Το σύμπαν και οι μυστικές αποστολές του..

By Katerina Verigka - Οκτωβρίου 27, 2017


Το σύμπαν και οι μυστικές αποστολές του..




Το πρόβλημά μου
ήταν πάντα να μη
ξεφεύγω από τα όρια.

Αυτή η γαμημένη πειθαρχία
μου στέρησε πολλά.
Μου στέρησα πολλά.

Δεν ακροβατούσα
ποτέ στα άκρα.
Είχα τις ισορροπίες μου.

Μα θα ήθελα
να μην είμαι φτιαγμένη έτσι.

Να ζήσω για μια στιγμή
χωρίς να σκέφτομαι
τις συνέπειες.

Να σταθώ γυμνή
απέναντι στους φόβους μου.

Να μη ξέρω τι να κάνω
με τον εαυτό μου.

Να αφεθώ
περισσότερο.

Μα όλα είναι αλλιώς
για κάποιο λόγο.

Το σύμπαν και 
οι μυστικές αποστολές του..


************

backstage συμμετοχής
στο Συμπόσιο Ποίησης
του blog Η ζωή είναι ωραία...
με θέμα το γυμνό.



Όχι αυτή τη φορά δεν εμπνεύστηκα από καμία σειρά ή ταινία. Η ζωή μας είναι από μόνη της μια έμπνευση και αναλόγως πως θα την διαχειριστούμε μπορεί να μας οδηγήσει σε απίθανα μέρη. 

Αυτή η συμμετοχή δεν προοριζόταν για το Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας. 
Είχε μείνει στο συρτάρι, καθώς ήταν άλλη μια έμπνευση βραδινή, από εκείνες που έρχονται πηγαία όταν κλείνεις τα μάτια. Μόλις την ξαναδιάβασα σκέφτηκα γιατί όχι; Ας την μοιραστώ..


Είμαι πολύ χαρούμενη που την τιμήσατε, συγκινημένη που ταυτιστήκατε και ευγνώμων που ξεχώρισε μέσα σε τόσο ξεχωριστές γραφές!!

Εδώ θα βρείτε τα αποκαλυπτήρια όλων των συμμετοχών..




  • Share:

You Might Also Like

30 σχόλια

  1. Ε ναι...Και εδώ ξέρεις οτι σε ψήφισα! χαχαχα!
    Εεε λοιπόν Κατερίνα μου με εξέπληξες! Κυρίως λόγω της γαμημένης πειθαρχίας σου!!! Ήταν μια συμμετοχή που με το που την διάβασα μου έμεινε!
    Μεγάλες αλήθειες, παράπονο και πάθος! Όπως ανέφερα και στην βαθμολόγηση μου, ένιωσα πως όποιος το έγραψε το έκανε με ένα μαχαίρι στα δόντια! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κρατήθηκα μέχρι τα αποκαλυπτήρια όμως είδες;;

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου, είναι εξαιρετική η συμμετοχή σου. Για να είμαι ειλικρινής, φαίνεται ότι είχε γραφτεί νύχτα. Έχουν μια αλήθεια οι στίχοι σου που δεν μπορούν παρά να σε κάνουν να ταυτιστείς κι αυτή η αλήθεια την νύχτα ξεπροβάλει ευκολότερα.
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη έμπνευση σου και εύχομαι πάντα τόσο όμορφες εμπνεύσεις να έχεις.
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις, ένα όμορφο απόγευμα και ένα υπέροχο τριήμερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου χαίρομαι που πρόσεξες αυτή τη λεπτομέρεια για τη νύχτα..

      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το ποίημά σου και μου θύμισε τόσο εμένα...Συγχαρητήρια και πάντα τυχερή μια και βγήκες στην κλήρωση. Είναι η χρονιά σου φέτος...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παρθενάκια ταυτιζόμαστε Άννα μου, τυχαίο;

      Λες;; Μακάρι γιατί τα προηγούμενα 6-7 χρόνια με κυνηγάνε οι ατυχίες!!

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ καλό σαββατοκύριακο φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου, υπέροχη και ξεχωριστή η συμμετοχή σου στο δρώμενο της Αριστέας. Ένα ποίημα γεμάτο ψυχή. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν, σε αυτή τη συμμετοχή σου, θα είμαι ειλικρινής, με... αποσυντόνισε ο τίτλος. Τώρα που το ξαναδιαβάζω εδώ, μου φαίνεται τόσο ταιριαστός.
    Πάντα ανοίγεις την ψυχή σου, Κατερινάκι μου και για αυτό σε θαυμάζω. Το ίδιο έκανες κι εδώ. Όλοι έχουμε κάνει ένα βήμα πίσω μπροστά στις συνέπειες, έστω και μια φορά...
    Συγχαρητηρια και για την κλήρωση, πάντα τυχερή! Καλό σαββατοκύριακο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Αλεξάνδρα μου δεν στο έχω πει ότι έχω ένα πρόβλημα με τους τίτλους;

      Χαίρομαι που στο τέλος σου φάνηκε ταιριαστός, γιατί όπως τα έχω εγώ στο μυαλό μου δεν μπορούν να τα κατανοήσουν όλοι πάντοτε..!

      Διαγραφή
  6. Δυστυχώς ναι Κατερίνα. Πάντα κάτι μας σπρώχνει έτσι. Σε αυτό που περιγράφεις.
    Μπράβο για την συμμετοχή σου και πάντα για όση ομορφιά εκφράζει η καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μίλησες με απλή, καθημερινή γλώσσα μέσα μας Κατερινιώ μου!
    Εκείνη η “η γαμημένη πειθαρχία” ήταν ένα καρφί που έχει πονέσει πολλούς!
    Οπότε ήταν εύκολο να ταυτιστούν πολλοί μαζί σου!
    Χωρίς στολίδια. Μερικές φορές δεν χρειάζονται! ;-)
    Keep writting Κατερίνα μου!
    Α, και πάντα καλότυχη να είσαι μάτια μου!
    Αρκετά σε έχει βασανίσει το Σύμπαν!
    Νομίζω ότι εκτός από το πρώτο giveaway που είχα κάνει στο μπλογκ μου, δεν σου είχε καθίσει ποτέ ξανά η μπίλια ε;

    Πολλά φιλιά μάτια μου :)
    Θυμήσου να μου στείλεις δ/νση στο μέιλ , ναι; ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο λόγος που έδωσα τους τρεις βαθμούς μου σ' αυτή τη συμμετοχή (σου), είναι γιατί σε ένα κρίσιμο μεταίχμιο της ζωής μου, επέλεξα να κοντράρω "αυτή τη γαμημένη πειθαρχία". Μη νομίζεις, και στην κόντρα υπάρχουν απώλειες, αλλά το ξέρεις πως όταν βγεις "ξέσκεπος στη βροχή", θα βραχείς. Αλλά θα 'χεις κερδίσει την εμπειρία.
    Μέχρι σήμερα, δεν το 'χω μετανιώσει (κάποιες στιγμές αδυναμίας, ίσως, έχω σκεφτεί μήπως θα 'πρεπε να 'χα επιλέξει τη... φρονιμάδα; Αλλά γρήγορα συνέρχομαι!)

    Πολλά μπράβο, Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλό Κατερίνα μου! Με απλότητα και χωρίς πολλά στολίδια μίλησες για κάτι που νομίζω το βιώνουμε οι περισσότεροι. "Όλα είναι αλλιώς για κάποιο λόγο". Το ίδιο πιστεύω κι εγώ και απλά ελπίζω να μάθω το λόγο κάποτε...
    Συνέχισε να γράφεις Κατερίνα. Σου πάει! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άλλες δυο συμμετοχές που άφησα απ' έξω, αλλά αγάπησα τόσο πολύ. Κι ήταν τόσο ευχάριστη έκπληξη, που βρήκα εσένα από πίσω τους, μουσικοσυμπεθέρα μου. Τόσο ουσιώδεις κι οι δυο τους... Κι ο συνδετικός τους πυρήνας: η βία - γιατί ακόμη και σ' αυτό το ποίημα είναι "βία" αυτό που κάνουμε στον εαυτό μας, κατά κάποιον τρόπο.

    Πολλά πολλά μπράβο και για τις δυο - ίσως γι' αυτή και λίγο περισσότερο, γιατί θέλει αρχίδια να βγούμε και να μιλήσουμε για κάτι που μας πονά, που μας κρατά πίσω κλπ!!! Και πάντοτε καλότυχη, σε κληρώσεις και μη.

    Φιλιά πολλά!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικό Κατερίνα μου!!! Γεμάτο αλήθειες και που δύσκολα παραδεχόμαστε. Συγχαρητήρια φίλη για τη συμμετοχή σου, την επιτυχία και πάντα τυχερή στις κληρώσεις και στη ζωή σου!!! Μπράβο κοριτσάκι μου
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου για το τιμητικό σου σχόλιο!!

      Πολλά φιλιά να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  12. Αχ, βρε Κατερινάκι μου...
    Μπορεί να το διαβάζω τώρα πρώτη φορά, μα νομίζω πως δεν είμαστε λίγοι αυτοί που ταυτιζόμαστε...
    Για τον εαυτό μου τουλάχιστον να μιλήσω, ναι! Με είδα μέσα στις λέξεις σου...
    Συνέχισε να εκφράζεσαι, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    ***Α, και πάντα τυχερή!!! (Ακούς Σύμπαν????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα μου συγχαρητήρια!
    Πάρα πολύ δυνατή η συμμετοχή σου και πάω στοίχημα πως κανείς δεν την προσπέρασε ελαφρά την καρδία!
    Είναι από εκείνες που μένουν!
    Φιλιά πολλά και καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου!
      Είμαι ευγνώμων που δεν προσπεράστηκε (και η άλλη μου συμμετοχή που αναφέρθηκε αρκετά ακόμα και χωρίς βαθμολογίες) γιατί δεν προοριζόταν για το Συμπόσιο! Ήταν μία ιδιαίτερη στιγμή και συγκινήθηκα επιπλέον και γι'αυτό.

      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα αγαπημένη μου και πάντα καλότυχη, με άπειρες εμπνεύσεις!
    Το ποίημα έχει μια ξεχωριστή δυναμικότητα αλήθειας και μαζί με την εικόνα συνθέτουν μια εξαιρετική συμμετοχή! Αυτό σκέφτηκα μόλις το διάβασα, αυτό σου γράφω και εδώ που το ξαναδιαβάζω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν κανείς τολμήσει να σταθεί γυμνός μπροστά στους φόβους του, βγάζει παρόμοια διαμάντια!
    Μπράβο Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το τιμητικό σου σχόλιο! :)

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..