Diary of bliss: Πάσχα 2017

By Katerina Verigka - Απριλίου 17, 2017


Το Diary of bliss, υπήρξε το 2012 η πρώτη μου στήλη στο προηγούμενο blog, στην οποία κατά καιρούς συμμετείχαν φιλικά ιστολόγια με αναρτήσεις από τα δικά τους blogs. Μέχρι και σήμερα, έστω και λιγότερο συχνά, την κρατώ ενεργή και διαθέσιμη! 

Στο Diary of bliss ο καθένας ξεχωριστά μετρά τις ευλογίες και όχι τις ελλείψεις. Είναι μία μικρή καταγραφή-αναφορά στις μικρές-μεγάλες μας χαρές, στιγμές ευγνωμοσύνης, περιστατικά που θα μας μείνουν αξέχαστα και που μας δίνουν δύναμη να αντέχουμε.

για να δηλώσετε συμμετοχή και να παρουσιάζω
σε κάθε ανάρτηση της στήλης τα ιστολόγιά σας
αφήστε απλά ένα σχόλιο.
Για παραπάνω πληροφορίες επικοινωνήστε στο: infojustk@gmail.com





Συνειδητοποιώ πως έχω να γράψω από τον Δεκέμβριο του 2016, σε μία στήλη που πάντα με βοηθούσε να εστιάζω την προσοχή και την ενέργειά μου σε όσα έχω και όχι σε όσα στερούμαι. Μερικές φορές πρέπει να περάσει λίγος καιρός μέχρι να κατακάτσουν μέσα σου ορισμένα γεγονότα και συναισθήματα πριν τα αποτυπώσεις σε λέξεις. Η αλήθεια είναι πως οι τελευταίοι 4 μήνες υπήρξαν πολύ έντονοι, αρκετά ζόρικοι και απαιτητικοί και κάπου λίγο το έχασα.. μέχρι να το ξαναβρώ! 

Δεν υπήρξα ποτέ αγνώμων ή αχάριστη, το κάθε άλλο. Απλώς όταν έρχονται όλα μαζί κι όταν αισθάνεσαι πως πρέπει να πάρεις αποφάσεις σημαντικές όχι μόνο για το μέλλον σου αλλά και για την ψυχική σου ισορροπία δεν είναι τόσο εύκολο να το διαχειριστείς άμεσα. Όλα όσα δημιουργούνται και όλα όσα τελειώνουν έχουν ένα σκοπό. Μόνο που δεν είναι για όλους το ίδιο. Όλοι το βιώνουμε διαφορετικά. Κι αυτό που δυσκολεύομαι να αποδεκτώ είναι γιατί κάποιοι άνθρωποι να μη δέχονται να ακούσουν ήρεμα και την δική σου πλευρά, να θεωρούν υποχρέωσή σου μόνο εσύ να τους κατανοείς και εκείνοι να μη σε αφήνουν να εκφράσεις τις δικές σου σκέψεις και ανάγκες. Μου αρκεί και αισθάνομαι τεράστια ευγνωμοσύνη που αρκετοί άνθρωποι τους οποίους σέβομαι και εκτιμώ, χωρίς πολλά λόγια με ένιωσαν και μου εξέφρασαν την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη τους

Κάποια τέτοια περιστατικά και μερικά ακόμα με πήγαν λίγο πίσω- ψυχολογικά- μα σιγά σιγά ανακτώ ξανά τις δυνάμεις μου και μαθαίνω από τα λάθη μου. Μαθαίνω να εστιάζω και πάλι.. Ειδικά όταν αυτές οι μέρες είναι επικεντρωμένες σε σημαντικές εξετάσεις υγείας της οικογένειάς μου, σε εκκρεμότητες δικές μου επαγγελματικές και σε έναν σημαντικό στόχο, δεν μου επιτρέπουν οι συγκυρίες να μείνει το μυαλό μου σε παρεξηγήσεις και σε θέματα που θα μπορούσαν να είχαν επιλυθεί με διαφορετικό τρόπο. 

Οι μέρες λοιπόν της Μεγάλης Εβδομάδας, εκτός από ώρες διαβάσματος, κύλησαν πιο ήρεμα κι από ποτέ. Όταν έχουν φύγει από την ζωή όλοι οι παππούδες και δεν έχεις δημιουργήσει δική σου οικογένεια, αρχικά δεν έχεις την ίδια διάθεση για τις παραδόσεις που είθισται. Όσο περνάνε τα χρόνια το σκέφτομαι διαφορετικά.. Δεν χρειάζονται πολλά πράγματα για να περάσεις όμορφες οικογενειακές στιγμές, μόνο θετική διάθεση και μπόλικη αγάπη. Κι έτσι νιώθεις γαλήνη.

Όσο είμαστε όρθιοι και ζωντανοί, να είμαστε ενωμένοι να αντιμετωπίζουμε με χιούμορ και καλή διάθεση όλα όσα μας βασανίζουν, όλα όσα στερούμαστε. Και να λέμε ευχαριστώ για τα βασικά που έχουμε και για τα λίγα παραπάνω που αποκτήσαμε με την αξία μας.


Κι όταν οι ρυθμοί τρέχουν.. να μας υπενθυμίζουμε να χαλαρώνουμε λίγο και να απολαμβάνουμε τα απλά και όμορφα που έχουμε και όσα συμβαίνουν γύρω μας.. έστω κι αυτά τα λίγα μες την μαυρίλα της εποχής!


Χρόνια Πολλά σε όλους..!



  • Share:

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Είναι μερικοί άνθρωποι που μοιάζουν τόσο απορροφημένοι με τη δική τους ζωή. Σαν να βρίσκονται μέσα σε μια γυάλινη σφαίρα που έξω από αυτή δε συμβαίνει τίποτα, κι αν συμβαίνει πολύ απλά δε τους ενδιαφέρει. Δε ξέρω αν αξίζει να σπαταλάμε ενέργεια να τους εξηγήσουμε το παραμικρό, άλλωστε τίποτα δε διαπερνάει τη σφαίρα στην οποία είναι κλεισμένοι. Όσο για τις παραδόσεις, είναι πολύ καλές δε λέω και μας κρατάνε σε "επαφή" με παλαιότερα και πιο αγνά ίσως χρόνια, αλλά ορισμένες φορές κρύβουν διάφορα πρέπει που μοιάζουν λίγο εξαναγκαστικά και όσο περνούν τα χρόνια με κουράζουν όλο και περισσότερο. Θα συμφωνήσω με αυτό που λες ότι περνάς εξίσου καλά και χωρίς αυτά, αρκεί να είσαι με την οικογένεια σου και αγαπημένα πρόσωπα. Αυτό μετράει τελικά, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο!
    Εύχομαι όλα να είναι καλά στο θέμα της υγείας. Χρόνια πολλά και καλά, με γαλήνη και ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό με τις παραδόσεις, είναι μεγάλο θέμα και είπα να το αφήσω τώρα γιατί δεν είμαι σε φάση για πολλές αναλύσεις! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου, αυτές τις μέρες λογικά θα ξέρουμε, οπότε είναι λίγο περίεργα τώρα..Πάνω που πάμε να ηρεμήσουμε από τα νοσοκομεία, τσουπ σκάνε κι άλλα ζητήματα υγείας.
      Ξέρεις τι και σε γυάλινη σφαίρα να μην είναι, κάνουν το άλλο που συναντώ αρκετές φορές. Ξεχνάνε τα όσα καλά τους έχεις δώσει, πόσο τους στήριξες και ήσουν εκεί.. και θυμούνται μόνο τα 2-3 αρνητικά σου κοπανώντας τα ασύστολα. Αυτό με στεναχωρεί!
      Ελπίζω να είσαι καλά, χρόνια πολλά με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου
    και βαστα γερα!!!!

    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου
    και βαστα γερα!!!!

    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη Κατερίνα μου! Εύχομαι όλα να περάσουν και υγεία πάνω απ'όλα!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Άννα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ, το ελπίζω να τελειώσουν οι περιπέτειες μας και να μπορέσουμε να ζήσουμε σαν άνθρωποι, με περισσότερη ηρεμία! Ελπίζω να πέρασες όμορφα με τους δικούς σου σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά με υγεία και δύναμη!!
      Καλή συνέχεια να έχεις φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Κατερινάκι μου, δεν είχα ίντερνετ κι έτσι δεν μπόρεσα να έρθω πριν το Πάσχα και να ευχηθώ. Διαβάζω όμως ότι πέρασες καλά και χαίρομαι. Οι μέρες των γιορτών είναι χρόνος για να τον χρησιμοποιήσει ο καθένας με τον τρόπο του. Καμιά φορά τα έθιμα μας καταπιέζουν. Σκοπός είναι μας χαρίσουμε όμορφες στιγμές!
    Κι εγώ το τελευταίο διάστημα δυσκολεύομαι να εστιάσω... Νομίζω ότι όσο μεγαλώνω, τόσο πιο δύσκολο γίνεται... Αλλά το προσπαθώ...
    Χωρίς άγχος εύχομαι να κυλήσουν οι επόμενες μέρες! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου η σκέψη σου ήταν υπεραρκετή, πίστεψέ με! Κι έχουμε τηλεπάθεια, την ώρα που σε σκεφτόμουν είδα σχόλιό σου τυχαία! :) Ναι τα έθιμα γίνονται καταπιεστικά κάποιες φορές. Απλά και όμορφα.. Καλύτερα που δεν είχες ίντερνετ, μερικές φορές κάνει καλό η αποτοξίνωση αυτή! Ναι ρε γαμώτο, είναι πολλά τα ερεθίσματα που δεχόμαστε και ίσως γι'αυτό δυσκολευόμαστε, σημασία έχει ότι το παλεύουμε.. Σ'ευχαριστώ για όλα αγαπημένη πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Κατερινάκι μου και του χρόνου με υγεία. Εύχομαι να περάσουν καλά οι ταλαιπωρίες με εξετάσεις και νοσοκομεία και να γίνει απλά μια ανάμνηση.
    Και μη δίνεις πολύ σημασία θα πω εγώ σε όσους δεν ''καταδέχονται'' να σε ακούσουν, δεν αξίζει τον κόπο ακόμη και αν είναι κοντινοί σου άνθρωποι
    Προσπαθώ και εγώ να εστιάσω σε όμορφες στιγμές αλλά σαν να μου φαίνεται ότι όλο και λιγότερες είναι πια με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας...
    Καλή σου ΄μέρα με κουράγιο και αισιοδοξία
    Φιλιά πολλά

    ΥΓ θα ξαναγράψω σ'αυτή τη στήλη σου και θα σε ενημερώσω μέσω μαίιλ. Το χρόνο να βρω οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας εστιάσουμε στα όμορφα λοιπόν!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..