Keep a 5 year journal: Μάρτιος ΄17


Κοντεύουμε τα μέσα Μαρτίου κι από τη μία νιώθω πως ο χρόνος περνά γρήγορα, από την άλλη όσο καθυστερούν πρωταρχικής αξίας γεγονότα αισθάνομαι ότι κυλά βασανιστικά αργά. Δεν ξέρω που οφείλονται αυτές οι αντιφάσεις, είναι σαν εκείνο το τραγούδι που λέει Τίποτα δεν έχει αλλάξει και τίποτα δεν είναι όπως παλιά.. Ή το άλλο " όλα τριγύρω αλλάζουν κι όμως τα ίδια μένουν." Κάπως έτσι. 

Αυτός ο μήνας δεν είναι ιδιαίτερα φιλικός μαζί μου, με πολλαπλά χτυπήματα και πιέσεις από παντού, προσπαθώ όμως να το διαχειρίζομαι όσο το δυνατόν ψύχραιμα και δημιουργικά. 

Με την λίστα που επιμελήθηκε η Μαρία για το Keep a 5 year journal, θα πορευτώ αυτόν τον μήνα στο μοναδικό project που κατάφερα να είμαι συνεπής και πιστή..! 



1. Μαζί με την Άνοιξη:  ήρθαν και οι αλλεργίες, μαζί με τον Μάρτη γδάρτη ήρθαν και τα κρυολογήματα. Περαστικά μας!
2. Αφήνοντας πίσω τον χειμώνα : Αν και δεν τον έχουμε αφήσει πίσω εντελώς, ας προσπαθήσουμε να αφήσουμε πίσω όσα μας τραβάνε στο παρελθόν και δεν μας επιτρέπουν να προχωρήσουμε μπροστά.
3. Ένα λουλούδι : 


4. Μια βόλτα : Μετά την βροχή, στο Μοναστηράκι.. Τα σύννεφα μου εξάπτουν πάντα την φαντασία σε όλες τις μορφές τους.


 5. Ένα βιβλίο : Ένα βιβλίο που ήρθε στα χέρια μου την κατάλληλη στιγμή μιας και είχα ανάγκη να ξεχαστώ και να γελάσω, ο Πάνθηρας Μαυρόγατος 2, της Βάσιας Ακαρέπη. Για μικρά και..μεγάλα παιδιά! Όταν διάβασα τις περιπέτειες του Πάνθηρα στο πρώτο βιβλίο, δεν είχαμε πολύ καιρό που αποκτήσαμε κάτω στην πολυκατοικία τον πρώτο μας μαυρόγατο. Ο οποίος παρότι αδέσποτος φερόταν σαν οικόσιτος και δεν το κούναγε. Μετά από 2 χρόνια αποφάσισε να μας αφήσει και μας επισκέπτεται μία στα τόσο, σαν άλλος άσωτος υιός και μάλιστα με επιβολή δύναμης στα τωρινά γατάκια που απολαμβάνουν την φροντίδα μας. Όπως λέει και ο Πάνθηρας: "Εμείς οι γάτες έχουμε αυτή την πολυτέλεια: μπορούμε να μένουμε για πάντα παιδιά. Και το απολαμβάνουμε!"

6. Μια ταινία : Η γαλλική ταινία, το Άγνωστο Κορίτσι (2016). Μου άρεσε πολύ η φυσικότητα της πρωταγωνίστριας. Γενικότερα βρίσκω πιο ενδιαφέρον τον Ευρωπαϊκό Κινηματογράφο.

7. Αγαπημένος ήχος : Το κελάηδημα των πουλιών την Άνοιξη, με ηρεμεί πολύ.

8. Κάτι που αλλάζει την διάθεση: Ένα φιλί και μια αγκαλιά.

9. Πως βελτιώνω τον εαυτό μου : Προσπαθώ να μαθαίνω μέσα από τα λάθη μου και να μην επιτρέπω να κάνω το ίδιο λάθος δεύτερη φορά (δοκιμάζω καινούργια χεχε). Γνωρίζω τις αδυναμίες μου αλλά πλέον προσπαθώ να βελτιώσω-ενισχύσω τα προτερήματά μου. Μου υπενθυμίζω να μην κάνω όσα δεν θέλω να μου κάνουν.

10. Ποιος είναι αυτός που περνάω ποιοτικό χρόνο μαζί του :  My man!

11. Από ποιον επηρεάζομαι περισσότερο : Από τον εαυτό μου και το σχεδόν αλάνθαστο ένστικτό μου. Δεν μου αρέσει και δεν αφήνω να με επηρεάζει κανείς άλλος. Ακούω, εμπνέομαι, συμβουλεύομαι αλλά δεν επηρεάζομαι.

12. Μια βλακεία που έκανα : Έχω κάνει τόσες που τις έχω πλέον απενεχοποιήσει και απομυθοποιήσει..! Είναι αθώες όλες τους πάντως. Τύπου αφηρημάδας, να ανοίγω την καφετιέρα χωρίς να έχω βάλει νερό, να πάω να πετάξω κάτι στα σκουπίδια αντί στα άπλυτα, να μου λέει εργαζόμενος στο σινεμά "καλή σας διασκέδαση" και να του λέω "επίσης"..ε σε τέτοιες βλακείες είμαι εξπέρ τακτικά! Δεν μπορώ να θυμηθώ κάποια σοβαρή βλακεία που να αξίζει αναφορά.

13. Τι ή ποιος με εμποδίζει στο να πάρω αποφάσεις : Η ανασφάλειά μου.



Εδώ σας περιμένει για λίγο καιρό ακόμα η γενέθλια ανάρτηση με μία έκπληξη
&
Εδώ το Ημερολόγιο Αισιοδοξίας που συνεχίζει το ταξίδι του με
update ένα υπέροχο αφιέρωμα από blogger που έλαβε μέρος!



Σχόλια

  1. Όμορφα να περνάς Κατερινάκι μου και να
    εκφράζεσαι μ' όλους τους τρόπους!!
    Μ' άρεσε η αυθεντικότητα των απαντήσεων σου!!!!

    Καλή εβδομάδα με φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ'ευχαριστώ πολύ!
      Δεν θα τον έλεγα όμορφο αυτόν τον μήνα αλλά θα φτιάξει που θα πάει..
      Σ'ευχαριστώ για όλα!!

      Διαγραφή
  2. Άτιμος Μάρτης μας "έγδαρε" από την πρώτη μέρα. Κι εγώ μία από τα ίδια. Αλλεργία και στο καπάκι γρίπη... Θα αναζητήσω την ταινία γιατί έχω φάει κι εγώ ένα κολληματάκι με τις ευρωπαϊκές τελευταία.
    Καλή εβδομάδα και περαστικάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ελπίζω να είσαι καλύτερα..
      Αν θέλεις και δεν την έχεις δει σου προτείνω και τον Εμποράκο (Salesman) 2016!
      Καλή ανάρρωση φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Να προσέχεις Κατερίνα.....! Σου έχω εμπιστοσύνη ότι θα βρεις τις ισορροπίες σου και το ρυθμό σου. Τόχεις....! δεν σε φοβάμαι παρά τις πιέσεις και τους κραδασμούς.
    Άνοιξε τα φτερά σου στα πρώτα σκιρτήματα της Άνοιξης.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ'ευχαριστώ για όλα, είσαι φοβερός!

      Διαγραφή
  4. Και γω προτιμώ τον ευρωπαϊκό σινεμά αλλά παράλληλα παραδέχομαι το αμερικάνικο. Το ευρωπαϊκό είναι πιο συναισθηματικό, ενώ το αμερικάνικο περισσότερο αψεγάδιαστο.
    Γέλασα με το ''επίσης'' στον υπάλληλο του σινεμά.
    Την ταινία που προτείνεις την βρήκα αλλά δεν βρήκα υπότιτλους. Φαίνεται ενδιαφέρουσα.
    Έχουν ξεκινήσει και συμμετοχές για το Grossplan, δεν ξέρω αν σου έστειλαν και σένα μέιλ. Θα στο στείλω αν θες να δηλώσεις συμμετοχή.
    Ευχαριστώ πολύ που χρησιμοποιείς την λίστα μου.
    Καλό βράδυ Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά αυτό με τον υπάλληλο.. όπου φύγει φύγει ήμουν, όταν κατάλαβα τι είπα, για να μη δω το βλέμμα του!! Ακόμα τρώω δούλεμα για αυτή την ατάκα!
      Έχει υπότιτλους αν θέλεις να σου στείλω.
      Σ'ευχαριστώ που μου το έστειλες, δυστυχώς δεν θα τα καταφέρω..
      Χαρά μου να τις χρησιμοποιώ, το ξέρεις! :)
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Κάνω "φούύύ" να φύγουν τα δύσκολα μακριά, να πάνε στο καλό και να μη γυρίσουν!
    Γέλασα με την ατάκα στον υπάλληλο. Την ταινία που λες δεν την είδα, αλλά είδα μία που λάτρεψα μες στο Σ/Κ (Captain fantastic). Σου την προτείνω! Νομίζω ότι αν τη βλέπαμε μαζί θα τη συζητούσαμε μετά για ώρες...
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω δει αλλά μόλις φρόντισα για να την παρακολουθήσω άμεσα ;)
      Έχεις δει καμία από την λίστα που σας έστειλα τα Χριστούγεννα ή μπααα;;
      Καλά η ατάκα έχει κατοχυρωθεί στη μνήμη μας πλέον δεν ξεχνιέται!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή