Τραγούδια- Εμψυχωτές

By Katerina Verigka - Νοεμβρίου 06, 2017





Υπάρχουν μερικά τραγούδια που από το πρώτο τους λεπτό είναι λες και χαμογελάνε στην ψυχή σου. Σαν να σου παίρνουν με ήπιο και γλυκό τρόπο και την πιο μικρή σου στεναχώρια.

Υπάρχουν μερικά τραγούδια που τα ακούς και θέλεις να πετάξεις.
Κλείνεις την δίοδο σε κάθε τι αρνητικό, αποκόβεσαι για λίγο από τον σκληρό κόσμο.

Και αφήνεσαι..




Ξεχώρισα μερικά από τα δικά μου " Τραγούδια- Εμψυχωτές". 



1. 

Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough




2.

Aretha Franklin - I say a little prayer




3.

Flashdance • What a Feeling • Irene Cara





4.

Louis Armstrong What A Wonderful World





5.
Ben E King- Stand by me






Με ποια "κατηγορία" τραγουδιών θα θέλατε να συνεχίσουμε;;

παραδείγματα..

Τραγούδια που σε ξεσηκώνουν
Τα πονεμένα
Τα συναυλιακά
Τα μοναχικά
Τραγούδια της παρέας
Τραγούδια- Ποίηση
Τα "πειραγμένα"



  • Share:

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Χωρίς μουσική δεν ζω
    Πανέμορφες οι επιλογές σου!!!!!

    Καλή εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λες και διαχρονικά αυτά τα τραγούδια, έλα όμως που δεν τα βαριέμαι ποτέ και πάντα μα πάντα μου προκαλούν έντονα συναισθήματα και παρηγοριά!

      Καλή εβδομάδα Ελένη μου αγαπημένη!!

      Διαγραφή
  2. Wonderful Life(Black), το λατρεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο τραγούδι!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες οι επιλογές σου Κατερίνα μου!
    Θα ήθελα να συνεχίσουμε με την κατηγορία: τραγούδια που σε ξεσηκώνουν!
    Εμένα ένα τραγούδι που με κάνει πάντα να χαμογελάω, είναι το Sunny by Bobby Hebb :)
    Καλή εβδομάδα με χαμόγελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η ψήφος σας καταμετρήθηκε κυρία μου!! ;)

      Διαγραφή
  4. Ένα κι ένα τα τραγούδια που επέλεξες, Κατερίνα!
    Κάποια απ' αυτά, και δικοί μου "εμψυχωτές"!

    Καλή εβδομάδα, καλό βράδυ να 'χεις!💕

    ΥΓ. Για τη συνέχεια, ψηφίζω κι εγώ "Τραγούδια που ξεσηκώνουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία όλα. Τραγούδιαπου εενθουσιάζουν θα ηήθελα να επιλέξεις. Καλό βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμ ωραία πρόταση! και κάτι που μας λείπει: ενθουσιασμός! Ευχαριστωωωώ!

      Διαγραφή
  6. Δεν λέω τίποτα Κατερίνα παρά μόνο ότι απόλαυσα τις επιλογές σου, μία προς μία.
    Και πολύ σωστή η παρατήρησή σου.
    Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου με καθυστέρηση θα σου ευχηθώ καλή Κυριακή τώρα πια! :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκιά μου, Κατερίνα
    Αυτό θα μπορούσε να γίνει κάτι σαν νέο παιχνίδι της μπλοκογειτονιάς μας
    θα μου άρεσε να κάνω κάτι αντίστοιχο και να συνεχίζουμε με όλες τις κατηγορίες που αναφέρεις επάνω ή και με νέες αν προκύψουν
    νομίζω θα το συνεχίσω άμεσα, αγαπώ τη μουσική άλλωστε

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ Κική μου, η μουσική είναι από τις πετυχημένες διεξόδους και μορφές Έκφρασης!

      Διαγραφή
  8. Ολες σου οι επιλογες με βρισκουν απολυτως συμφωνη! Παντα με ξεσηκωνουν και με κανουν να χαμογελω! Ισως βρω χρονο να αναρτησω κι εγω τη λιστα μου, αν και με καλυψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινιώ μου αν δεν σου κάνει κόπο στείλε μου το link γιατί έχω πολλά τρεχάτα και δεν τα προλαβαίνω να τα βλέπω όλα! Χαίρομαι πολύ :)

      Διαγραφή
  9. Απίθανες οι επιλογές σου, Κατερινάκι μου!!
    Όλες, μία προς μία!
    Χμμμ, και για τα ταξιδιάρικα να γράψεις καμιά φορά!
    (Ξέρεις, αυτά στα οποία παραδίνεσαι και σε βγάζουν... όπου θέλουν! Στο παρελθόν, στα μελλοντικά σου σχέδια, σε κάτι ανεκπλήρωτο κτλ)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά κ' πολλές ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βεβαίως..!! Αγαπάμε τα ταξιδιάρικα! Καλέ τι ποιητική παρένθεση ήταν αυτή!!

      Διαγραφή
  10. Aretha Franklin - I say a little prayer και Ben E King- Stand by me μπορώ να τα ακούω μέχρι αύριο συνεχόμενα!!!
    Πολύ ωραίες επιλογές και, φυσικά, εμψυχωτικές. ♥♥♥ Καλό Σαββατοκύριακο!

    Τα συναυλιακά θέλω! Λατρεύω τις συναυλίες κι έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές σε αυτές, Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι δεν υπάρχουν αυτά τα τραγούδια!!
      Συναυλιακά σίγουρα θα αναρτηθούν, έχουμε κοινές λατρείες Αλεξάνδρα μου!!
      Κάτι που έχασα με την κρίση κι ελπίζω στο μέλλον να διορθωθεί..

      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..