Φωτο-στιγμές


Ανάμεσα σε εργασίες και μελέτες, σε δουλειά και μαθήματα, πάντα υπάρχει λίγος χώρος 
για βόλτες ή κοντινές αποδράσεις. Ένας Ιούνιος πολύ διαφορετικός από τους υπόλοιπους, 
που μου έχει δώσει αμέτρητες εμπειρίες.. άλλες αρνητικές και άλλες εποικοδομητικές!

Γύρω μας τα πράγματα γίνονται όλο και πιο σκληρά, όλο και πιο άγρια και βίαια. 
Η ανάγκη να βρίσκουμε όσα μας κάνουν χαρούμενους όλο και πιο επιτακτική..

Πιάσε το χέρι του αγαπημένου σου και μη το αφήνεις στιγμή, σε κάθε ευκαιρία.. 
Οι στιγμές περνάνε πριν καν το αντιληφθείς..
Απόλαυσε τώρα, όσα μπορείς!






 οι 5 πρώτες φωτογραφίες από την Κινέτα


Π.Πεντέλη, η θέα όσο περιμένω ατελείωτες ώρες το λεωφορείο..
με αποζημιώνει!

Π. Πεντέλη, από τα γραφεία της δουλειάς μου.

Μοναστηράκι

Πλάκα



Ιούνιος
στίχοι-μουσική Ορφέας Περίδης

Φωτιές τ’ ουρανού, φωτιά στο νου
γεννιέται μες στις στάχτες ο Θεός
κι όποιος λυγάει, μα μένει ορθός
φλόγες πηδάει

Καπνός μακριά, στον κάμπο βαθιά
άνεμος ροδοπέταλα σκορπάει
το αύριο ψηλά, φρουρός στην σκοπιά
αμίλητο κοιτάει

Αλλάζει στη στιγμή σαν τοπίο σ’ εκδρομή
η μέρα, η εποχή
θα μοιάζει μ’ ένα φως της αγάπης ο καρπός
σαν δώρο, σαν ευχή


Κήπος μικρός η ψυχή μου κλειστός
θάλασσα μεγάλη ν’ ανοιχτεί
να `χω βοηθό σύμμαχο αγνό

σ’ αυτόν το λαμπαρδιάρη τον καιρό


Σχόλια

  1. Εξαιρετικές οι φωτοστιγμές σου.. Κατερίνα μου.... όπως και το βίντεο.. ωραίοι οι στιχοι.. καλο μηνα να περάσεις.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με φόντο τη θάλασσα
    ηρεμείς κι απολαμβάνεις!!!

    Καλημέρα Κατερινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφες φωτογραφίες...απίστευτα τοπία!!! Να περνάς όμορφα Κατερίνα μου και ότι και αν γίνει μη σταματήσεις ποτέ να χαμογελάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες φωτοστιγμές Κατερίνα μου μας χάρισες.. για όσες δεν μπορούμε να τις δούμε απο κοντα...
    Ξέρεις και ο νους ταξιδεύει ..ξέρεις... όπου δεν μπορεί να πάει το σώμα.. !! να περνάς όμορφα οτι και να κάνεις... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιμένουμε να δημιουργούμε όμορφες στιγμές!!!
    Πολύ πολύ ωραίες οι φωτό σου, Κατερινάκι μου.
    ❤🐚🍒

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσε το φως και η αισιοδοξία και στις εικόνες και στα λόγια σου. Εύχομαι πάντα να βρίσκεις χρόνο για όσα αγαπάς.
    Καλό κουράγιο με τις εργασίες Κατερίνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Κατερίνα. Το θέμα είναι να απολαμβάνεις κάθε σου στιγμή στην καθημερινότητά σου. Μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες εικόνες!
    Εν τω μεταξύ μαζί πήγαμε για μπάνιο εκείνη τη μέρα (αλλού εσύ αλλού εγώ, όμως, χαχαχ!) αλλά δεν βούτηξα τελικά... Είχε ένα αεράκι αρκετά ψυχρό και δεν το τόλμησα. Χάρηκα όμως τον ήλιο!
    Καλή δύναμη να έχεις με όλους και με όλα! Και στα διαλείμματά σου να περνάς πολύ-πολύ όμορφα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή