Take a walk with me: Ιανουάριος '17


Ο καθένας από εμάς, αντιμετωπίζει τα προβλήματά του με διαφορετικούς τρόπους και τεχνικές.. Γι'αυτό μην υποτιμάμε τις ασχολίες των άλλων, όσο"ασήμαντες"και"ανούσιες"μπορεί να φαίνονται, για εκείνους είναι μια σανίδα σωτηρίας. Άλλοι ξεχνιούνται με το να βλέπουν συνεχώς ταινίες, άλλοι με το shoping therapy, άλλοι με το να ανεβάζουν τραγούδια στο facebook,άλλοι διαβάζοντας βιβλία, άλλοι με το να διασκεδάζουν στα μπουζούκια. Χαίρομαι πολύ τους ανθρώπους που έχουν αυτογνωσία και που επιπλέον γνωρίζουν τι είναι αυτό που τους ανεβάζει την ψυχολογία.

Στην δική μου λίστα είναι και οι βόλτες. Γυρίζω άλλος άνθρωπος στο σπίτι. Τον χειμώνα αναγκαστικά λόγω καιρικών φαινομένων μειώνονται αλλά με την πρώτη ευκαιρία..

Θα βρω έστω και κάτι που θα με εμπνεύσει σε γειτονικές περιοχές, όπως το Μαρούσι. Η αρχιτεκτονική των κτιρίων είναι κάτι που πάντα μου τραβάει την προσοχή. Δίνω σημασία στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν κάνοντας την διαφορά.

και σαν ονειροπόλο Παιδί,
πάω κάτω από τα δέντρα
και κοιτάζω ψηλά!

στην Κυδαθηναίων..
να κάνουμε μία στάση για καπουτσίνο και μπισκότα;
Αν βρεθείς Καπνικαρέας και Ερμού
πέρνα από το Cookieland..

ΥΓ: Όσοι προσέχετε την διατροφή σας, προτιμήστε
τα τραγανά μπισκότα βρώμης και θα με θυμηθείτε!
Τι πιο ωραίο από το να επιστρέφεις
και να βλέπεις αυτά τα πλασματάκια
σε τρυφερές στιγμές!

Σήμερα ήταν μία από τις άσχημες και αγχωτικές στραβές ημέρες..
Την εξαγνίζω, όπως πάντα, με το blogging..
που είναι μία στάση ζωής σταθερά κοντά στα 5 χρόνια!

Δείτε και τις προηγούμενες βόλτες μας εδώ..

Σχόλια

  1. Κι εγώ αγαπώ τις βόλτες
    κυρίως στη φύση!!!

    Καλημέρα Κατερινιώ μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην φύση όντως είναι αλλιώς..!
      Καλή συνέχεια Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  2. Και εγώ τις λατρεύω τις βόλτες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και δεν είμαι του πολύ περπάτηματος αγαπώ τους περιπατους αρκεί να μην είναι για πολύ!
    Πολύ καλά κάνεις φίλη μου και εξαγνιζεις τις δυσκολίες είτε με το blogging είτε με τις βόλτες είτε με οτιδήποτε.
    Δεν υπάρχει μεγαλύτερο βαλσαμο για την ψυχή απ το να κάνουμε κάτι που μας γεμίζει. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου πρέπει να κανονίσουμε μια μέρα και να έρθεις για βόλτα στα Πετράλωνα. Θα τρελαθείς με τα αρχιτεκτονική μερικών σπιτιών.
    Το blogging είναι ψυχοθεραπεία... τέλος.
    Καλή δύναμη σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ξεσηκώνεις!! Δεν ξέρω αν το πιστεύεις αλλά στα Πετράλωνα παίζει να μην έχω έρθει ποτέ, είναι μακριά και δεν έτυχε.. Να η ευκαιρία!!
      Είναι είναι το άτιμο.. Ετοιμάζω προσεχώς μια εξομολόγηση τι είναι για εμένα το blogging, πιστεύω θα έχουμε πολλά να συζητήσουμε!
      Επίσης Μαρία μου να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  5. Πόσο δίκιο έχεις Κατερίνα μου!
    Ο καθένας έχει το δικό του τρόπο, να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες του.
    Κανείς δε μπορεί να κρίνει κάποιον, αν πρώτα δεν ξέρει.
    Όπως έλεγε και η γιαγιά μου, όταν κάποιος κλείσει την πόρτα του σπιτιού του, δεν ξέρεις τι σταυρό σηκώνει εκεί μέσα.
    Μου αρέσουν πολύ οι περίπατοι και οι βόλτες και είναι η διαφυγή μου άπειρες φορές, από προβλήματα. Υπάρχουν στιγμές, που μπορεί να έχω κάτι και να βάλω το μππουφάν μου και να φύγω και να περπατάω μόνη μου για ώρες, απλά για να σκεφτώ και να ξεφύγω.
    Όταν δεν κάνω αυτό, η επόμενη διαφυγή μου, είναι να βάλω τα ακουστικά μου και να αφεθώ στη μουσική. Είναι κι αυτός ένα τρόπος, που προσωπικά με κάνει να ηρεμώ από όλα.
    Όμορφες οι φώτο σου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για να μη νομίζετε ότι τα λέω αυτά παριστάνοντας την "σοφή" και αψεγάδιαστη, κάποτε πιο νέα έλεγα πχ μα καλά πως γίνεται να ασχολούνται με τέτοια πράγματα ή που σκορπάνε τα χρήματά τους σε ανούσιες διασκεδάσεις κλπ. Μεγαλώνοντας το σταμάτησα αυτό, δικαίωμά του, του καθενός! Προτιμώ να βλέπω γεμάτους ανθρώπους παρά μίζερους!

      Οι γιαγιάδες πόσο όμορφα και απλά τα έλεγαν και ποιος τις άκουγε..;

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ! Όλοι έχουμε τον τρόπο μας να αντιμετωπίζουμε τα δύσκολα, πού είναι το κατακριτέο; (και επιτέλους, νισάφι με τις κριτικές του καθενός από δω κι από κει - αφήστε μας να ζήσουμε, καλέ!!)
    Δε χρειάζεται να σου πω ότι οι βόλτες (και οι εξορμήσεις πέρα από τα όρια της πόλης ακόμη περισσότερο) είναι και στη δική μου λίστα. Το ξέρεις ήδη! Είναι υπέροχο το να μπορείς να αφήνεις τα πάντα πίσω σου για λίγο και να ξεχνιέσαι με τα απλά.
    Λάτρεψα τις φωτογραφίες σου, και ειδικά τα ψιψίνια! Ελπίζω σήμερα η μέρα σου να είναι καλύτερη. Φιλί! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα μου διάλεξες θαρρώ την ομορφότερη ασχολία. Αυτήν του περιπάτου. Είναι κάτι που αγαπώ και εγώ προσωπικά, γνωρίζω την αξία του. Όταν μάλιστα αυτός ο περίπατος συνοδεύεται και από παράλληλη δραστηριότητα, φωτογραφίες π.χ. σε όμορφες γειτονιές τότε ακόμα καλύτερα.
    Κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του μέσα αναζήτησης της ισορροπίας του και είναι απόλυτα σεβαστά από όλους μας.
    Να έχεις τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και εσύ Γιάννη μου έχεις την καλύτερη συντροφιά στους περιπάτους!
      Μέσα αναζήτησης της ισορροπίας, πολύ ωραία διατύπωση, την κρατάω!! :)
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  8. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου Κατερίνα μου , ο καθένας μας αντιμετωπίζει ΄΄τα δύσκολά του΄΄ όπως μπορεί και όπως θέλει . Για πολλά χρόνια που δεν μπορούσα να λείπω πολύ από το σπίτι σιγά σιγά βρήκα τα δικά μου πατήματα σε δημιουργίες που τελικά αγάπησα πολύ γιατί η σκέψη μου ξέφευγε από οδυνηρές σκέψεις !! Σήμερα που μπορώ να κάνω βόλτες και κυρίως κάποια ταξιδάκια νιώθω ανανεωμένη τη σκέψη μου !!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την αίσθηση Νικόλ μου ότι οι δυσκολίες μας κάνουν πιο ευρηματικούς καμιά φορά.. Τα ταξίδια είναι το μεγάλο μου απωθημένο, "είναι το μόνο που αγοράζεις και σε κάνει πιο πλούσιο"!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Περπατώντας γνώρισα κάτι απίθανες γειτονιές γύρω απ' την Αθήνα κι ανακάλυψα τις περιοχές που δεν ήξερα καν πού πέφτουν. Κατερίνα μου θα συμφωνήσω απόλυτα πως αυτές οι εξορμήσεις και οι περίπατοι, καθαρίζουν το μυαλό, γυμνάζουν το σώμα και αδειάζουν την ψυχή απ' τα βαρίδια της. Τα Πετράλωνα που λέει η Μαρία πιο πάνω, είναι ένα διαμάντι στην Αθήνα, αξίζει τον κόπο για μια βολτίτσα ως εκεί. Όπως και η Αθήνα "κάτω απ' το ποτάμι", Κεραμεικός, Γκάζι και Μεταξουργείο. Όλη η ιστορία μας είναι ακόμα ζωντανή εκεί, από αρχαία ευρήματα στα άχτιστα οικόπεδα, μέχρι νεοκλασσικά σπίτια και παλιά εργοστάσια.
    Άντε... καλές βολτούλες εύχομαι Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρω στα 7 χρόνια περπατάω πολύ στο κέντρο της Αθήνας και λίγο ευρύτερα, γιατί σπούδασα στην Πάτρα οπότε ως φοιτήτρια περπατούσα αλλού..! ;) Κεραμεικός, Γκάζι ναι τελευταία πηγαίναμε συχνά, Μεταξουργείο όχι έχω χρόνια να περάσω δεν την θεωρούσα πολύ ασφαλή περιοχή. Ειδικά για να πάω μόνη! Η ιστορία μας είναι πάντα ζωντανή, οι δικές μας ιστορίες πρέπει να πυροδοτήσουν νέα ξεκινήματα, μόνο το παρελθόν μας δεν αρκεί! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου και σε σενα!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή