
      Καλή εβδομάδα Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  3. Αν η μηχανή αναζήτησης της google είχε φωνή, θα μου είχε πει πράγματα που δεν μπορώ να μεταφέρω εδώ!
    Όλη η τρέλα εκεί! Είναι όμως και τόσο χρήσιμο που δεν φαντάζομαι πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς το Internet - και σκέψου ότι ως fortysomething έχω προλάβει τις εγκυκλοπαίδειες και τα λεξικά...

    Καλημέρες
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη!
      Η αλήθεια είναι πως αν το χρησιμοποιήσεις με μέτρο είναι πολύ χρήσιμο!
      Καλέ κι εγώ τις πρόλαβα τις εγκυκλοπαίδειες και τα λεξικά, 32 κοντεύω! :)
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  4. Άστα, μην τα συζητάς! Στο ιστορικό μου κρύβονται πολλά, και στα αγαπημένα ακόμη περισσότερα!
    Υ.Γ. Τέτοιους στόχους για τη νέα χρονιά δεν βάζω, γιατί ξέρω ότι δεν θα τους πετύχω ποτέ...
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα από μια google-κολλημένη!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαν και μένα και εσύ αναζητάς ότι σου κατέβει στο μυαλό.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το google είναι το μεγαλύτερο λεξικό που μπορείς να βρεις τα πάντα. Το κακό είναι πως αν δεν ξέρεις πώς γράφεται μια λέξη, ακόμα και να έχεις το λεξικό δίπλα σου, ασυναίσθητα θα το googlαρεις.
    Κατά τ' άλλα, μέχρι και για το πώς γεννούν οι ιππόκαμποι έχω ψάξει χαχαχχα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ βοηθητικό δεν το συζητώ!! Απλά το παρακάνουμε πολλές φορές!!
      Έλα ρε, έχουν πλάκα αυτές οι πληροφορίες να τις μαθαίνεις!
      Φιλάκια μικρό μου!!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα και την υλοποίησες και εσύ. Πολύ ενδιαφέρουσες οι αναζητήσεις σου.
    Κάποια στιγμή πρέπει να κάτσουμε να μιλήσουμε για σειρές χαχα
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλησπερίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μιλάμε ώρες ατελείωτες για σειρές, κόλλημα μεγάλο!
      Αν και έχω απορρίψει αρκετές η αλήθεια είναι.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society