Μία ξεχασμένη βόλτα στην Αθήνα..

By Katerina Verigka - Οκτωβρίου 18, 2017



Μία ανάρτηση βρέθηκε στο Πρόχειρο, ιδέα δεν έχω πως μου διέφυγε κι εκείνη καθόταν εκεί μέσα δίχως παράπονο! "Ανέβασέ με" κάτι να πει τελοσπάντων.. Ήταν μια καλοκαιρινή βόλτα..









το παλαιότερο σπίτι της Αθήνας!
στην σκιά της Ακρόπολης, επί της οδού Αδριανού 96
βρίσκεται το ιστορικό κτίριο της οικογένειας Μπενιζέλων-Παλαιολόγων.










" με είπε ψυχαναγκαστικό ρε φίλε!"
"κι εσύ τι έκανες;"
"περπάτησα μέσα στα τετραγωνάκια κι έφυγα!" 



πόσες "διαστάσεις" ανθρώπινες και μη, σε μία μόνο φωτογραφία! ε;


  • Share:

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. "Περασμένα ναι, ξεχασμένα όχι"... για 'μένα, αυτή η δική σου ξεχασμένη βόλτα!
    Σχεδόν γειτονιά μου η Πλάκα (αφού, πολύ κοντά, βρισκόταν το πατρικό μου) και την περπατούσα, την έψαχνα, τη μάθαινα, την ανακάλυπτα ή (όταν ήμουν βιαστική) απλώς τη διέσχιζα.
    Μου έφερες 28+ χρόνια αναμνήσεων και κάτι-μπήκε-στο-μάτι-μου.
    Άσχετο: Το "Muse" που έχεις φωτογραφίσει, μου θύμισε πολύ το "Remember" (βρισκόταν Αδριανού 79), ένα... ιστορικό (πλέον) μαγαζί-σταθμός σ' όσους περάσαμε εφηβεία τέλη '70-μέσα '80!!!

    Τα φιλιά μου κι ευχαριστίες για την ανέλπιστη "βόλτα"!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατρικό κοντά στην Πλάκα, με αποτελείωσες!!
      Ελπίζω να είχες ωραία παδικά χρόνια ε;;

      Ωχ μωρέ μη μου τα λες είμαι κι εγώ ευσιγκίνητη πολύ!

      ωραία εποχή τέλη 70 με αρχές 80..

      Εγώ σ'ευχαριστώ που αφιερώνεις χρόνο! Σε διαβάζω και δεν προλαβαίνω να σου γράφω γιατί είναι και πολλά αυτά που θίγεις!!

      Διαγραφή
  2. Όμορφη βόλτα σε ένα κάδρο όμορφο της Αθήνας Κατερίνα μου.
    Σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία βόλτα, ωραίες φωτογραφίες. Αχ αυτή η Αθήνα...

    Υ.Γ. Ααααα και ωραίο γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και ξέρεις που είναι το γλυκάκι ε; στην Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη η βόλτα σου και οι φωτογραφίες σου, όπως πάντα! Επίσης, πάντα περπατάμε μέσα στα τετραγωνάκια και ποτέ δεν πατάμε τις γραμμούλες, το ξέρουν όλοι αυτό! χαχαχαχα
    Για το τέλος ένα πρόβλημα. Έχω γραφτεί στο μπλογκ σου ώστε να έρχονται οι αναρτήσεις στο mail και δεν έχω λάβει τίποτα τόσο καιρό, ενώ βλέπω έχεις πάρα πολλές αναρτήσεις...
    Φιλάκια πολλάααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου σ'ευχαριστώ που το ανέφερες, δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει.. Ίσως επειδή έχω κατεβάσει και εγκαταστήσει template?
      Δυστυχώς δεν έχω καθόλου χρόνο να το ψάξω τώρα..

      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ !! ♥

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..