Δέντρα: πηγή της ζωής




➳ ❝ Storms make trees take deeper roots ❞ 


Μία συλλογή από δικές μου φωτογραφίες που περιλαμβάνουν δέντρα όλων των ειδών, σε διάφορες λήψεις, σε διαφορετικά μέρη, με φίλτρα ή χωρίς.. 

"Το δέντρο συμβολίζεται ως η πηγή της ζωής, της έμπνευσης και της δημιουργίας.
Είναι ο συνδετικός κρίκος τριών κόσμων.
Αυτόν που βρίσκεται κάτω από την γη, αυτόν που περιλαμβάνει την επιφάνεια της γης και τον ουρανό.

Οι ρίζες του αποτελούν τις εμπειρίες του παρελθόντος, προχωρούν σε βάθος για να θρέψουν τους καρπούς της ζωής."    πηγή

η λήψη αυτή έγινε καθιστή σε παγκάκι, μια χειμωνιάτικη ημέρα με ήλιο, που αποφάσισα να αφήσω το άγχος και να νιώσω έστω και για λίγα λεπτά ξέγνοιαστη. Στο ραδιόφωνο πέτυχα εκείνη την στιγμή.. Queen - I want to break free    Μαγεία! 
Έτσι επικοινωνούμε το σύμπαν κι εγώ.   







❝ If we surrendered to earth's intelligence we could rise up rooted like trees ❞

Σχόλια

  1. Καλημέρα!
    Μ'αρέσει η επικοινωνία σου με το Σύμπαν! Ελπίζω να συνομωτεί κι αυτό για να σου φέρει ό,τι επιθυμείς
    Ωραίες φώτο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ακόμα με παιδεύει αρκετά, αλλά με εκπαιδεύει κιόλας να βρίσκω εναλλακτικούς δρόμους και κατευθύνσεις! Καλή συνέχεια φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Τα δέντρα είναι ο συνδετικός κρίκος τριών κόσμων, πολύ μου άρεσε αυτό. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  3. Όμορφες οι αποτυπώσεις Κατερίνα μου
    όπως κι οι συλλογισμοί σου

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες λήψεις!! Η πρώτη ειδικά μπήκε μες στην καρδιά μου. Αγαπώ τα δέντρα (και τη φύση γενικότερα), το ξέρεις...
    Φιλί! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να εννοείς την πρώτη από τις δικές μου χαχαχα γιατί η πρώτη πρώτη που συνοδεύει το άρθρο είναι wallpaper, πολύ αγαπημένη μου! :) Αστειεύομαι και αυτή να εννοείς, σιγά!
      Πως δεν το ξέρω φυσιολάτρη μου!! (ღ˘⌣˘)♥ ℒ♡ⓥℯ ㄚ♡ⓤ

      Διαγραφή
  5. Πανεμορφες ληψεις, ηρεμια και δυναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (✿◠‿◠)

      Αυτό που χρειαζόμαστε.. ηρεμία και δύναμη!
      Να είσαι καλά Χριστίνα μου φιλιά στην κοιλίτσα! ;)

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά το Δέντρο είναι πηγή ζωής Κατερίνα. Μακάρι κάθε ένας μας να φύτευε ένα δεντράκι, ένα φυτό, ένα λουλούδι. Πηγή ζωής για όλους μας.
    Όμορφες εικόνες και θέμα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν δεν φυτεύουμε, τουλάχιστον να τα προστατεύουμε και να τα σεβόμαστε.. τα λίγα που απέμειναν!
      Σ'ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου.

      Διαγραφή
  7. Τα αγαπώ τα δέντρα, πολύ μάλιστα.
    Με γεμίζουν ζωή, οξυγόνο, ελπίδα.
    Είναι πανέμορφα και χαρισμάτικά.
    Έτσι τα έβλεπα πάντα.

    Οι φωτογραφίες σου τα αναδεικνύουν με ένα πραγματικά υπέροχο τρόπο.
    Το πράσινο, μοιάζει πιο πράσινο από ποτέ.

    Μου αρέσουν οι βόλτες σου, οι βόλτες σας.
    Καιρό είχα να σας ακολουθήσουν.

    Σκεφτόμουν πως θα ήταν ωραία ιδέα κάποια στιγμή να μας έρθετε στη Χαλκίδα.
    Είμαστε κοντά, το λεωφορείο ή το τρένο εξυπηρετεί. Ανοίγει και ο καιρός, θα είναι όμορφα. Θα χαρώ να απολαύσουμε καφεδάκι δίπλα από τα νερά του Ευρίπου. :)

    Καλημέρα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την, την άσωτη κόρη! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου και για την πρόταση!
      Δυστυχώς είμαι πολύ πιεσμένη, κάνω ένα μεταπτυχιακό κι έχω κλεισμένα δύο ταξίδια μέχρι τον Ιούλιο στην Κρήτη. Οπότε οι εκδρομές θα μείνουν λίγο πίσω μέχρι να τελειώσουν οι υποχρεώσεις και οι εκκρεμότητες! Θα ήταν πολύ όμορφα δεν το συζητώ!

      Διαγραφή
  8. Απλά υπέροχα!!! Αυτό που όταν χρειαζόμαστε μια "απάντηση", παίρνουμε αντίστοιχα ερεθίσματα από το περιβάλλον μας (μουσική και εικόνες κυρίως), είναι απλά μαγεία!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω συχνά τέτοιες απαντήσεις, ίσως γιατί έχω τις κεραίες μου ανοιχτές και τα παρατηρώ ή εμβαθύνω περισσότερο. Νομίζω πως όσοι γράφουμε το έχουμε αυτό το χαρακτηριστικό. Ναι είναι μαγικά αυτά τα ερεθίσματα και ειδικά όταν συμβαίνουν άσχημα πράγματα και τα έχουμε ακόμα περισσότερο ανάγκη!

      Διαγραφή
  9. Οτι έχει σχεση με το πρασινο.. απο το ταπινο χορταρακι μεχρι το πιο ψηλο δέντρο.. ειναι δεμενα με την αναγέννηση και την ζωή Κατερίνα μου.. οι υπεροχες φωτογραφίες σου είναι γεματες ομορφια φιλη μου..!!
    Διαβαζω οτι κατεβαίνεις Κρητη αν σε βγαλει ο δρομος σου στο Ηρακλειο... θα χαρώ να τα πουμε ..στηλε μου μεηλ..να περνας ομορφα Κατερινα μου οτι και να κάνεις.. ναι; φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Ρέθυμνο θα κατέβω, στο Πανεπιστήμιο! Με αεροπλάνο μέχρι Χανιά και μετά κτελ..
      Αν ερχόμουν Ηράκλειο εννοείται! :)

      Διαγραφή
  10. Αγαπάω πολύ τα δέντρα. Μου αρέσει να αγκαλιάζω τους κορμούς τους.
    Παίρνω δύναμη από αυτά και συμβολίζουν και πολλά πράγματα και έννοιες.
    Ωραίες οι φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα αγαπώ τα δέντρα και αγάπησα και την ανάρτηση!!
    Δε θα μπορούσες να "πετύχεις" καλύτερο τραγούδι από το "I want to break free" για τη συγκεκριμένη λήψη, αν και άνετα ταιριάζει σε όλες!

    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι αυτός ο συνδεκτικός κρίκος που μαγεύει στα δέντρα; Τα λατρεύω όλες τις εποχές! Όταν έχω την ευκαρία να κάτσω στον κορμό τους, πάντα κάποια ιστορία μου λένε.
    Μια γλυκιά και όμορφη, σαν τις φωτό σου, μέρα εύχομαι! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομίζω πως οι φωτογραφίες σου και οι σκέψεις που τις συνόδευσαν, δημιούργησαν ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα!
    Η δεύτερη εν τω μεταξύ, θα μπορούσε να γίνει πίνακας...
    Σε φιλώ γλυκά 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή