I'll be back..!


Ένας φυσιολογικός άνθρωπος όταν γράφει του κόσμου τις εργασίες, όταν ξυπνά από τις 6 κάθε μέρα για να πάει στη δουλειά, όταν έχει συχνά υποχρεωτικά μαθήματα να παρακολουθήσει, όταν έχει να αντιμετωπίσει ένα σωρό αναποδιές, εμπόδια, κακουχίες και χρονικές προθεσμίες.. θα έλεγε "έλα τώρα, ποιο blogging και σαχλαμάρες; εδώ καιγόμαστε!". Ναι, ένας φυσιολογικός άνθρωπος ίσως. Θεωρώ πλέον μετά από τόσα χρόνια, πως όσοι έχουμε απομείνει σταθεροί  και τρελά ερωτευμένοι με το blogging, δεν είμαστε και τόσο φυσιολογικοί! (αστειάκι γιατί αν χάσουμε και το χιούμορ μας θα πάρουμε τα βουνά..)


Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί.. στη σκηνή!


Θα ήθελα πάρα πολύ να μοιραστώ τα νέα μου για όσους τους ενδιαφέρουν, αλλά αρκετά προβλήματα υπάρχουν στο κάθε σπίτι.. Και έξω από τα δικά μας σπίτια ακούμε, βλέπουμε, διαβάζουμε συνεχώς τραγικές ειδήσεις. Οπότε για όσα είναι αντιμετωπίσιμα δεν χρειάζεται πάντα να τα αναφέρουμε. Ας κάνουμε και πάλι την διαφορά, να στρίψουμε πλαγίως από τα στραβά και τα ανάποδα, να σκεφτούμε διαφορετικά, να εμπνευστούμε, να βρούμε όσα πραγματικά μας κάνουν να νιώθουμε ζωντανοί και ευγνώμονες.



Όποιος βιάζεται δεν σκοντάφτει πάντα..
Όταν ξέρει που πηγαίνει, όταν αναζητά 
την ουσία που τον εκφράζει και
δεν κάνει αδέξιες κινήσεις.


Επικεντρωμένοι στους στόχους και τα όνειρά μας, δεν βρίσκουμε τελικά την πίστη να συνεχίζουμε; Κι ας τρώω αδιάκοπα χαστούκια από το σύμπαν, αμετανόητη συνεχίζω. Δεν έχω προσδοκίες από τους άλλους παρά μόνο από τον εαυτό μου.



I'll be back baby.. soon, very soon! Μέχρι τότε στέλνω τους.. αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου και εύχομαι από όλες τις δυσκολίες που συναντάτε να βγαίνετε πιο δυνατοί, πιο κερδισμένοι.. Κι αν έχουμε λίγο υπομονή ίσως και να μας προετοιμάζουν για μοναδικά πράγματα που δεν φανταζόμασταν ότι θα ζήσουμε! Αφού πρώτα ο εσωτερικός μας κόσμος βρει την ουσία του. Μέχρι τότε σφίγγουμε τα δόντια, γελάμε περισσότερο, αγαπάμε περισσότερο, κατανοούμε περισσότερο..!





Σχόλια

  1. Δεν θα μπορούσα παρά μόνο να συμφωνήσω Κατερίνα μου !!! Τα δεινά πολλά , σε οικογένειες , σε παιδιά μα όλοι έχουμε πλέον δύσκολες καταστάσεις !!
    Υποχρέωση στον εαυτό μας όμως να στεκόμαστε όρθιοι , κόντρα σε όλα !!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα δύσκολα κρινόμαστε Κατερίνα μου
    Εκεί που το πρόβλημα δένεται κόμπος

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτρέπεται να πέσεις, όμως επιβάλλεται να σηκωθείς πάλι. Το χρωστάμε στον εαυτό μας, πάνω απ΄όλα. Συμφωνώ και με το παραπάνω στα γραφόμενά σου.
    Be back soon! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να σου πάνε όλα καλά Κατερίνα! "Δεν έχω προσδοκίες από τους άλλους, μόνο από τον εαυτό μου"
    Ξαναπέστο, γιατί όλο το ξεχνάω!

    Χάρηκα που σε επισκέφθηκα μετά από καιρό! Πάω να εξερευνήσω κι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ότι τα είπες όλα Κατερίνα μου και επειδή όλοι ζούμε δύσκολες στιγμές, άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο, άλλος πιο συχνά, άλλος πιο σπάνια, είμαι σίγουρη πως τα γραφόμενα σου θα αποτελέσουν, παρηγοριά και ίσως και έμπνευση για κάποιους. Και αυτή είναι η ομορφιά του blogging. Βοηθάς, χωρίς να το ξέρεις, ίσως χωρίς να το μάθεις ποτέ. Απλά με λέξεις, με διάθεση!
    Εύχομαι να μην χάσεις ποτέ το χαμόγελο σου και πάντα στα δύσκολα να βρίσκεις μέσα σου την δύναμη να αντέχεις!
    Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Take your time honey!!!
    Καλή επιτυχία στις εργασίες σου.
    Πολλά φιλιά !

    (Μήπως έχει βγει η προκήρυξη που μου έλεγες;
    Πού πρέπει να κοιτάζω για να ενημερωθώ εγκαίρως;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να έχεις πάντα δύναμη και έμπνευση Κατερίνα. Να είσαι καλά, να προσέχεις τον εαυτό σου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή δύναμη Κατερίνα.
    Τα καλύτερα έρχονται. Έχε πίστη.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή δύναμη και καλή έμπνευση
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε (ξανα)βρίσκω, Κατερίνα μου!
    Έχοντας βγει πρόσφατα από ένα τούνελ (για να μπω κατευθείαν στο επόμενο!) αντιλαμβάνομαι πλήρως την κατάσταση.
    Τελικά, συνεχίζουμε. Ό,τι θα 'ρθει θα 'ναι είτε πρόκληση είτε ανταμοιβή. Τα χαστούκια μας πεισμώνουν, οι νίκες μάς δίνουν δύναμη.
    Εις το επανιδείν, λοιπόν! Σε φιλώ! ♥
    Keep going!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή