Ευχάριστες εκπλήξεις

By Katerina Verigka - Ιανουαρίου 09, 2017



Ένα από τα πράγματα που μου λείπουν πολύ, είναι να έχω την άνεση να κάνω δώρα σε αγαπημένους όχι μόνο σε γιορτές και γενέθλια αλλά σε ανύποπτο χρόνο. Τα τελευταία χρόνια στο blogging γίνονται πολλές εκπλήξεις και τα ΕΛΤΑ έχουν πάρει φωτιά..! Θα ήθελα κάθε χρόνο να στέλνω κάρτες και συμβολικά δωράκια στους τριπλάσιους από όσους κατάφερα φέτος. Γνωρίζω πως δεν έχουν τα υλικά σημασία και πως η εκτίμηση και η αγάπη δεν φαίνονται από τα δώρα, δεν παύει όμως να είναι μια όμορφη κίνηση που χαρίζει χαμόγελα στην κατσουφιασμένη μας καθημερινότητα! 

Από τον Νοέμβρη λοιπόν ξεκίνησαν οι εκπλήξεις που δέχτηκα..

Αυτό το υπερταλαντούχο πλάσμα μας, Funky Monkey συστήνεται, κάθε φορά με κάνει να της λέω "μα τι έκανες πάλι;;" !! Για την γιορτή μου, ήρθε ένα πακετάκι.. Με βοτανάκια που χρησίμευσαν μετέπειτα στις περιπέτειες υγείας μου, με κράνμπερι, ένα πανέμορφο φουλάρι και αυτά τα υπέροχα κεράκια..Τα οποία είχα περάσει για αγοραστά και τελικά τα είχε φτιάξει μόνη της!!




Ύστερα δεν ήρθαν οι μέλισσες αλλά η Γιάννα που κάθε χρόνο κάνει πάταγο με τις χειροποίητες κάρτες της και τρελαίνει την μπλογκόσφαιρα! Κι επειδή την ονόμασε "διπρόσωπη" την κάρτα-στολίδι της (λόγω της διπλής όψεως της) δεν θα μπορούσα να βγάλω άλλη φωτογραφία για να την τιμήσω.. Η πρώτη από αριστερά είναι αποτέλεσμα αντανάκλασης από τον καθρέφτη.




Ευχάριστη έκπληξη δέχτηκα και από την Αριάδνη, μια υπέροχη χριστουγεννιάτικη κάρτα από το Χαμόγελο του Παιδιού με τις γλυκές ευχές της!



Και σιγά μην καθόταν φρόνιμη η Mrs Funky Monkey, τα Χριστούγεννα που ξαναβρεθήκαμε από κοντά δύο σακούλες περίμεναν εμένα και τον Κ.μου, μη μείνει παραπονεμένος..! Η κάρτα χειροποίητη δική της όπως κάθε φορά! 



Άλλη μία έκπληξη μου επιφύλασσε και το Lysippάκι μου, όταν βρεθήκαμε από κοντά, με ένα βιβλίο μοναδικό! Το διάβασα μέσα σε λίγες μέρες, δεν ήθελα να τελειώσει..! Αφηγητής, ένας δεκαπεντάχρονος με σύνδρομο asperger, μας βάζει για λίγο στον κόσμο του με πολύ χιούμορ και συγκινήσεις! Είχε αποσπάσει αρκετά βραβεία και πιστέψτε με δεν είναι τυχαίο. Σε λίγες μέρες αφιέρωμα στο MaKazine, στο Once Upon a book


"Ο Κρίστοφερ Μπουν είναι ένας παράξενος νέος και το μυαλό του δουλεύει με τρόπο ιδιαίτερο. Ξέρει πάρα πολλά για τα μαθηματικά και πολύ λίγα για τους ανθρώπους. Του αρέσει να φτιάχνει χάρτες και σχεδιαγράμματα, λατρεύει τα αστυνομικά μυθιστορήματα και το κόκκινο χρώμα. Δεν του αρέσει το κίτρινο και το καφέ, δεν αντέχει να τον αγγίζουν και δεν μπορεί να πει ψέματα. Ένα βράδυ βρίσκει νεκρό το σκύλο της γειτόνισσάς του κι αποφασίζει να ξεδιαλύνει το μυστήριο. Η αναζήτησή του όμως θα τον παρασύρει σε μονοπάτια δύσβατα, που οδηγούν στη χαμένη από καιρό μητέρα του. Καλείται τώρα να ξεδιαλύνει άλλα μυστήρια, αυτά του κόσμου των μεγάλων, πολύ πιο περίπλοκα από το απλό «Ποιος σκότωσε το σκύλο»… Ένα εκπληκτικό σε σύλληψη μυθιστόρημα, που ρίχνει φως και στις πιο λεπτές εκφάνσεις του κόσμου γύρω μας."


Και συνεχίζουμε τις ευχάριστες  εκπλήξεις, αυτή την φορά από την Κατερίνα -Μαμά για σπίτι, που μου έστειλε μία χειροποίητη κάρτα με ζεστές ευχές και δώρο το πρώτο της βιβλίο για παιδιά!! 
Το οποίο βεβαίως βεβαίως βρίσκεται σε καλά χέρια,του αγαπημένου μας ανιψιού.




Δεν θα μπορούσα να παραλείψω τις όμορφες ευχές φίλων bloggers που μπορεί να μην ταξίδεψαν μέσω ταχυδρομείου, ήρθαν όμως μέσω μηνυμάτων και σχολίων και κουμπώθηκαν απευθείας στην καρδιά 


Η φράση  «Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας» δεν ισχύει εδώ στο blogging κι αυτό αποδεικνύεται περίτρανα σε βάθος χρόνου εμπράκτως!


  • Share:

You Might Also Like

24 σχόλια

  1. Να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου και οι ευχές που ελαβες να βγουν αληθινές Κατερίνα μου. Όλα όμορφα και φυσικά αξίζει η σκέψη και η χειρονομία περισσότερο από όλα
    Να σαι καλά και πάντα όμορφες εκπλήξεις στη ζωή σου
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα να έχεις Άννα μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και συμφωνώ για την σκέψη! :)

      Διαγραφή
  2. Όλα υπέροχα όλα με αγάπη φτιαγμένα!!!!!
    Να τα χαρείς Κατερινάκι μου

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ελένη μου, η αγάπη φωτίζει από μακριά και από οθόνες διαδικτυακές! :)
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα και καλή χρονια Κατερίνα μου!
    Πωπω τι ωραία δωρακια!
    Χαρηκα που σου άρεσε η καρτα μου!
    Φιλι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ όμορφη έκπληξη Αριάδνη μου!!
      Μπορεί να φαίνομαι υπερβολική αλλά έχω μάθει να εκτιμώ το κάθε τι! :)
      Σ'ευχαριστώ και πάλι!!

      Διαγραφή
  4. Και ξέρεις τί είναι εξίσου υπέροχο για εμένα? Το ότι πολλές φορές είμαστε στο μυαλό κάποιων που δεν γίνεται και δεν μπορούν να στείλουν το παραμικρό, αν και θα ήθελαν! Και αυτό με λιώνει ακόμα περισσότερο! Και όπως λες κι εσύ, μακάρι κι εμείς να μπορούσαμε να στείλουμε σε πολύ περισσότερους ανθρώπους! Κάτι, το παραμικρό... Δεν έχει σημασία! Αυτό τα χαμόγελο, πριν ακόμη ανοίξει ο φάκελος είναι απίθανο!
    (Κάτι που μου θυμίζει εσένα 'δεν σου λέω ακόμα τί', νομίζω πως θα αποτελέσει την επόμενη... "δημιουργία μου" και αν δεν ανατινάξω το σπίτι με την ασχετοσύνη μου, μέσα στους επόμενους μήνες θα δείτε! Θα δείτε!)
    ;-)
    Πάντα να δίνεις και να παίρνεις αγάπη, κούκλα μου! Μα κυρίως πάντα να έχεις στη ζωή σου τόσο υπέροχα πλάσματα που θα σου προσφέρουν όμορφες στιγμές!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς αγαπημένη μου, γι'αυτό και το αναφέρω στο τέλος!
      Το ξέρω πως κάποιοι στεναχωριόμαστε που δεν μπορούμε να κάνουμε σε όλους εκπλήξεις όμορφες, δεν είναι όμως εφικτό. Ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε είναι πολυτέλεια πλέον.
      Τι σου θυμίζει εμένα;; Ωχ άρχισες πάλι τα αινίγματά σου;;;

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου είναι υπέροχο να σε σκέφτεται κάποιος και να σου χαρίζει το οτιδήποτε και εύχομαι ποτέ να μην σταματήσεις να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε εκτιμούν και στο δείχνουν έμπρακτα!
    Να είσαι πάντα καλά! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλη μου! ♥ Πάντα να έχεις όμορφες εκπλήξεις στη ζωή σου και γύρω σου πολλή-πολλή αγάπη!
    Να τα χαρείς! Φιλί και αγκαλίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα, από το να σου δείχνει κάποιος
    ότι σε σκέφτεται! Πολύ όμορφα τα δωράκια σου και πάντα να είστε
    έτσι και να κάνετε τέτοιες εκπλήξεις μεταξύ σας.
    Φιλιά πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν χρειάζεται να στο δείξει ταχυδρομικώς, εννοείται υπάρχουν και άλλοι τρόποι! :)
      Να είσαι καλά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα τελικά τα δώρα είναι ευλογία. Και δεν μιλάω για τα δώρα που απλά γυαλίζουν εξωτερικά από πλούτο και λάμψη αλλά για τα δώρα ψυχής που με την απλότητα, την ταπεινότητα, την προσωπική δημιουργία δίνουν το κάτι άλλο στη διάθεσή μας.
    Ομολογώ σας χαίρομαι σε αυτή τη διαδικασία και σας καμαρώνω.
    Είναι κάτι που μου λείπει αλλά όχι κάτι δύσκολο για να το δώσω και να το γευτώ και εγώ.
    Προς ...γνώση λοιπόν για τα επόμενα.
    Τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα ωραία θα το έχουμε υπόψιν μας λοιπόν στο κοντινό μέλλον, μη σου πω ότι έχω αρχίσει ήδη να σκέφτομαι! :)

      Διαγραφή
  9. Υπεροχα ολα! Και του χρονου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τις χαρείς τις όμορφες εκπλήξεις σου, Κατερινάκι! Και μη νοιάζεσαι, η πρόθεσή σου να κάνεις εκπλήξεις βγάζει μάτι!
    Καλημερούδια! ❄❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Είσαι διορατική εσύ καλά το είχα καταλάβει! :) ♥

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..