Συμπόσιο Ποίησης #15 : Ο δείκτης



Ο δείκτης​



Η μία πλευρά της ζωής
ένα δάχτυλο μόνιμα
να δείχνει.

Το κακό μας χάλι.
Τη ρημάδα κοινωνία.
Σαπίλα παντού. 
Βρώμικοι άνθρωποι.
Ανήθικες πράξεις.
Μυαλό που δεν βάζουμε.
Κι αυτό που έχουμε
να χάνουμε.
Ένα ατελείωτο καρναβάλι.
Διαφθορά.
Σκάνδαλα.
Σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν
τα παιδιά μας;

Η άλλη πλευρά της ζωής
ένα δάχτυλο στραμμένο
προς τα μέσα.



****

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 15ο Συμπόσιο Ποίησης 
που διοργανώνει δίχως φόβο, με πάθος η Αριστέα

Όταν έστειλα την συμμετοχή μου, η έμπνευση δεν ήταν σύμμαχός μου.
Περνούσα μία δύσκολη φάση που μέχρι να μπουν κάποια πράγματα
σε σειρά άργησε ο εγκέφαλος μου να λειτουργεί σε νορμάλ επίπεδα.

Το νόημα ευελπιστώ να το μετέφερα..
Η αποτύπωση ίσως ήταν πιο απλή από όσο θα ήθελα
αλλά ποίηση δεν σημαίνει απαραίτητα και λυρικότητα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ όσους το ξεχώρισαν!!
Με τόσα εξαιρετικά ποιήματα που ήταν και αυτή τη φορά
στο Συμπόσιο δεν περίμενα ούτε έναν βαθμό, ειλικρινά!

Και εις άλλα με δημιουργία λοιπόν!!
Συγχαρητήρια σε όλους, σε μία εποχή κυνική
το να μοιραζόμαστε, να μεταφέρουμε μηνύματα, συναισθήματα,
αξίες, εμπειρίες και όνειρα είναι μια..επανάσταση!!




Προηγούμενες συμμετοχές στο Συμπόσιο Ποίησης

Παράξενη Πόλη

S.O.S


Σχόλια

  1. Κατερινάκι μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου.
    Από τις συμμετοχές που με άγγιξαν πολύ.
    Ειδικά το φινάλε του, με το που το διάβασα, είπα ''εδώ είμαστε''!!!
    Φιλιά πολλάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν όπως έγραψα και στην ανάρτηση ειλικρινά περίμενα 0 βαθμούς γιατί δεν ήμουν στα καλύτερά μου και δεν ήταν από τις δυνατές μου στιγμές. Εσύ νομίζω με ψήφισες πρώτη και γέλασα πάρα πολύ γιατί ήθελα να σου στείλω εεεει μου χάλασες το μηδέν που περίμενα χαχαχα. Πέρα από την πλάκα είναι καλό να τολμάμε ακόμα και αν δεν το έχουμε. Πάντα κάτι θα λάβουμε μέσα από αυτή την διαδικασία, αλήθεια δεν κοιτάζω την βαθμολογία ούτε την κυνηγάω το έχω πει προσωπικά και στην Αριστέα. Όλα αυτά τα δρώμενα με έχουν βοηθήσει να ξεφύγω από την ανασφάλεια που με δέρνει και να απελευθερωθώ. Για το δικό σου τα είπα όλα σε σενα!! Έσκισες και μπήκες νεοεισερχόμενη με πολλά γκάζια!! Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
    2. Αν αυτή ήταν η αδύνατή σου στιγμή, τότε θέλω πολλές τέτοιες αδύνατες στιγμές σου!!! Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν, όπως θα κατάλαβες πήρες τους 3 πολύτιμους βαθμούς μου (είμαι και πολύ αυστηρός στην βαθμολογησή μου εγώ να ξέρεις-γκουχ γκουχ)! Η αλήθεια είναι βέβαια ότι το άξιζες! Ήταν πανύξυπνο, συναισθηματικό και με την, πάντοτε, παντού και πάντα, απίστευτη έγνοια σου για τους ανθρώπους. Για το που πάμε, για το πως εξελισσόμαστε. Εγώ το λάτρεψα Κατερίνα μου. Εύγε!

    Υ.Γ. Οι δύσκολίες είναι για εμάς τους ανθρώπους, το ξέρεις πολύ καλά αυτο. Το σημαντικό είναι να παίρνουμε και να μαθαίνουμε κάτι από αυτές. Εσύ σίγουρα μαθαίνεις από αυτές... Πολλά φιλιααααά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ταυτόχρονα σχολιάσαμε! :)
      Ήταν εντελώς απροσδόκητη τόσο η ψήφος σου (μα καλά 3 βαθμούς στο δικό μου;; Με τόσα εξαιρετικά κείμενα;; ) όσο και η επεξήγηση αυτής, πραγματικά δεν το περίμενα! Σ'ευχαριστωωωώ
      Για σενα τι να πούμε που μας ξεκίνησες τάχα μου δήθεν δειλά δειλά και τώρα εξελίσσεσαι ραγδαία;; Στα έγραψα στην δική σου ανάρτηση όλα αναλυτικά! Μπράβο σου, οοοόχι μπράβο σου!! ;) :*

      Διαγραφή
  3. Η άλλη πλευρά της ζωής
    ένα δάχτυλο στραμμένο
    προς τα μέσα
    Κι ο κίνδυνος να ελοχεύει...
    Τα συγχαρητήρια μου Κατερινιώ μου!!!

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Κατερίνα. Πολύ ευρηματικό. Ιδιαίτερα το κλείσιμό του. Η Αυτοκριτική μας σε αυτήν την ασχήμια. Πολύ καλή έμπνευση. Πάντα τέτοιες συμμετοχές εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Ζητώ συγνώμη που σας έχω ζαλίσει με τις αλλαγές, κάποια θεματάκια στο προηγούμενο template, οδήγησαν σε ξανα-ανανεωμένη εμφάνιση! Ελπίζω και λειτουργική και ευκολοδιάβαστη για όλους! Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μηνυμα μεταφερθηκε και παρελήφθη ομορφο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για μένα δεν ήταν χωρίς έμπνευση....κάθε άλλο!
    Απλό μεν, αλλά τόσο σπουδαίο το νόημά του. Το αγάπησα :)))
    Καθυστερημένη μεν, ευγνώμων δε που είσαι κι εσύ κομμάτι του Συμποσίου Κατερινιώ μου. Ένα Συμπόσιο στο οποίο εγώ για πρώτη φορά δεν κατάφερα να γράψω λέξη!!!
    Πολλά φιλιά μάτια μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ( ˘ ³˘)❤ Έχεις γράψει τόσα Αριστέα μου, που ένα διάλειμμα μικρό είναι απαραίτητο! Μη νιώθεις περίεργα, σε όλους συμβαίνει.. Είμαι σίγουρη θα επανέλθεις στους ρυθμούς που θέλεις..
      Σ'ευχαριστώ για την παρακίνηση..!!

      Διαγραφή
  8. Η έλλειψη έμπνευσης δεν φάνηκε καθόλου, ήταν πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Κατερίνα μου, και θα σου πω με βεβαιότητα πως το νόημα που ήθελες να περάσεις το πέρασες.
    Να είσαι πάντα καλά, ελπίζω τώρα να είσαι σε καλύτερη φάση. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, συγχαρητήρια! Τη βρήκα έξυπνη, ευρηματική. Και έχεις δίκιο...
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακριβως οτι εγραψες Κατρίνα μου είναι η αλλη πλευρα τηε ζωής .. τοσο αληθινο..!! και σιγουρα δεν γραφουμε για την βαθμολογια.. αλλα για την συμμετοχή...και την ευχαριστηση να διαβαζουμε μέσα στο συμπόσιο της Αριστεας... οσα ομορφα .. πολύπλοκα .. η απλα .. γραφουμε .. για την χαρα του γραψιματος και μονο..!! το κλεισιμο του ποιηματος σου δυνατο και ιδιαίτερο ... αργω λιγο να περασω γαιτί λογο των ημερων επεσε πολύ...ραψιμο.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή