Take a walk with me: Κρήτη Μέρος Α

By Katerina Verigka - Μαΐου 10, 2017


Με την Κρήτη φλέρταρα πολλά χρόνια κι όλο κάτι πήγαινε στραβά και δεν κατάφερνα τελικά να την επισκεφθώ. Οι μνήμες από οικογενειακές διακοπές ελάχιστες μιας και ήμουν μόνο τεσσάρων. Έτσι έμεναν οι άπειρες φωτογραφίες του μπαμπά που είχε χόμπι την φωτογραφία και οι διηγήσεις ιστοριών με επικρατέστερη σκηνικό με έναν νέο σε πολιτιστική εκδήλωση, ο οποίος φορούσε την κρητική ενδυμασία κι ένα μαχαίρι.. Ο τρόπος που είχα μαζευτεί από τον τρόμο μου, όταν με αγκάλιαζε για την φωτογραφία προκαλούσε γέλια σε όλους.. (Τι να κάνω η που ποτέ τελικά δεν τα συμπαθούσα τα μαχαίρια; )

Ένα από τα πλεονεκτήματα των εξ'αποστάσεως ακαδημαϊκών προγραμμάτων είναι αυτή η εμπειρία να ταξιδέψεις μακριά, σε ένα Πανεπιστήμιο που δεν έχεις ξαναπάει και να γνωρίσεις ανθρώπους όλων των ηλικιών, όλων των ειδικοτήτων από όλα τα μέρη της Ελλάδας. Μου αρέσει πάντα να κάνω νέες γνωριμίες κι αν νιώσω οικειότητα περνάω πολύ όμορφα με νέους ανθρώπους ακόμα κι αν τους γνωρίζω ελάχιστα. Έτσι και στο Ρέθυμνο λοιπόν, ήταν τέσσερις μέρες γεμάτες!

Παραβλέπω τις μικρές αναποδιές που είχα στο αεροδρόμιο και συνεχίζω ακάθεκτη να ζήσω την εμπειρία να πετάξω μόνη μου με αεροπλάνο ( φοβίες είναι αυτές). Το ότι κατάφερα να μη πάρει χαμπάρι κανένας το φόβο μου, θεωρώ πως είναι μεγάλο κατόρθωμα. Έκανα διακριτικά εισπνοές-εκπνοές λίγο πριν την απογείωση, δεν ξέρω πόσες φορές σκέφτηκα ότι αν γίνει κάτι δεν θέλω να πεθάνω-έχω ακόμα πολλά να προσφέρω, να ζήσω και τέτοια μελοδραματικά, διάβασα λίγο τις σημειώσεις μου για την εξεταστική και κάπως πέρασε η ώρα.. Ήμουν τυχερή γιατί δεν πέσαμε σε κενά αέρος (για την ακρίβεια οι συνεπιβάτες μου είναι τυχεροί, φανταστείτε τώρα μόνη μου πως θα αντιδρούσα) και η δικιά σου κατέβηκε αμέριμνη τη σκάλα του αεροπλάνου με αέρα Μιμής που περίμενε το νεύμα!


Παίρνουμε το Κτελ από Χανιά και ξεκινάμε μπρος ολοταχώς για Ρέθυμνο. Ο συνδυασμός ζέστης με τα χιονισμένα βουνά ήταν κάτι που δεν περιμέναμε να δούμε και μας εξέπληξε!

Η Σούδα βρίσκεται στην δυτική Κρήτη, 6 χιλιόμετρα ανατολικά της πόλης 
των Χανίων και νοτίως της χερσονήσου του Ακρωτηρίου.



Το πρώτο ταξίδι ήταν περισσότερο αναγνωριστικό, μιας και το πρόγραμμα στο Πανεπιστήμιο ήταν τόσο φορτωμένο που δεν είχα την άνεση να κάνω βόλτες απόγευμα και να δω πολλά πράγματα. Τον Ιούλιο, που είναι η λήξη του παιδαγωγικού προγράμματος και η παραλαβή των πιστοποιητικών, θα οργανωθεί πολύ καλύτερα κι έτσι θα πάω στα ωραία μέρη που άφησα τώρα.

Λίγα από Ρέθυμνο, στο οποίο θα μπορούσα άνετα να μείνω ως φοιτήτρια! Υπέροχο το πρωί, υπέροχο και ζωντανό και το βράδυ. Μάλιστα βίωσα κάτι για πρώτη φορά στην ζωή μου. Επιστρέφοντας τα μεσάνυχτα μόνη μετά από βόλτα με τα παιδιά που γνώρισα, έζησα κάτι το πρωτόγνωρο. Ασφάλεια και άνεση να περπατάω άφοβα χωρίς να κοιτάζω συνεχώς για κινδύνους. Είχε βέβαια αρκετό κόσμο αλλά και στα έρημα σοκάκια επικρατούσε μία πρωτοφανής ασφάλεια και έλλειψη κινδύνου. Ήταν μαγικό! Μακάρι να το ζούσαμε τόσο στην Αθήνα όσο και σε άλλες πόλεις. (φοιτήτρια στην Πάτρα είχα περισσότερους κινδύνους από ότι και στην Αθήνα)


Παλιά Πόλη του Ρεθύμνου
Ένας συνδυασμός Ανατολίτικης επιρροής και Ενετικής Αρχιτεκτονικής της Αναγέννησης.





Από το Πανεπιστήμιο Γάλλου στο Ρέθυμνο. Τα πρώτα είναι ψηφιδωτά που διακοσμούν την γραμματεία Επιστημών Αγωγής και η τρίτη φωτογραφία από τη Σχολή Καλών Τεχνών.

Μία ξεχωριστή στιγμή στο τελευταίο μάθημα όταν στο αμφιθέατρο σηκώθηκαν μουσικοί  κι έπαιξαν τραγούδια όπως το "Θα'μαι κοντά σου όταν με θες", "Τι να θυμηθώ", "Κεμάλ" και "Αχ Ελλάδα σ'αγαπώ".. Ξαφνικά έλαμψαν τα μάτια όλων μας, ακόμα και όσων δεν ακούνε αυτή τη μουσική, τους συνεπήρε η στιγμή.. 



Αποχαιρετάμε το Ρέθυμνο για να κάνουμε την πιο ωραία απολαυστική βόλτα
στα Χανιά λίγο πριν την επιστροφή μας. Μαγεύτηκα από τα Χανιά και την παλιά πόλη..
















Καλή Αντάμωση τον Ιούλιο!!




  • Share:

You Might Also Like

27 σχόλια

  1. Εντάξει, έκλαψα με τον "αέρα Μιμής που περίμενε το νεύμα" χαχαχα!!! Ωραίες οι φωτογραφίες σου Κατερίνα. Δεν έχω πάει ποτέ στην Κρήτη, αλλά από όσα ακούω έχω καταλάβει πως όποιος πηγαίνει την ερωτεύεται. Να οργανωθείς ώστε τον Ιούλιο με το καλό να γυρίσεις όλα τα μέρη που θες να ευχαριστηθείς!
    Φιλάκιαααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα στον γυρισμό όμως που ήταν βράδυ τα ξέχασα όλα, ήμουν καρφωμένη στο κάθισμα!
      Ναι είναι πανέμορφο νησί κι έχει την δική του προσωπικότητα..
      Μωρέ δεν είναι στο χέρι μου και να οργανωθώ, το πρόγραμμα της σχολής είναι πολύ απαιτητικό..Όταν γυρνάς αργά το απόγευμα στο ξενοδοχείο μέχρι να αλλάξεις και να φας κάτι πέρασε η μέρα..
      Αλλά και αυτές τις λίγες βόλτες τις καταχάρηκα! :) Καλό σαββατοκύριακο Σταυρούλα μου!!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένη Κρήτη! Έχω πάει μόνο δυο φορές και τη μία πολύ μικρή... Έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις!
    Μακάρι να δεις όλες τις ομορφιές, όταν θα ξαναπάς.
    Και να χρειαστείς λιγότερες εισπνοές-εκπνοές!
    Σαν τη Μιμή!!! 😂😂😂
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα Αλεξάνδρα μου Μιμή είναι μία (άντε δύο) :P
      Όλες δεν νομίζω γιατί χωρίς αυτοκίνητο, μέσα σε 2,5 αυτή τη φορά μέρες και με πολλές ώρες στο Πανεπιστήμιο δύσκολο! Τσέκαρα όμως ποια άφησα και ελπίζω να το καταφέρω να τα δω!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες φωτογραφίες! Έχω επισκεφτεί την Κρήτη για ένα 24ώρο με τον γιο μου να κάνει την εγγραφή του σαν φοιτητής, πήρε όμως μετεγγραφή, είναι σαν να μην πήγα. Πήρα μόνο λίγη ομορφιά από Χανιά. Ελπίζω να πάω πάλι φέτος.
    Καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα Χανιά σπουδάζει; Αν μπορέσεις να κάτσεις 5 μέρες τουλάχιστον..
      Εμείς ήμασταν στο Πανεπιστήμιο στο Ρέθυμνο και τα Χανιά τα είδα με βαλίτσα στο χέρι στην επιστροφή.. Τα ερωτεύτηκα αμέσως όμως!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  4. Κατερινάκι μου γεια σου
    Τι ομορφιές τελικά έχει αυτή η χώρα!!!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι η Κρήτη όπως και όλα τα μέρη της Ελλάδας είναι μαγική !! Το Ρέθυμνο το γνωρίζω πολύ καλά , τα Χανιά λίγο και πέρυσι το Ηράκλειο !! Σου εύχομαι την επόμενη φορά να γνωρίσεις πολύ περισσότερο την Κρήτη γιατί οι ευκαιρίες μας για διακοπές όλο και εξατμίζονται!! Σε φιλώ και σου εύχομαι τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπες το Νικόλ μου, όλο και εξατμίζονται!
      Καλό σαββατοκύριακο πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Κατερίνα ρούφηξα τις εικόνες σου μία προς μία. Σκέψου ότι είμαι Κρητικός στην καταγωγή αλλά δεν έχω πάει ποτέ....! Δυστυχώς...!
    Τι να πω για το ταξίδι αυτό, ήταν τόσο όμορφο και το ζήσαμε και εμείς κοντά σου. Ευχαριστούμε Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα.. Κρητικός είσαι;;
      Ποτέ δεν είναι αργά..!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο χαίρομαι που σου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσεις κάποια μέρη της! Θυμόμουν πόσο ήθελες να πας.
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες. Με το Ρέθυμνο να σου πω την αλήθεια δεν τρελάθηκα και τόσο, τα Χανιά όμως τα αγάπησα ως εκεί που δεν παίρνει!! (όπως και τον Άγιο Νικόλαο) Ακόμη θυμάμαι πόσο ευχαριστήθηκα τον καφέ μου σε ένα rock cafe εκεί, μπροστά στη θάλασσα (το λένε Avalon, αν ξαναπάς πέρνα να το δεις).
    Την επόμενη φορά οργανώσου να δεις όσο το δυνατόν περισσότερα! Η Κρήτη έχει απίστευτες ομορφιές.
    Για το αεροπλάνο μπράβο σου, γενναίο μου πλάσμα! :) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το Ρέθυμνο είναι άλλη φάση, θα μου άρεσε για φοιτητική ζωή. Τα Χανιά είναι γραφικά γι'αυτό σε μαγεύουν! Μακάρι να ήταν θέμα δικής μου οργάνωσης μόνο, είναι πολύ απαιτητικό το πρόγραμμα και μένει ελάχιστος χρόνος! Η γενναιότητά μου αποδείχθηκε λοιπόν χαχα! Κι όταν βρήκα στον γυρισμό κι άλλες μόνες τους που φοβόντουσαν να δεις γέλιο, πιάσαμε κουβέντα στον διπλανό μας αξέχαστες θα του μείναμε!!

      Διαγραφή
  8. Είναι ένα ταξίδι ζωής που δεν το έχω κάνει και το θέλω διακαώς. Ελπίζω κάποια στιγμή να γίνει.
    Με έβαλες λιγάκι σε διάθεση ταξιδιού.
    Την επόμενη φορά να χαρείς το ταξίδι σου περισσότερο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω την επόμενη να σε βάλω περισσότερο ;)

      Διαγραφή
  9. Μια φορα΄έχω πάει και αυτή ήταν μικρή αλλά με τις φωτογραφίες σου ξαναπήγα! Έστω και έτσι...Υπέροχες.
    Και εσύ να ξαναπάς εύχομαι χωρίς φόβο και πάθος. Ώστε νεύμα περίμενες ε; Σαν τη Μιμή ε; Κοίτα να δεις και εκείνη τότε δεν μπορεί να μην της είχαν κοπεί τα πόδια. Ούτε ήξερε αν θα την γιουχάρανε οι οπαδοί χααααα Μη φοβάσαι βρε Κατερίνα μου τα αεροπλάνα. Πιο πολλά ατυχήματα γίνονται με τα αυτοκίνητα.
    Χαίρομαι που πέρασες καλά και απέκτησες τόσες εμπειρίες. Όμως στέκομαι στην ασφάλεια που ένιωσες βράδυ σε ερημικούς δρόμους. Είναι υπέροχη αίσθηση έτσι; Την έχω ξεχάσει
    Υπέροχα να περνάς πάντα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη αίσθηση δεν φαντάζεσαι πόσο! Δεν θυμάμαι να την έχω νιώσει ξανά από την εφηβεία μου και μετά.. Άννα μου σ'ευχαριστώ πολύ, περνάω πολύ ζόρικα χρόνια με φοβερές ελλείψεις και δυσκολίες αλλά προσπαθώ να απολαμβάνω τις στιγμές όσο μπορώ, είμαι ευγνώμων και για τα λίγα που έχω.
      Καλή συνέχεια σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  10. Μιμή... ένα έχω να σου πω. Η Κρήτη... φυσάει! Αααα και τα αεροπλάνα... μιά ιδέα είναι! Ωραίες φωτογραφίες και όλα καλά αλλά για τις Κρητικιές δεν μας έκανες κουβέντα...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν με ρώτησες!! μια χαρά κοπελάρες οι Κρητικιές αν και γνώρισα ελάχιστες.. Ήμασταν από όλα τα μέρη της Ελλάδας μωρέ γι'αυτό!
      Μια ιδέα είναι ναι, απλά όταν φοβάσαι και πρέπει να πετάξεις μόνος είναι μια..ζόρικη ιδέα χιχι
      Καλό σαββατοκύριακο αγαπημένε!!

      Διαγραφή
  11. Μας έφερες κρητικό αέρα "Μιμή" χαχα!
    Εύχομαι πάντα όμορφα ταξίδια, και φυσικά να μας παίρνεις μαζί σου!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άκου Μιμή μου, ή μάλλον Κατερίνα μου που με αέρα Μιμής κατέβηκες. Μιας και το πέρασες πρώτη, όταν πάω Κρήτη γιατί δεν έχω πάει και θέλω, και επειδή δεν έχω μπει ποτέ σε αεροπλάνο και άρα δεν ξέρω αν φοβάμαι ή όχι, λέω να σε πάρω μαζί. Διότι είσαι του παιδαγωγικού εσύ και αν φοβηθώ και αρχίσω τα "σταματήστε το αεροπλάνο να κατέβω, θέλω τη μαμά μου", θα ξέρεις πως να με χειριστείς χαχαχα
    Όντας μεγαλωμένη και εγώ στην πόλη συμμερίζομαι απόλυτα τι θες να πεις για το φόβο και τον κίνδυνο. Και εγώ το "ζηλεύω" αυτό και θα ήθελα πολύ να το ζω!
    Σε γλυκοφιλώ Κατερίνα μου. Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα δεν ξέρεις αν φοβάσαι, τότε δεν φοβάσαι!! :)
      Αχ μακάρι να το είχαμε κι εμείς στην Αθήνα αυτό όπως και σε άλλες πόλεις,
      θα ζούσαμε χωρίς άγχος και τρόμο.. Φιλάκια πολλά Μαρίνα μου!!

      Διαγραφή
  13. Είδα Ρέθυμνο και μπήκα. Αυτό με τη φοβία του αεροπλάνου νομίζω πως όλοι το έχουμε, μα με τον καιρό συνηθίζεται. Εύχομαι να ξαναβρεθείς στο νησί πολλές φορές, γιατί κάθε φορά θα είναι και διαφορετική κι όλο θ' ανακαλύπτεις κάτι καινούργιο. Καλή συνέχεια στα μαθήματά σου Κατερινιώ!

    Υ.Γ. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και αρκετοί πάντως που ταξιδεύουν με μεγάλη χαλαρότητα και τους χαίρομαι! Ναι έχεις δίκιο συνηθίζεται αν κάνεις πολλά ταξίδια! Αχ Ρέθυμνο δυστυχώς έχω λίγες, δεν το γύρισα όσο θα ήθελα..Ελπίζω την επόμενη! Μαρία μου μαγικός ο τόπος σας, από τα πρώτα λεπτά το νιώθεις! Αν είχα αυτοκίνητο θα το εξερευνούσα, τώρα θα δω πάλι λίγα αλλά και πάλι είμαι ευγνώμων γι αυτό.. :) Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  14. Λατρευω Κρητη και σε ζηλευώ.
    Με φιλοξενησε σε χωριο των Χανιων μια φίλη για μια βδομαδα και με κρατησαν περίπου ενα μηνα!
    Ενα απο τα καλυτερα καλοκαίρια της ζωης μου, με χαμογελαστους και φιλοξενους ανθρωπους!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..